- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Avem piloti f.buni,stiu destule antrenamente,in care romanii cu MiG-21 Lancer au invins americanii cu F-15 in Romania si F-18 in Germania,pacat totusi ca nu avem inca o aviatie impunatoare de lupta,trebuie schimbate Lancerele,sunt legende,dar au imbatranit.Ungurii de exemplu,au cumparat Gripenuri noi,mai folosesc MiG-29'urile,iar la aviatia de transport militar,au trimis An-26-urile la modernizat in Ucraina,Kiev,le pune LCD si le prelungeste resursa de zbor,fiindca avioanele rusesti sunt cele mai durabile,fiabile si mai ieftine la intretinere.
P.S:Sezran,vad ca esti la al 899'lea post,da un reply sa fie 900
P.S:Sezran,vad ca esti la al 899'lea post,da un reply sa fie 900
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sezran a scris:replai.
no, sa nu-mi iau vreo suspendare: imi place mai mult "linia" avioanelor gen mig 29, suhoi 27 si familia lui decit cele occidentale. din vest mi-a placut rafale de cind l-am vazut prima data.
no, sa nu-mi iau vreo suspendare: imi place mai mult "linia" avioanelor gen mig 29, suhoi 27 si familia lui decit cele occidentale. din vest mi-a placut rafale de cind l-am vazut prima data.
Favoritele mele avioane fabricate in vest:Rafale,Saab Gripen,Mirage 2000 si sa zic Eurofighter(cat de cat)
Favoritele mele avioane rusesti:Toate!De la avioane de vanatoare la cele bombardament si transport militar.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sezran a scris:cautind ceva despre grippen, am gasit o notita cum ca la anul si ai nostri ar vrea sa il cumpere. au de ales intre asta si eurofighter.
Pai mai e si F-16,alta varianta,dar nu se stie nimic deocamdata,ar fi bine Eurofighter,dar e cam scump la achizitionare si intretinere.
Alegerea ideala:Gripen,e un avion care poate avea intrebuintari multiple,usor de intretinut,nu are nevoie de un staff tehnic mare,si daca cumpara suedezii fabrica de avioane de la Craiova,ar fi ideal!Am trimite avioanele la revizii si reparat la Deveselu,Craiova si normal le-am cumpara la un pret f.bun.
- AcidMan
- ***
- 642 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 642
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sezran a scris:mil mi-24
e intr-adevar destul de mare si are cabina blindata si o gramada de arme pe aripile alea, dar cade daca tragi in el cu ce trebuie. au cazut destule in afganistan.
e intr-adevar destul de mare si are cabina blindata si o gramada de arme pe aripile alea, dar cade daca tragi in el cu ce trebuie. au cazut destule in afganistan.
din pregatirea pt tragere cu rachete antiaeriene, alea de umar , stiu ca daca vrei sa ai siguranta ca il dobori trebuie sa tragi 4 simultan din 4 pozitii diferite. rachete antiaeriene
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
In ce ma priveste nu sunt de acord nici cu achizitia de F16, nici cu cea de Grippenuri si cu atat mai putin de Mirage 2000 H(s-a vehiculat si varianta asta). Toate astea nu sunt "front line fighters", iar treaba cu multirolul e o gluma in cazurile astea. Pe principiul "suntem prea saraci..." eu mi-as dori ceva de genul:
1. Avion multirol cu radar serios (macar 180 km)
2. Raza de actiune cu 5 tone incarcatura macar 800 km (nu prea e cazul la "piticii" aia)
3. Echipaj de 2 (pilot+ofiter cu armamentul)
4. 2 motoare (sunt oricand mai bune ca unul singur)
Din pacate la cerintele astea nu raspund decat unele variante de Su-27, Tornado Adv F3 (le scot englezii din serviciu, ar fi o idee), Eurofighter, Rafale, F15-E Strike Eagle, F-14 (si pe astea le scot din serviciu dar intretinerea te omoara), F-18 SuperHornet.
In alta ordine de idei sa nu minimalizam realizarile americane; Vietnamul a fost acum 35-40 de ani, de atunci s-au intamplat multe. E adevarat ca multlaudatele avioane americane nu sunt asa de bune, dar nici astea rusesti nu rup gura-intrebati piloti sau mecanici ce probleme au motoarele rusesti, cititi ce esec a fost Migul 25 (la putere maxima motoarele se "prajeau" iar fuselajul se contorsiona). Iar in legatura cu Israelul, avionica de pe F16-urile lor chiar e facuta de ei, in trecut au reusit sa modifice Mirage-ul a.i. sa rezulte un avion cu adevarat capabil (Kfir), iar egiptenilor si sirienilor le-au tabacit fundurile in numeroase ocazii (se zice ca pilotii arabi sunt slabi, dar la randul lor si ei au avut instructori rusi si francezi asa cum au avut israelienii instructori americani, deci nu e o scuza).
1. Avion multirol cu radar serios (macar 180 km)
2. Raza de actiune cu 5 tone incarcatura macar 800 km (nu prea e cazul la "piticii" aia)
3. Echipaj de 2 (pilot+ofiter cu armamentul)
4. 2 motoare (sunt oricand mai bune ca unul singur)
Din pacate la cerintele astea nu raspund decat unele variante de Su-27, Tornado Adv F3 (le scot englezii din serviciu, ar fi o idee), Eurofighter, Rafale, F15-E Strike Eagle, F-14 (si pe astea le scot din serviciu dar intretinerea te omoara), F-18 SuperHornet.
In alta ordine de idei sa nu minimalizam realizarile americane; Vietnamul a fost acum 35-40 de ani, de atunci s-au intamplat multe. E adevarat ca multlaudatele avioane americane nu sunt asa de bune, dar nici astea rusesti nu rup gura-intrebati piloti sau mecanici ce probleme au motoarele rusesti, cititi ce esec a fost Migul 25 (la putere maxima motoarele se "prajeau" iar fuselajul se contorsiona). Iar in legatura cu Israelul, avionica de pe F16-urile lor chiar e facuta de ei, in trecut au reusit sa modifice Mirage-ul a.i. sa rezulte un avion cu adevarat capabil (Kfir), iar egiptenilor si sirienilor le-au tabacit fundurile in numeroase ocazii (se zice ca pilotii arabi sunt slabi, dar la randul lor si ei au avut instructori rusi si francezi asa cum au avut israelienii instructori americani, deci nu e o scuza).
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 642 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 642
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
AcidMan a scris:au costume speciaale anti gforces
se unfla
se unfla
Da,asa e,dar mai e ceva,cand MiG'ul executa aceste manevre,pilotul nu simte toate fortele G cand,decat cand face cobra,in rest e ca si cum avionul ar pluti
Referitor,la alegerea unui avion pt Romania... ,ce se poate cumpara?Rafale exclus,Eurofighter,nu e chiar atat de fiabil,dar tehnologia de pe el este ntr-adevar destul de buna(uitati-va pe forumurile nemtesti ce cred pilotii de pe EF2000 de cei care zboara cu MiG-29A)prefer EF2000 decat F-16 sau F-18(F-16,fie are o varsta oarecare,nu mai putem cere nimic de la el,dar mult prea laudatul F-18 nu se ridica la performantele asteptate,cunosc multe cazuri,in care mai vorbesc cu colegii mei,ei fiind pe Lancer,care au facut K.O F-18 in antrenamentele comune NATO din Germania.Mie nu-mi plac avioanele americane,sincer,F-15 a fost un veteran,dar in rest nu,toate au avut probleme frecvente.Ce sa mai zicem de F-14?A intrat supersonic cand a trecut pe langa portavionul de pe care decolase si explodeaza?...Avioanele rusesti sunt foarte bune,credeti-ma,la Otopeni,americanii erau uimiti de sistemul hidraulic folosit la An-26,prin care trapa poate fi lasata jos normal si poate sa fie bagata sub avion,cand lanseaza parasutisti.
