Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu nevoie de cateva raspunsuri si sfaturi . Am un opel insignia din 2010 motor 110cp. acum 2 saptamani ma atentionat ca nu am presiune la ulei. in momentul in care o acceleram se stingea becul si nu ma mai atentiona. cert este ca am mers cu ea la un service si mi-a spus ca sa stricat pompa si nu mai am nici cea mai mica presiune . fapt care a dovedit ca trb sa segmentez motorul, cuzinetii erau suciti pe arbore sau biela ( nu ma pricep prea bine ) dar asa a zs mecanicul. am cumparat cuzineti biela si palier original GM plus pompa ulei . va rog sa-mi spuneti si mie dak este necesar sa schimb si arborele. desii mecanicul mi-a spus ca nu sa-au lipit cuzinetii de el dar totusi un grad de uzura are. va multumesc .
Skip ads

  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
mentionez ca masina in tot acest timp mergea si pornea la sfert. numai in momentul in care o turam mai tare se auzea un crontanit cade lant slabit . la relanti, nici nu ziceai ca are cevastricat.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Lipsa presiune ulei este defectul de moarte al motorului....daca era de la presiune in primul rand se auzea ca o tigaie in relantiu si apoi la accelerare pana facea presiune trebuia sa faca zgomot mai mare,posibil sonda si restul.....imaginatie.
Dupa toate cele spunse este posibil sa nu fi avut nimic decat sonda...prima care crapa era turbina in primele 10 min,urmeaza cuzineti biela,lagare axe came,blocat motor ...toate intr-o singura ora.
  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am dus - o la mecanic si mi - a desfacut baia de ulei. Cativa cuzineti erau f uzati. Totodata acel mecanic mi - a precizat sa cumpar cuzineti " la nominal " iar eu am cumparat si pompa de ulei pt a fi mai sigur . Mecanicul mi a spus ca nu este nici o problema cu arborele . Insa masina avand 162 000 km , ceva uzura ar avea . Rugamintea mea este dak ar trebuii cumparat si arbore nou ori dak o face asa credeti ca as mai putea avea probleme pe viitor ?
Skip ads

  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Mentionez inca odata si imi cer scuze pt insistenta . Dar din acel moment eu am mai mers cu masina circa 20 km . Insa la relanti , masina se auzea ca si cum nu ar avea nimic . Doar cand o acceleram se auzea un crontait . Atat .
  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Mi - a dat sonda jos si mi - a pus un ceas barometric . Ma pus sa turez masina peste 2500 ture si de acolo a dedus ca nu am presiune .
  • ALINMARIUS11

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Daca are cineva vre - o idee sau parere mai buna , va rog sa- mi spuneti si sa ma indrumati cum e mai bn sa fac : sa cumpar si arbore sau sa montez cuzinetii pe acelasi arbore .
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca tot umbli in motor si vrei sa il faci ca la carte, schimba arborele si stai linistit.

P.S; Nu mai posta consecutiv, da edit la post ca sa mai adaugi ceva.

Bafta.
Skip ads

  • SMadalin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Soare madalin
  • SMadalin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Satut. Am si eu aceeasi problema.am fost la 2 mecanici diferiti si nu au stiut ce are masina. Alinmarius11 a rezolvat problema?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Arborele se rectifica si se pun cuzineti de cotã 1sau 2
  • SMadalin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns . Dar ma poti ajuat cu o alta informatie. Cat mar costa toata treaba asta. Masina am cumparato recent si am dat pe ea cam toti bani.
Masina am luato recent si nu avea problema asta dar dupa ce am facut un drum dus intors de la pitesti la constanta la intoarcere in pitesti a inceput brusc zgomotu. Am marcurs drumu cu 150-160 km/h. Masina e insignia 4x4 160cp. 2011
Skip ads

  • bitzu86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2017

  • Mesaj Privat
ALINMARIUS11 a scris:Salut, am si eu nevoie de cateva raspunsuri si sfaturi . Am un opel insignia din 2010 motor 110cp. acum 2 saptamani ma atentionat ca nu am presiune la ulei. in momentul in care o acceleram se stingea becul si nu ma mai atentiona. cert este ca am mers cu ea la un service si mi-a spus ca sa stricat pompa si nu mai am nici cea mai mica presiune . fapt care a dovedit ca trb sa segmentez motorul, cuzinetii erau suciti pe arbore sau biela ( nu ma pricep prea bine ) dar asa a zs mecanicul. am cumparat cuzineti biela si palier original GM plus pompa ulei . va rog sa-mi spuneti si mie dak este necesar sa schimb si arborele. desii mecanicul mi-a spus ca nu sa-au lipit cuzinetii de el dar totusi un grad de uzura are. va multumesc .

  • bitzu86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut cat te a costat toate piesele cu manopera cu tot?aceasi problema am patit si eu.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
E bine sã masori vibrochenum și cel mai bine sal rectificci de pompa un an auzit sa fie defectã.bunei acel oring nou.Si sub sorbul de plastic care este in baie sub el pune cîte o saiba de 1mm si ridical ma sus.Așa acel oring etanseaza mai bine.pompa de ulei nu are nici o vinã.vina e de la fap cînd face regenerarea
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@niculae - din cate stiu problema cu o-ringul de ulei este doar la varianta de 2.0 diesel de 160CP nu si la celelalte...
cat despre reparatie, trebuie facuta ca la carte si mai ales cu suruburi noi si toate piesele noi indicat ar fi si originale GM.
arborele se rectifica si se pun cuzineti cu cota de reparatie 1 sau 2 in functie de rectificarea arborelui si daca este necesar si blocului (dar asta mai rar).
@alinmarius11 - de ce trebuie sa faci si segmentare? ai probleme cu compresia sau consumul de ulei?... cam atunci se face si segmentare in rest daca sunt uzate se schimba bielele si cuzinetii acestora si atata.
  • bitzu86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel insignia 2.0cdti an 2010 96kw .am o problema la motor cred ca sa gripat sa supraincalzit, presiunea de la ulei a fost scazuta si sa oprit cu mine pe drum .iar acum motorul este blocat .ce parere aveti? Doar pe vineri mecanicul se poate incepe sa o desfaca.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Și eu am un prieten cuzineti sau invirtit in palier adicã bloc.trebuie facut si blocul.se încarcã capacele si apoi se rectifica.
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
se poate rectifica linistit motorul.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bitzu86 a scris:Am un opel insignia 2.0cdti an 2010 96kw .am o problema la motor cred ca sa gripat sa supraincalzit, presiunea de la ulei a fost scazuta si sa oprit cu mine pe drum .iar acum motorul este blocat .ce parere aveti? Doar pe vineri mecanicul se poate incepe sa o desfaca.

citeste pe topicul: E plina romania de Insignia cu motoare stricate... aici pe ClubOpel si iti vei da seama ce s-a intamplat si cam cat te costa. Succes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR