- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
Știau de acel Oring și au zis cã el e problema, cu timpul își pierde din proprietãți, se întãrește și în special iarna la frig nu mai are elasticitate, e suficient sã pierzi puținã presiune și cuzineții se uzeazã în timp, odatã cu uzura cuzineților pierzi mai multã presiune și gata lucrarea, cum spunea cineva mai sus, chiar și cu ceas suplimentar de presiune ulei nu-ți dai seama cã pierzi presiune decât atunci când se pierde mai bine și atunci e deja târziu
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Poți sã arãți acea modificare in mai multe foto cred ca are o garniturã si un filet pe interior si apoi acel canal unde e pus acel inel de cauciuc.la fiat dobluo e aceași garniturã ca si la baia de ulei de opel insignia si nu au mai avut probleme .Dar si mecanici trebuie sã trãiascã .sa aibã ce face din partea mea pot sa stea numai vacanțã
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
deci sa intelegem ca a fost facuta o piesa noua din metal cu 2 o-ringuri la capete si care sa faca legatura intre sorb si pompa? poti sa fi mai explicit privind aceasta modificare pentru ca sigur sunt multi pe aici care ar fi interesati sa faca si ei asa ceva. (nu este cazul meu fiind posesor de Astra G)
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Pãrerea lor e cã acest Oring e fãcut intenționat sã ținã în jur de 150, 200 de mii când mașina nu mai are garanție și........
NU cred ca are legatura. Masina mea, a facut 32000 Km cand a iesit din garantie, dupa 2 ani. Trebuia sa imi pice acest oring? NU, nu mi-a picat.am 68900 in prezent . ( Apropos, sa schimb acum distributia sau la 5 ani? - face 4 ani anul acesta in decembrie )
AM spus-o si mai sus, dupa discutii cu diversi mecanici, nu oring-ul este problema ( 100% ) .... daca toti ne ascundem dupa pisica, nu o sa ii vedem coada.
Repet, jocul, la acesti cuzineti, biele, etc, este de o sutime, fata de prrecedentele motoare, tot de fiat, acelasi build( 90% ) la care jocul era de 5 sutimi
). Coroborat cu filtrul de particule sus langa motor - aproape de cilindrul 3 ( fata de motoarele-versiunile de Opel mai vechi ) amplasat sub pedalier, pe la mijlocul masinii, rezulta rahatul asta de gripare.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
eu cred ca e un cumul de factori.
atat oringul, cat si proasta amplasare a DPF-ului, cat si regenerarile de multe ori intrerupte, circulat mult prin oras, racire ineficienta, mai ales dupa sau in timpul unei regenerari, motorina din ulei ( in cazul in care ajunge in baie dupa o regenerare intrerupta ), si poate si altele...
eu sincer cred ca marea majoritate a motoarelor cad si din cauza reviziilor la 30.000km, la cat sunt facute afara. oricat ai merge doar pe autostrazi...
eu niciodata n-am tinut un ulei mai mult de 15.000, si asta in cazul in care am circulat foarte mult "afara" sau extraurban. si la 15.000 era cam praf, si asta un ulei de calitate, nu posirca de GM... ( va imaginati cum arata ala dupa 30.000 km )
atat oringul, cat si proasta amplasare a DPF-ului, cat si regenerarile de multe ori intrerupte, circulat mult prin oras, racire ineficienta, mai ales dupa sau in timpul unei regenerari, motorina din ulei ( in cazul in care ajunge in baie dupa o regenerare intrerupta ), si poate si altele...
eu sincer cred ca marea majoritate a motoarelor cad si din cauza reviziilor la 30.000km, la cat sunt facute afara. oricat ai merge doar pe autostrazi...
eu niciodata n-am tinut un ulei mai mult de 15.000, si asta in cazul in care am circulat foarte mult "afara" sau extraurban. si la 15.000 era cam praf, si asta un ulei de calitate, nu posirca de GM... ( va imaginati cum arata ala dupa 30.000 km )
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Nu am nevoie sa ajung la probleme ca sa repar. Preventiv, cum am facut si la astra
Pe aceeasi premisa schimb si oringul. cunosc personal pe cineva cu insignia din 2009 . nu a schimbat oring-ul. a luat masina la 190 k, anul asta a vandut-o pe la 230 240 , si nu a schimbat oring. L-am tot amenintat ca va avea probleme, ca e plina romania de probleme, n-a avut !
Pe aceeasi premisa schimb si oringul. cunosc personal pe cineva cu insignia din 2009 . nu a schimbat oring-ul. a luat masina la 190 k, anul asta a vandut-o pe la 230 240 , si nu a schimbat oring. L-am tot amenintat ca va avea probleme, ca e plina romania de probleme, n-a avut !
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
DPF duce la aceste probleme cu oringul întãrit si proasta ungere a cuzinetilor fiat dublo are același motor si același oring si nu a mai dat probleme am coleg ing topograf are cu masina cam 260.000 km ii pune ulei selenia 15/30.si noi da e opel insignia ulei gm.am sa fim seriosi majoritatea mecanicilor stiu ff bine care se buba chiar si cei din reprezentanta opel.Dar nu spun nimic.Regenerarea nu a fost gânditã bine.se putea pune un injector separat direct in filtru.un cu cele 4 aflate pe chiuloasa direct in capul pistonului si motorina sa ajunga in filtru,cînd supapele de evacuarea sint deschise.Oare ceva motorinã nu scapã in baia de ulei.Ați controlat cu atenție si periodic nivelul de ulei.dupã cîteva mii de km.nivelul de ulei trebuie sã fie putin mai jos ori cum opel dã un consum de 100ml la 1000 km..asta este parerea mea si chiar al mai multor mecanici de fiat de aici din zonã