In legatura cu ce s-a scris despre MiG-25 si motoarele sale,intr-un fel asa este,dar sa cititi despre MiG-31 o varianta modernizata cu motoare mult mai performante,bazandu-se tot pe caracteristicile MiG-25'ului.
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
@Y-Grek Am corectat greseala cu Su 27. Nu e greu cind ai in cap 21 ...
In privinta avioanelor NATO capabile de Cobra, m-am aberat. Hai sa punem "occidentale".
Unul ar fi F-22, dar spre deosebire de SU 27 are tractiune vectroriala (o singura axa).
Despre Mirage 4000 am auzit ca ar fi capabil de Cobra de la niste francezi.
In privinta avioanelor NATO capabile de Cobra, m-am aberat. Hai sa punem "occidentale".
Unul ar fi F-22, dar spre deosebire de SU 27 are tractiune vectroriala (o singura axa).
Despre Mirage 4000 am auzit ca ar fi capabil de Cobra de la niste francezi.
- Y-GreK
- OP
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Da este capabil sa execute aceasta manevra,nu perfect dar cat de cat,oricum nu au fost construite prea multe F-22,si nu sunt chiar atat de avansate din punct de vedere al ,,invizibilitatii,, care de fapt consta intr-o semnatura mai greu de gasit pe radare,dar rusii nu-si fac probleme ca ei il pot depista ca la televizor imediat.
Nu cunosc alt avion care poate executa Cobra,problema cu MiRAGE'ul ar fi ca s-ar putea dezmembra din cauza suprasarcinii,dar cred ca ar putea.
Cum vi se pare ,,Strizhi,, ?
Nu cunosc alt avion care poate executa Cobra,problema cu MiRAGE'ul ar fi ca s-ar putea dezmembra din cauza suprasarcinii,dar cred ca ar putea.
Cum vi se pare ,,Strizhi,, ?
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cineva a spus mai sus ca Suedia e membra NATO. Nu e si n-a fost niciodata (de aceea isi si dezvolta propriile avioane). Iar in legatura cu superioritatea avioanelor rusesti la toate capitolele-sorry dar nu au demonstrat nimic in vreun conflict real dupa Vietnam, unde oricum palmaresul nu a fost pozitiv pt. ele (sa cititi de exemplu despre F-8 Crusader, scor 19:3). Una este ceea ce faci la show-uri aviatice si alta se intampla in viata reala, si aici revin la israelieni; de ce? pt. ca tehnologia lor e cu adevarat testata si e rezultatul unei dezvoltari "pe teren" nu in laboratoare sau in lupte simulate.
Tot legat de rusi si de Mi-24 (l-am vazut mentionat) cititi ce a patit prin Afganistan (il doborau mujahedinii si cu rachete antitanc pt. ca nu aveau atatea Stinger-e pe cat se spune)-e o struto-camila la fel cum e porcaria aia de Puma-Socat, nici de atac nici de transport (desi se pretinde a fi bun la toate). De aceea si rusii au renuntat la concept si au dezvoltat Mil Mi-28 (Apachetzki-ghiciti de ce i se zice asa) si Kamov Ka-50 si Ka-52(astea cu adevarat originale si valoroase, primele cu scaun catapultabil), toate elicoptere de atac dedicate.
Tot legat de rusi si de Mi-24 (l-am vazut mentionat) cititi ce a patit prin Afganistan (il doborau mujahedinii si cu rachete antitanc pt. ca nu aveau atatea Stinger-e pe cat se spune)-e o struto-camila la fel cum e porcaria aia de Puma-Socat, nici de atac nici de transport (desi se pretinde a fi bun la toate). De aceea si rusii au renuntat la concept si au dezvoltat Mil Mi-28 (Apachetzki-ghiciti de ce i se zice asa) si Kamov Ka-50 si Ka-52(astea cu adevarat originale si valoroase, primele cu scaun catapultabil), toate elicoptere de atac dedicate.