- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
vectragts1 a scris:Unul din motivele pentru care am ales sports tourer-ul...pe langa volum portbagaj care e mai mic la grandsport decat la vechea generatie.
stergatorul pe luneta nu e standart. pe mine dealerul m-a asigurat ca nu-l voi avea, dar ca sa fiu sigur am sa trimit un email sa-i avertizez ca nu ridic masina daca are stergator
volumul portbagajului e mai mic cu vreo 5-10 l decat modelul precedent.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:manual insignia GS :
https://www.opel.ro/content/...ro_7_20170706.pdf
https://www.opel.ro/content/...ro_7_20170706.pdf
Ti-a venit masina?
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Intre timp am vazut si eu masina expusa la Radacini...ce pot sa spun, mi-a placut per ansamblu. Estetic, clar este un pas inainte fata de Insignia I face-lift.
Mi-au placut:
-aspectul exterior, elegant
-vizibilitatea pe care o ai ca sofer, care este buna pentru clasa medie (zic eu).
-aspectul interior care denota eleganta, culorile tapiteriei din bord; interiorul per ansamblu este f frumos si ergonomic, nu am vazut lufturi, imbinari proaste, materiale care sa aiba aspect de ieftin;
-sistemul multimedia si sistemul audio Bose, care se aude f bine (clar) si are comenzi usoare, intuitive
-spatiul la picioare in fata este suficient, mai mare decat la Insignia ; si in spate ai loc arhisuficient la picioare
Nu mi-au placut:
-chiar daca pare ca ma contrazic, materialele din bord nu sunt chiar asa de bune cum par la prima vedere: in masina domina un usor miros de plastic ieftin (care spre ex la Passat si Mazda 6 nu l-am simtit), mai putin pregnant decat la Renault dar pe care eu l-am simtit (asta e, asa e cand ai nas fin). Dupa ce m-am uitat mai bine, pe bord nu era piele ci plastic, chiar daca imita foarte bine pielea naturala. La portierele spate plasticul este tare, chiar daca imita f frumos plasticul de pe portierele fata (care e moale)
-spatiul la cap e cam mic; la locurile din fata trebuie sa cobori bine scaunul sa nu atingi plafonul, iar la locurile din spate cei care au peste 1.80 sigur vor atinge plafonul cu capul. Faptul ca nu ai loc la cap mi s-a parut principalul inconvenient al masinii.
-grila de ventilatie catre locurile din spate (cea din spatele cotierei centrale) are aspect ieftin, ca la Hyundai, parca e din alt film. Ma rog, nu deranjeaza, dar pretentiosii vor observa si nu le va place
-portbagajul e cam mic pentru un hatch-back, ochiometric mi s-a parut mai mic decat la Insignia I face-lift.
Per ansamblu masina este OK, cu 2 inconveniente (spatiu cam mic la cap si portbagaj putin cam mic pentru marimea masinii). Totusi, am remarcat ca arata muuult mai bine in poze decat arata in realitate. Cand m-am dus in show-room ma asteptam sa imi atraga atentia,..no way, daca nu mi-o arata dealerul nu o remarcam. Nu veti iesi cu ea in evidenta, (daca cineva asta isi doreste).
Din pacate nu am testat-o, dar va fi si test-driveul in curand. Sper sa fi rezolvat marea problema a antifonarii de la Insignia I (care mie mi s-a parut ca are o antifonare de Logan).
Mi-au placut:
-aspectul exterior, elegant
-vizibilitatea pe care o ai ca sofer, care este buna pentru clasa medie (zic eu).
-aspectul interior care denota eleganta, culorile tapiteriei din bord; interiorul per ansamblu este f frumos si ergonomic, nu am vazut lufturi, imbinari proaste, materiale care sa aiba aspect de ieftin;
-sistemul multimedia si sistemul audio Bose, care se aude f bine (clar) si are comenzi usoare, intuitive
-spatiul la picioare in fata este suficient, mai mare decat la Insignia ; si in spate ai loc arhisuficient la picioare
Nu mi-au placut:
-chiar daca pare ca ma contrazic, materialele din bord nu sunt chiar asa de bune cum par la prima vedere: in masina domina un usor miros de plastic ieftin (care spre ex la Passat si Mazda 6 nu l-am simtit), mai putin pregnant decat la Renault dar pe care eu l-am simtit (asta e, asa e cand ai nas fin). Dupa ce m-am uitat mai bine, pe bord nu era piele ci plastic, chiar daca imita foarte bine pielea naturala. La portierele spate plasticul este tare, chiar daca imita f frumos plasticul de pe portierele fata (care e moale)
-spatiul la cap e cam mic; la locurile din fata trebuie sa cobori bine scaunul sa nu atingi plafonul, iar la locurile din spate cei care au peste 1.80 sigur vor atinge plafonul cu capul. Faptul ca nu ai loc la cap mi s-a parut principalul inconvenient al masinii.
-grila de ventilatie catre locurile din spate (cea din spatele cotierei centrale) are aspect ieftin, ca la Hyundai, parca e din alt film. Ma rog, nu deranjeaza, dar pretentiosii vor observa si nu le va place
-portbagajul e cam mic pentru un hatch-back, ochiometric mi s-a parut mai mic decat la Insignia I face-lift.
Per ansamblu masina este OK, cu 2 inconveniente (spatiu cam mic la cap si portbagaj putin cam mic pentru marimea masinii). Totusi, am remarcat ca arata muuult mai bine in poze decat arata in realitate. Cand m-am dus in show-room ma asteptam sa imi atraga atentia,..no way, daca nu mi-o arata dealerul nu o remarcam. Nu veti iesi cu ea in evidenta, (daca cineva asta isi doreste).
Din pacate nu am testat-o, dar va fi si test-driveul in curand. Sper sa fi rezolvat marea problema a antifonarii de la Insignia I (care mie mi s-a parut ca are o antifonare de Logan).
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
piele adevarata au masini de la 60-70 de mii euro in sus,de exemplu bmw are la seria 7, x5 si x 6 in combinatie cu cea ecologica. si la insignia GS daca vrei scaune din piele platesti 4300 euro !
ce problema are actuala insignia cu antifonarea ? fata de octavia de 1.4 benzina(din familie), dieselul meu e mult mai silentios in interior.
esti comic cu 1.80 si atinsul plafonului cu capul, banuiesc ca nu ai citit avertismentul de la intrarea in reprezentanta ca trebuie sa ai sub 1.80 ca sa comanzi insignia
serios,tu ai impresia ca un producator auto poate face o asemenea greseala ?
ce problema are actuala insignia cu antifonarea ? fata de octavia de 1.4 benzina(din familie), dieselul meu e mult mai silentios in interior.
esti comic cu 1.80 si atinsul plafonului cu capul, banuiesc ca nu ai citit avertismentul de la intrarea in reprezentanta ca trebuie sa ai sub 1.80 ca sa comanzi insignia
serios,tu ai impresia ca un producator auto poate face o asemenea greseala ?
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
de ce ti se pare ca sunt comic? te asigur ca nu glumesc deloc.
am vrut sa imi iau un Insignia I face-lift 1.4 turbo insa am ramas neplacut surprins de zgomotul mare pe care il auzeam in habitaclu. Am crezut ca motorul este diesel, dar nu, era 1,4 turbo. Vorbesti de Skoda octavia, am si eu una cu motor 1,2 TSI si te asigur ca este mult mai silentioasa decat Insignia 1.4 turbo in privinta zgomotului din habitaclu. Pentru mine zgomotul din habitaclu a fost un deal-breaker la Insignia I.
Cat priveste locurile din spate, chiar asa este: am dat cu capul de plafon, stand pe locurile din spate. Daca nu vrei sa dai cu capul trebuie sa te impingi mult cu picioarele inainte, o fi si asta o strategie, dar nu stiu cat rezisti la drum lung. Stand pe bancheta spate cu partea lombara lipita de spatar (asa cum se sta corect) atingi cu capul de plafon. Pentru persoanele scunde nu ar fi o problema, insa pentru cine e mai inalt, la drum lung poate deveni neconfortabil .
am vrut sa imi iau un Insignia I face-lift 1.4 turbo insa am ramas neplacut surprins de zgomotul mare pe care il auzeam in habitaclu. Am crezut ca motorul este diesel, dar nu, era 1,4 turbo. Vorbesti de Skoda octavia, am si eu una cu motor 1,2 TSI si te asigur ca este mult mai silentioasa decat Insignia 1.4 turbo in privinta zgomotului din habitaclu. Pentru mine zgomotul din habitaclu a fost un deal-breaker la Insignia I.
Cat priveste locurile din spate, chiar asa este: am dat cu capul de plafon, stand pe locurile din spate. Daca nu vrei sa dai cu capul trebuie sa te impingi mult cu picioarele inainte, o fi si asta o strategie, dar nu stiu cat rezisti la drum lung. Stand pe bancheta spate cu partea lombara lipita de spatar (asa cum se sta corect) atingi cu capul de plafon. Pentru persoanele scunde nu ar fi o problema, insa pentru cine e mai inalt, la drum lung poate deveni neconfortabil .
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
la picioare este super spatiu, asa este. Dar, incearca sa stai cu zona lombara lipita de spatarul scaunului din spate, ca si cum ai vrea sa privesti inainte peste umarul soferului. Mai ai spatiu suficient la cap? Eu zic ca nu. La aceiasi inaltime ca si tine, am atins plafonul cu crestetul capului.
ma rog, vorbim mai multe dupa ce fac un testdrive si vedem cum se comporta in trafic.
ma rog, vorbim mai multe dupa ce fac un testdrive si vedem cum se comporta in trafic.
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
vizitator a scris:La aceiasi inaltime ca si tine, am atins plafonul cu crestetul capului.
cand mai ajungi pe la reprezentanta fa si tu o poza ca sa fii credibil. pana atunci iti pun eu una din drive testul autoexpert:
"""Pe scurt, mã mut pe banchetã și gãsesc un spațiu cu 2,5 cm mai mare la genunchi, cu 3,2 cm la coapse și, paradoxal, cu 0,8 cm la cap. Da, mașina este mai joasã, dar spațiul pe banchetã este mai înalt. Scamatoria Opel funcționeazã, pentru cã mã simt liber sã-mi mișc toate cele, fãrã sã ating ușile, scaunul din fațã sau plafonul. """
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Eu am 1.89 m . Daca ajung diseara acasa, o sa fac poze din toate pozitiile, ca sa nu mai existe dubii. Din ce imi amintesc, pe locurile din spate, asezat comod, nu atingeam plafonul cu capul. Legat de pozitia "corecta" de stat pe bancheta... sa fim seriosi... cine sta in pozitia aia 1000 de km, sa zicem... Nu cred ca e cazul sa fim mai catolici decat Papa.
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=Q7qy-iWbSBQ
Uite ce spune James Batchelor : are 1.78m si atinge cu capul de plafon pe locurile din spate (uitati-va de la minutul 2.23 pana la minutul 3). In aceiasi pozitie am incercat si eu sa stau si am dat cu capul de plafon.
Si inca o problema pe care eu nu am observat-o: flacaul se plange ca nu are cotiera centrala la bancheta spate. Probabil depinde de nivelul de dotari, in poza de mai sus vad ca are cotiera.
Uite ce spune James Batchelor : are 1.78m si atinge cu capul de plafon pe locurile din spate (uitati-va de la minutul 2.23 pana la minutul 3). In aceiasi pozitie am incercat si eu sa stau si am dat cu capul de plafon.
Si inca o problema pe care eu nu am observat-o: flacaul se plange ca nu are cotiera centrala la bancheta spate. Probabil depinde de nivelul de dotari, in poza de mai sus vad ca are cotiera.
- vvede
- **
- 181 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 181
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ugly_cat2003
- **
- 124 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Insignia 2017
- Anglia
ugly_cat2003
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Scafarlia din poza e a subsemnatului, stand pe bancheta din spate in pozitie regulamentara, cu spatele drept, lipit frumos de bancheta (in viata mea n-am stat asa intr-o masina). Dupa cum se poate vedea, bostanul atinge plafonul. Tin sa va reamintesc ca eu masor 1.89 m. Daca eu la 1.89 ating plafonul, (il ating, nu-mi turtesc creierii in el), ma intreb cum poate sa-l atingã cineva de 1.78 m. Ma rog. Ideea e ca tot ce trebuie sa fac este sa ma scurg un pic pe bancheta (spatiu la genunchi este garla, chiar daca am stat in spatele scaunului soferului, care e reglat pentru mine) si am rezolvat problema. In sfarsit, concluzia mea : daca masurati peste 1.85m si aveti de gand sa conduceti masina de pe bancheta din spate, NU cumparati Insignia GS. Daca familia voastra + rudele + prietenii + cunostintele masoara toti, sau macar in procent de 75% , peste 1.85m, NU cumparati Insignia GS. Si nu in ultimul rand, daca aveti de gand sa folositi masina ca taximetru pentru nationala de baschet a Romaniei, NU cumparati Insignia GS.