Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Fa-i softul
Skip ads

  • Machi H

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, dar oare sa fie din soft?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Erorile si limitarile apar din cauza partii de soft - senzori...vezi ce eroare e. Daca filtrul e scos iti apare limitare pentru ca are acolo senzor de presiune. Eu zic sa mergi urgent sa rezolvi pentru ca poti strica mult mai mult. Vezi la sectiunea publicitate ca sunt baieti tare priceputi care te pot ajuta
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am comandat de la dezmembrari o pompa de motorina pentru motor de 1.9, ca sa o montez in rezervor si sa scap de zgomotul discutat aici si de dezamorsarea pompei atunci cand schimb filtrul de motorina, dar recitind topicul, sunt in dubiu daca sa fac acest lucru deoarece am vazut ca nu merge in toate cazurile si de aceea va intreb daca intre timp a mai recurs cineva cu succes la aceasta metoda.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
merge, daca o faci bine. ideea e ca pompa de 1.9 baga prea mare presiune asa cum e ea luata de pe motorul de 1.9. totusi are un sistem cand presiunea depaseste o anumita valoare sa mearga in gol ca si cum. sitemul asta e format dint-o bila (asemanatoare bilelor din coronitele de bicicleta) , si un arc.
Eu cand am bagat pompa exact asa cum e ea de pe motorul 1.9 , mi-a tasnit motorina pe la filtru .
apoi am taiat din arcul ala o spira. La fel a tasnit. Apoi am mai taiat o spira, si se comporta ca si cum n-as avea pompa, adica facea zgomot in continuare. Asa ca de atunci merg fara. Am renuntat ca si cum la proiect.
Am observat ca cu filtru VALEO , se aude mai rar.

Nick , as vrea si eu noutati despre proiect, eventual poze la pompa sa vedem daca e aceeasi. Daca ai putea sa imi dai pe watsapp, as aprecia mult. nr meu e 0747656560 . mersi
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In afara de @ionexu, la pagina 18, @madaj zice ca a rezolvat si el problema montand pompa de 1.9 cu bila scoasa. Poate ne spune si noua daca au mai aparut ceva probleme de atunci, sau chiar @ionexu daca a avut ceva probleme.
Ma gandesc ca poate la tine nu a mers din alte cauze din moment ce la cei doi a mers.
Pompa imi soseste maine si am sa-i fac poze pe care o sa le postez aici ca sa o vezi. Inca nu am watsapp pentru ca nu am avut nevoie, dar am sa-l instalez foarte curand pentru ca vad ca foarte multa lume il foloseste.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
pompa pe care am pus-o eu si madaj, si ce ai achizitionat tu difera de cea a lui ionexu, madaj nu mai are probleme cu sunetul. nici nu a montat el, a fost la service
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg care este diferenta dintre filtrul de 1.7 si cel de 1.9, adica de ce daca pui pompa de 1.9 pe motor de 1.7 tasneste motorina pe la filtru.
Stiu ca @ionexu a pus pompa de 1.7 (dar nu este sigur), si din cate inteleg eu din postarea lui @madaj, el apus pompa de 1.9 cu bila scoasa si nu are probleme.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pompa in rezervor, nu de injecție.
Cum ii dai alimentare, începe sa pompeze.
1.7 nu are pompa in rezervor.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ionexu a luat de la astra g

Madaj nu a scos el personal bila. A fost la service.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai ce importanta are daca a scos el sau altcineva bila? Important este ca la el merge si curios ca la tine nu a mers.
Eu de-asta intreb daca este vreo diferenta intre filtrul de 1.7 si cel de 1.9 pentru ca nu inteleg de ce atunci cand se creaza presiune la 1.7 tasneste motorina pe langa filtru in loc sa fie refulata in rezervor pe la bila aceea care are rol de supapa de suprapresiune, iar la 1.9 care are din fabrica aceeasi pompa in rezervor, nu tasneste motorina. Ma gandesc ca la 1.9 pompa de motorina fiind montata din fabrica, este controlata de ECU si acesta cand simte ca a crescut presiunea sau cand simte ca motorasul pompei trage din greu, ii taie alimentarea. Daca este asa, este posibil sa am noroc pentru ca si masina mea este precablata din fabrica pentru pompa de motorina si am vazut ca exista si in Op-com o optiune de invatare a pompei de motorina dupa inlocuire.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
El si-a imaginat ce a facut mecanicul, nu stie exact cum a reglat-o. Pompa merge pe 12 v, nu merge cand mai tare cand mai incet. Probabil ca au un sistem incat sa mearga pe retur, nu stiu. Sa ma tii la curent, sunt curios. Apropo, mufa de sub banchete are 4 pini sau doar 2 ?
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
M-am uitat in TIS si intr-adevar releul pompei de la 1.9 este controlat de ECU, deci este posibil ca atunci cand creste presiunea, acesta sa-i taie alimentarea releului.
Mufa care vine la mine la rezervor are 4 pini si sunt toti bagati in mufa. Doi sunt pentru alimentarea pompei si doi pentru litrometru.
Va tin la curent cu ceea ce o sa fac.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Adica tu crezi ca este posibil ca ecu sa aiba un senzor pentru presiune pe instalatia de alimentare? Mie mi se pare greu de crezut. Abia astept sa vad ce rezolvi. A venit pompa ? Sa imi arati si mie bila daca o gasesti sa o elimini
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. Pompa are o bila pe lateral. Pe aceea au scoso cei de la service sa nu faca suprapresiune. Eu am fost laei ca nu ma pricepeam sa o leg dpdv electric. Fizic eu am puso acolo. Cred ca sunt mai bine de doi ani si fantoma nu mai exista.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
ah, intelesesem eu gresit atunci. cert este ca am discutat cu tine la telefon, si ti-am si pozat pompa de pe motorul de 1.9 si era diferit de ce ai pus tu
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Da. Era diferita. Eu am luato de pe o zafira 1.9 sin 2008. Poate ajuta asta.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
madaj a scris:Salutare. Pompa are o bila pe lateral. Pe aceea au scoso cei de la service sa nu faca suprapresiune. Eu am fost laei ca nu ma pricepeam sa o leg dpdv electric. Fizic eu am puso acolo. Cred ca sunt mai bine de doi ani si fantoma nu mai exista.
De regula,bila+arc inseamna supapa de sens sau regulator de presiune,depinde de rolul ce il are... Cind se elimina bila,de fapt se anuleaza regulatorul si presiunea in sistemul respectiv va fi maxima(cit poate realiza pompa),de aceea unii se pling de faptul ca cedeaza etansarile la filtru... Orice modificare trebuie gindita...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu cand am scos de tot bila, mergea in gol pompa. Tasnea motorina in rezervor ca la o mica fantana. Si nu facea deloc presiune. Cred ca e un regulator sa nu creasca prea mult presiunea, nu sa o limiteze
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind regulatorul e anulat se obtureaza(infunda) traseul combustibilului unde era obturat de bila,deoarece bila ,la comprimarea arcului permitea trecerea combustibilului la surplus de presiune,peste pragul stabilit,in rezervor.Deci fara bila pompa trage din rezervor si impinge combustibilul tot in rezervor(in lipsa bilei). Bila si arcul(regulatorul),au rolul de a tine presiunea in sistemul de joasa presiune la pragul prescris(deschiderea caii obturate de bila si purjarea surplusului de presiune de combustibil in rezervor)... Apropo,imposibilitatea cresterii,inseamna limitare(reglare),nu-i asa @vladutsss...?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR