ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am probleme la pornirea la rece:cand o accelerez se ineaca si chiar se opreste motorul.Daca o pornesc si tin 1minut turat motorul merge ok.
La sfatul mecanicilor am inceput cu schimbare bujii si apoi bobina de inductie.De cand am luat o din Germania,am facut 50.0000 km si nu i am curatat niciodata clapeta si egr.
Mananca si ulei iar toba este neagra.I am facut test de compresie si a iesit bine (12 bari) pe toti cilindrii.
La sfatul mecanicilor am inceput cu schimbare bujii si apoi bobina de inductie.De cand am luat o din Germania,am facut 50.0000 km si nu i am curatat niciodata clapeta si egr.
Mananca si ulei iar toba este neagra.I am facut test de compresie si a iesit bine (12 bari) pe toti cilindrii.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Verifica daca functioneaza bobina de la EGR, adica pui masa pe 1 , legi un fir la plusul bateriei si atingi usor pinul 5. Daca se aude un click, inseamna ca EGR functioneaza deci nu e dus de tot, poate mai ai o sansa daca-l cureti.
Daca nu se aude nimic, inseamna ca ori e dus ori e doar blocat si trebuie curatat. Dupa valoarea rezistentei la bobina, as zice ca e de schimbat dar nu sunt sigur.
Gasesti toate astea in acest topic, citeste bine de la pagina 1 incolo, fa exact asa si va fi bine. Eu mi-am ciratat EGR pe la 100.000 km, dar pe la 160.000 s-a dus de tot si l-am schimbat.
Daca nu se aude nimic, inseamna ca ori e dus ori e doar blocat si trebuie curatat. Dupa valoarea rezistentei la bobina, as zice ca e de schimbat dar nu sunt sigur.
Gasesti toate astea in acest topic, citeste bine de la pagina 1 incolo, fa exact asa si va fi bine. Eu mi-am ciratat EGR pe la 100.000 km, dar pe la 160.000 s-a dus de tot si l-am schimbat.
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Un prieten mi a zis ca e posibul sa am un scurt la sonda lambda.Am verificat tot,nu aveam ce sa nu pun inapoi pt ca nu am scos decat cele 2 suruburi mari,restul de 4 de la clapeta si mufa.Era jale ce era in clapeta:ma gandesc ca nu mai lucra cum trebuie si acum cand vine aerul puternic,lamda citeste valorile...
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Se poate si asta, dar dupa cum ai spus tu parea ca nu mai merge din cauza curatarii clapetei.
Oricum, ia problemele pe rand si elimina cate una, pe urma verifici si vezi ce a ramas si mai elimini una si tot asa.
Iti dadeam au o sonda care nu merge cum trebuie dar macar n-are scurt insa am aruncat-o cand am facut curat. Incearca cu o sonda imprumut de la cineva si vezi daca porneste motorul, si daca sonda e de vina ia-ti una noua. Costa dar merita, gasesti pe forum care sunt ca lumea.
Cam murdara clapeta, motorul consuma ulei?
Oricum, ia problemele pe rand si elimina cate una, pe urma verifici si vezi ce a ramas si mai elimini una si tot asa.
Iti dadeam au o sonda care nu merge cum trebuie dar macar n-are scurt insa am aruncat-o cand am facut curat. Incearca cu o sonda imprumut de la cineva si vezi daca porneste motorul, si daca sonda e de vina ia-ti una noua. Costa dar merita, gasesti pe forum care sunt ca lumea.
Cam murdara clapeta, motorul consuma ulei?
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Eu am avut tot felul de simptome ciudate incepand de pe la 140.000 km , pana pe la 160.000 am tot incercat de toate, pe urma m-am enervat si am schimbat sonda, EGR si debitmetru si parca s-a facut alta masina.
Daca ai compresie 12 dar consuma ulei, poate nu folosesti ce ulei trebuie dar asta n-are treaba cu problemele de functionare de care povesteam aici. Gasesti pe forum tot ce vrei si despre ulei.
Daca ai compresie 12 dar consuma ulei, poate nu folosesti ce ulei trebuie dar asta n-are treaba cu problemele de functionare de care povesteam aici. Gasesti pe forum tot ce vrei si despre ulei.
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
danut32 a scris:Verifica daca functioneaza bobina de la EGR, adica pui masa pe 1 , legi un fir la plusul bateriei si atingi usor pinul 5. Daca se aude un click, inseamna ca EGR functioneaza deci nu e dus de tot, poate mai ai o sansa daca-l cureti.
Daca nu se aude nimic, inseamna ca ori e dus ori e doar blocat si trebuie curatat. Dupa valoarea rezistentei la bobina, as zice ca e de schimbat dar nu sunt sigur.
Daca nu se aude nimic, inseamna ca ori e dus ori e doar blocat si trebuie curatat. Dupa valoarea rezistentei la bobina, as zice ca e de schimbat dar nu sunt sigur.
Am facut proba si se aude un clic.
O sa ma apuc de el zilele astea.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 398 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
Datorita problemei apãrute dupã ce am schimbat catalizatorul si sonda lambda , , am fãcut rost de un egr dupã un motor Z10XEP eu având Z10XE , aparent pare sa meargã, este identic , stiti voi cã nu ar lucra la fel?
Ce pãrere aveti mai are nevoie de curãtire ? , cã sincer am avut niste surprize neplãcute in urma unei curãtiri in service, la o alta mașina ,tocmai de aceea am recurs si la solutia de a lua altul second-hand cã sigur in momentul in care îl voi desface pe al meu v-a fii colmatat fata de acesta.
Ce pãrere aveti mai are nevoie de curãtire ? , cã sincer am avut niste surprize neplãcute in urma unei curãtiri in service, la o alta mașina ,tocmai de aceea am recurs si la solutia de a lua altul second-hand cã sigur in momentul in care îl voi desface pe al meu v-a fii colmatat fata de acesta.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 398 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
Ok... Da, intradevar era mult mai ok unul nou, nici eu nu sunt adeptul pieselor sh, doar cã mașina asta e strict folosita la drumuri scurte in oraș, pânã la servici și înapoi, dar nu știu exact ptr cat timp (nu pot estima cã o mã folosesc 1 luna -3 - 6 și atunci nu merita investiția unui egr nou.
Merge curãțat cu spray cu frane?
Merge curãțat cu spray cu frane?
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- aauto
- **
- 398 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat