Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Simptome: rezistenta termica ventilator habitaclu se incalzeste si ia foc intr-un final plasticul

Cod(uri) eroare: nu sunt
----
Model: Astra h
An fabricatie: 2005
Cod motor: z19dtj
Saptamana trecuta s-au topit firele fara sa fie pornita ventilatia/clima. Probabil ca s-a rupt protectia conductorului(gen usa) si a facut scurt urmat de topirea mufei(partial) dar fara ca sigurantele din tablouri sa se fi ars asadar azi am refacut cablajul ars, remufat conectorii mama, izolat si de mers merge dar am urmatoarea problema: cand dau drumul la ventilatie, rezistenta se incalzeste foarte tare si topeste tot ce inseamna plastic. Am probat rezistenta cu ventilatorul scos si nu se incalzeste.
De schimbat ce ar trebui sa schimb? Rezistenta sau ventilatorul?

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie in primul rand sa vezi cauza pentru care s-au ars firele alea... Nu e normal.
Dupa cum arata, ori e contact imperfect ori e consum foarte mare (posibil cauzat de o problema la motorul aerotermei).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Momentan sunt in cautare de rezistenta si ventilator. Ventilatorul se invarte usor la mana, daca ar fi fost gripat as fi inteles, dar asa chiar nu inteleg de ce se incalzeste pana la topire... contactul este bun acum si totusi se topeste.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In cazul tau problema a fost generata de consum anormal,ca urmare a uzurii lagarelor(frecare rotor pe stator),situatie in care curentul creste progresiv cu starea de uzura,efectul fiind topirea izolatorilor pe tot circuitul in punctele cu rezistenta marita(cuple,comutator,siguranta). Cu orice tip de ampermetru,ce suporta cel putin 50A,se poate masura curentul cerut de electroventilator,functie de care se va analiza situatia si se va alege solutia de rezolvare...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR