- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Alexe87
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salut! Nu am mai apucat sã raspund, dar dupa cum ziceam mai sus ca mi-a aparut DVS in bord(si dupa o zi am rãmas fãrã accelerație, nu se ducea mai sus de 2000/2500) , dupã ce am schimbat capacul la EGR si fix cu o zi înainte sã plec la un drum de 2000km. Panica mare...am sunat mecanicul si a fost de acord sa vina duminicã sa faca o diagnoza, dar spre norocul meu nu a mai fost nevoie, pentru ca in 10 secunde s-a rezolvat problema. Ceva cablu de la turbo nu a fost pus bine si de la gropile din Ro a iesit de tot. Deci am scapat usor, dar cu destule emoții ))
imarianc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009 a20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2015
- Mesaj Privat
VDima
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salutare,
Am facut azi diagnoza, si singurul cod de eroare care a aparut a fost P2282.
Mi a zis mecanicul ca e problema cu debitmetrul de aer, si ca daca poate sa stearga eroarea nu e grav.
A reusit sa l stearga, si mi a zis ca daca mai apare sa merg sa schimb furtunul acela.
Ati mai intalnit careva acesta problema?
Va multumesc
Am facut azi diagnoza, si singurul cod de eroare care a aparut a fost P2282.
Mi a zis mecanicul ca e problema cu debitmetrul de aer, si ca daca poate sa stearga eroarea nu e grav.
A reusit sa l stearga, si mi a zis ca daca mai apare sa merg sa schimb furtunul acela.
Ati mai intalnit careva acesta problema?
Va multumesc
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
dada22
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
dada22
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
olirazvan
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am si eu o problema din dimineata asta. Mi-a aparut svs in bord si am fugit repede la o diagnoza si mi-a dat urmatoarele coduri:
P2458- DURATA DE REGENERARE A FILTRULUI DE PARTICULE- NU E PREZENT
P0674- CIRCUIT COMANDA BUJIE PREINCALZIRE CILINDRUL 4- NU E PREZENT
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cat e de grav?
P2458- DURATA DE REGENERARE A FILTRULUI DE PARTICULE- NU E PREZENT
P0674- CIRCUIT COMANDA BUJIE PREINCALZIRE CILINDRUL 4- NU E PREZENT
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cat e de grav?
olirazvan
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am si eu o problema din dimineata asta. Mi-a aparut svs in bord si am fugit repede la o diagnoza si mi-a dat urmatoarele coduri:
P2458- DURATA DE REGENERARE A FILTRULUI DE PARTICULE- NU E PREZENT
P0674- CIRCUIT COMANDA BUJIE PREINCALZIRE CILINDRUL 4- NU E PREZENT
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cat e de grav?
P2458- DURATA DE REGENERARE A FILTRULUI DE PARTICULE- NU E PREZENT
P0674- CIRCUIT COMANDA BUJIE PREINCALZIRE CILINDRUL 4- NU E PREZENT
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cat e de grav?
- cosmin2509
- *
- 46 mesaje
- din 17 Mai 2013
- Insignia 2009
- Bucuresti
cosmin2509
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2013
- Mesaj Privat
Eroarea iti apare mai mult ca sigur de la bujie. Cand o bujie se arde apare pe calculatorul din bord "Service soon".
Partea cu filtru de particule este mai complicata . Mai toate opel-urile insignia din 2009 -2010 au problema asta (si nu numai opel) . In functie de cati km ai de modul cum conduci (daca se conduce in oras sau in afara) ajungi sa se infunde filtru de particule. Daca eroare este de la filtru de particule atunci masina trebuie sa intre in "safe mode" si ar trebui sa iti tai puterea (acceleratia)
Il poti regenera dar asta nu o poti face la infinit si pana la urma ajugi ori sa il dai jos sau sa cumperi altul (costa vreo 1000 de euro).
Partea cu filtru de particule este mai complicata . Mai toate opel-urile insignia din 2009 -2010 au problema asta (si nu numai opel) . In functie de cati km ai de modul cum conduci (daca se conduce in oras sau in afara) ajungi sa se infunde filtru de particule. Daca eroare este de la filtru de particule atunci masina trebuie sa intre in "safe mode" si ar trebui sa iti tai puterea (acceleratia)
Il poti regenera dar asta nu o poti face la infinit si pana la urma ajugi ori sa il dai jos sau sa cumperi altul (costa vreo 1000 de euro).
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la un opel insignia Sport Tourer din 2010 81 KW (110 CP). Am fost plecat la vreo 150 Km de casa, dupa ce am ajuns la destinatie se auzea un sunet neuniform din zona distributiei.Am zis ca o sa vad dupa ce ajung acasa de problema asta. Am stat pana spre 3-4 dimineata si am pornit la drum spre casa, sunetul inca era prezent la pornirea motorului. Dupa vreo 5 km mi s-a aprins ledul cum ca masina isi face regenerare, am mai urcat in turatie pe la 2500-3000. Dupa 5-10 minute regenerarea s-a finalizat. In imediata apropiere am primit in bord nivel scazut de antigel, am tras pe dreapta si am confirmat acest lucru, la o privire mai amanuntita am vazut ca antigelul se scurge destul de bine dinspre capacul ce mascheaza distributia. Am mai incercat sa completez cu apa distilata dar cand am vazut ca deja incepe sa creasca temperature antigelului si sa se simta un miros in interior am oprit si am apelat la o platforma spre casa (inca vreo 110 Km ramasi). dimineata devreme am desfacut si am constatat ca pompa de apa s-a dus si mai aveam si un intinzator care era extreme de uzat ( 1 cm pe raza avea uzura). Am avut nefericita ocazie ca masina sa ma lase cu vreo 12 ore inainte de concediu planificat in afara tarii. Am inchiriat o masina si am lasat opelul parcat o saptamana si ceva pana la intoarcere. Dupa vacanta am schimbat tot chitul de distributie, pompa de apa, am schimbat si cureaua de accesorii ca avea o ciupitura, la fel si cu intinzatoarele curelei de accesorii. Dupa ce am facut aceasta operatiune am scos masina la drum si dupa vreo 10 km am primit in bord SVS cu limitare de putere la 2200 rpm, limitare ce a fost pentru aproximativ 5-10 secunde dupa care ma lasa sa turez fara nici o problema. Dupa vreo inca 5 km dupa ce am ajuns la destinatie am opris si pornit din nou masina si iar a aparut SVS.Aam mai ramas aproximativ 2-3 ore si cand pornesc masina nu aparea nimic.
Am fost la service pentru diagnosticare si mi-a zis ca este presiune necorespunzatoare (citez 'defecta') in galeria de admisie si ca trebuie schimbat EGR. Dupa ce a sters eroarea mi-a zis sa dau o tura si sa ma intorc dupa ce mai da inca o data eroarea sa vedem daca e aceasi. Nu am facut nici 2 km si deja eroarea a aparut iar. m-am reintors in service si mi-a confirmat ca este aceasi. Dar de data aceasta mi-a zis ca trebuie curatat EGR. Am facut aceasta operatiune sambata: curatat EGR, clapeta de acceleratie si am mai curatat inca o piesa ce pleaca din zona EGR si intra in galeria de admisie. Dupa curatare am scos masina la drum si dupa vreo 5-10 km cand am inceput sa urc putin in ture, nu exagerat, pana in 3000-3500 ture iar a dat SVS.
Dupa ce am curatat toate piesele inclusiv cat am putut in galeria de admisie nu am pus masina pe tester sa vad daca are eroarea stocata.
Din cate stiu eu, in intervalul dintre tester si curatarea pieselor nu mi-a mai aparut eroarea in bord si am zis ca poate nu mai este nevoie sa apelez la un tester.
Cand am fost la mechanic mi-a zis doar mesajul nu si codul de eroare, pentru ca deja a apucat sa o stearga.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, pe baza simptomelor, de la ce ar putea fi?
Multumesc.
Am si eu o problema la un opel insignia Sport Tourer din 2010 81 KW (110 CP). Am fost plecat la vreo 150 Km de casa, dupa ce am ajuns la destinatie se auzea un sunet neuniform din zona distributiei.Am zis ca o sa vad dupa ce ajung acasa de problema asta. Am stat pana spre 3-4 dimineata si am pornit la drum spre casa, sunetul inca era prezent la pornirea motorului. Dupa vreo 5 km mi s-a aprins ledul cum ca masina isi face regenerare, am mai urcat in turatie pe la 2500-3000. Dupa 5-10 minute regenerarea s-a finalizat. In imediata apropiere am primit in bord nivel scazut de antigel, am tras pe dreapta si am confirmat acest lucru, la o privire mai amanuntita am vazut ca antigelul se scurge destul de bine dinspre capacul ce mascheaza distributia. Am mai incercat sa completez cu apa distilata dar cand am vazut ca deja incepe sa creasca temperature antigelului si sa se simta un miros in interior am oprit si am apelat la o platforma spre casa (inca vreo 110 Km ramasi). dimineata devreme am desfacut si am constatat ca pompa de apa s-a dus si mai aveam si un intinzator care era extreme de uzat ( 1 cm pe raza avea uzura). Am avut nefericita ocazie ca masina sa ma lase cu vreo 12 ore inainte de concediu planificat in afara tarii. Am inchiriat o masina si am lasat opelul parcat o saptamana si ceva pana la intoarcere. Dupa vacanta am schimbat tot chitul de distributie, pompa de apa, am schimbat si cureaua de accesorii ca avea o ciupitura, la fel si cu intinzatoarele curelei de accesorii. Dupa ce am facut aceasta operatiune am scos masina la drum si dupa vreo 10 km am primit in bord SVS cu limitare de putere la 2200 rpm, limitare ce a fost pentru aproximativ 5-10 secunde dupa care ma lasa sa turez fara nici o problema. Dupa vreo inca 5 km dupa ce am ajuns la destinatie am opris si pornit din nou masina si iar a aparut SVS.Aam mai ramas aproximativ 2-3 ore si cand pornesc masina nu aparea nimic.
Am fost la service pentru diagnosticare si mi-a zis ca este presiune necorespunzatoare (citez 'defecta') in galeria de admisie si ca trebuie schimbat EGR. Dupa ce a sters eroarea mi-a zis sa dau o tura si sa ma intorc dupa ce mai da inca o data eroarea sa vedem daca e aceasi. Nu am facut nici 2 km si deja eroarea a aparut iar. m-am reintors in service si mi-a confirmat ca este aceasi. Dar de data aceasta mi-a zis ca trebuie curatat EGR. Am facut aceasta operatiune sambata: curatat EGR, clapeta de acceleratie si am mai curatat inca o piesa ce pleaca din zona EGR si intra in galeria de admisie. Dupa curatare am scos masina la drum si dupa vreo 5-10 km cand am inceput sa urc putin in ture, nu exagerat, pana in 3000-3500 ture iar a dat SVS.
Dupa ce am curatat toate piesele inclusiv cat am putut in galeria de admisie nu am pus masina pe tester sa vad daca are eroarea stocata.
Din cate stiu eu, in intervalul dintre tester si curatarea pieselor nu mi-a mai aparut eroarea in bord si am zis ca poate nu mai este nevoie sa apelez la un tester.
Cand am fost la mechanic mi-a zis doar mesajul nu si codul de eroare, pentru ca deja a apucat sa o stearga.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, pe baza simptomelor, de la ce ar putea fi?
Multumesc.
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
se fisureaza furtunul. vezi pe youtube unde anume.
este in acelasi loc aproape la toate.
daca este murdar de ulei este dus furtunul.
asa pacaleste si senzorul de presiune si debitmetrul.
ori il schimbi ori il bandajezi cu o banda speciala.(daca ai).tot pe youtube vezi cu ce banda se bandajeaza si cum se procedeaza.
pana la urma tot treb sa-l schimbi.este foarte simplu.(tot acolo vezi cum se schimba)
este in acelasi loc aproape la toate.
daca este murdar de ulei este dus furtunul.
asa pacaleste si senzorul de presiune si debitmetrul.
ori il schimbi ori il bandajezi cu o banda speciala.(daca ai).tot pe youtube vezi cu ce banda se bandajeaza si cum se procedeaza.
pana la urma tot treb sa-l schimbi.este foarte simplu.(tot acolo vezi cum se schimba)
LOVE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna seara,
Mi-a aparut azi service vehicle soon in viteza a 4 a e la 2000 de ture, nu se mai tura cu acceleratia jos de tot, am schimbat in viteza a 3 a si merge am turat-o pana la 3500 , chiar si in a 2 a.
Am repornit-o iar service vehicle soon....
Am oprit masina am stat 10 min, am repornit-o nu a mai aparut "service vehicle soon", am plecat cu ea am incercat iar cele scrise sus, la fel in viteza a 4 a- service vehicle soon- imi taie puterea...
Ma puteti ajuta ?
Ceva asemanator careva ?
Multumesc !
Mi-a aparut azi service vehicle soon in viteza a 4 a e la 2000 de ture, nu se mai tura cu acceleratia jos de tot, am schimbat in viteza a 3 a si merge am turat-o pana la 3500 , chiar si in a 2 a.
Am repornit-o iar service vehicle soon....
Am oprit masina am stat 10 min, am repornit-o nu a mai aparut "service vehicle soon", am plecat cu ea am incercat iar cele scrise sus, la fel in viteza a 4 a- service vehicle soon- imi taie puterea...
Ma puteti ajuta ?
Ceva asemanator careva ?
Multumesc !
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
LOVE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Azi iar mi-a aparut service vehicle soon in viteza a 3 a pt o secunda limitare de putere apoi am turat-o pana in 3000 si in viteza 4 si 5 fara limp mode, ce naiba asa aiba ?
Poate fi oare de la bujie ?
Furtunul am observat ca nu e crapat...
Imi apare service vehicle soon in mers dara masina se tureaza normal...
Poate fi oare de la bujie ?
Furtunul am observat ca nu e crapat...
Imi apare service vehicle soon in mers dara masina se tureaza normal...
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat