danutzzzu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2017
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
danutzuu aici e topicul despre ocilatiile motorului. daca ai alte intrebari , pune-le la topicul despre astra h, sau la motorul de 1.7, eventual chiar si la J, ca e acelasi.
ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.
ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
danutzzzu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2017
- Mesaj Privat
vladutsss a scris:danutzuu aici e topicul despre ocilatiile motorului. daca ai alte intrebari , pune-le la topicul despre astra h, sau la motorul de 1.7, eventual chiar si la J, ca e acelasi.
ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.
ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.
Am sters eroarea , apare si dispare , multumesc frumos pentru raspuns, o sa incerc sa i schimb si regulatorul ca vedem problema cu oscilatia. O zi placuta
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cei de la Opel Scanner, recomanda ca atunci cand schimbi regulatorul sau il dai jos si-l cureti, sa-l reinveti cu unul dintre dispozitivele de diagnoza. Eu l-am dat jos pe al meu si l-am inlocuit cu altul pe care l-am primit de la un prieten, dar nu a mers. Imi dadea eroare de presiune si l-am pus pe al meu la loc. Dupa ce am aflat ca trebuie invatat, am incercat cu interfata mea, dar am impresia ca nu face invatarea pentru ca ii dau start invatare si nu-mi spune daca face sau nu invatarea. As incerca sa mai montez o data regulatorul de la prietenul meu, dar trebuie sa gasesc mai intai pe cineva cu Tech2 prin Pitesti ca sa-i fac invatarea.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Vladutsss citeste aici:
Un alt aspect important este adaptarea regulatorului. Fiecare pompa de injectie denso are din productie anumite tolerante, dependente de mai multi factori. Exista riscul ca dupa montare sa nu se schimbe “mersul” masinii datorita uzurii vechiului regulator pe care calculatorul de motor a invatat-o deja, si pe care o utilizeaza in functionarea de zi cu zi a motorului. De aceea, trebuie efectuata o resetare sau asa numita “reinvatare” a valorilor. Aceasta se poate face cu orice scula de diagnoza electronica care are functia respectiva.
Despre asta vorbeam eu....
Un alt aspect important este adaptarea regulatorului. Fiecare pompa de injectie denso are din productie anumite tolerante, dependente de mai multi factori. Exista riscul ca dupa montare sa nu se schimbe “mersul” masinii datorita uzurii vechiului regulator pe care calculatorul de motor a invatat-o deja, si pe care o utilizeaza in functionarea de zi cu zi a motorului. De aceea, trebuie efectuata o resetare sau asa numita “reinvatare” a valorilor. Aceasta se poate face cu orice scula de diagnoza electronica care are functia respectiva.
Despre asta vorbeam eu....
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Si eu tot despre asta vorbeam @svasile.
Regulatorul primit de la prietenul meu este compatibil cu motorul meu, dar nu este nou, si a fost montat de un "meserias" intr-un service care atunci cand l-a montat i-a ciupit inelul de cauciuc si nu a functionat prea mult. Dupa ce l-am montat pe masina mea, a functionat perfect la relanti, iar cand am scos-o in probe si i-am dat "talpa", mi-a dat eroare de presiune. Dupa ce l-am pus pe al meu la loc, am pornit motorul si cand sa ies pe poarta service-ului, mi-a dat din nou eroare de presiune. Am oprit si pornit din nou motorul si si-a revenit, dar de cand s-a racit vremea, dupa ce merg aprox 1km nu se mai tureaza motorul si nu mai are putere. O opresc si o pornesc din nou si nu mai am probleme toata ziua daca este cald motorul. Culmea este ca nu-mi da nici-o eroare si de aceea dau vina pe SCV.
Regulatorul primit de la prietenul meu este compatibil cu motorul meu, dar nu este nou, si a fost montat de un "meserias" intr-un service care atunci cand l-a montat i-a ciupit inelul de cauciuc si nu a functionat prea mult. Dupa ce l-am montat pe masina mea, a functionat perfect la relanti, iar cand am scos-o in probe si i-am dat "talpa", mi-a dat eroare de presiune. Dupa ce l-am pus pe al meu la loc, am pornit motorul si cand sa ies pe poarta service-ului, mi-a dat din nou eroare de presiune. Am oprit si pornit din nou motorul si si-a revenit, dar de cand s-a racit vremea, dupa ce merg aprox 1km nu se mai tureaza motorul si nu mai are putere. O opresc si o pornesc din nou si nu mai am probleme toata ziua daca este cald motorul. Culmea este ca nu-mi da nici-o eroare si de aceea dau vina pe SCV.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
si mie mi-a dat eroare dupa ce l-am curatat, probabil o fi avut vreun dop de aer ceva, de la dezamorsare, cine stie. ideea e ca am sters eroarea si nu a mai dat. eroarea era de presiune scazuta in rampa. daca aveti pe cineva cu opcom , faceti invatarea aia, cu toate ca eu de 2 ori am inlocuit nou si n-a trebuit nici o invatare.
la reprezentanta a schimbat un coleg ( pe topicul de la astra j ) si a dat 1450 ron pe inlocuire regulator. probabil ca i-au pus de ala la 800 ron, original + 650 manopera in care intra si invatarea cantitatii. mi se pare absurd pentru 2 suruburi si o mufa sa ia atata manopera.
ca o concluzie: la majoritatea celor care au schimbat, n-a fost nevoie de invatare. dar daca aveti posibilitate, faceti si acea invatare.
la reprezentanta a schimbat un coleg ( pe topicul de la astra j ) si a dat 1450 ron pe inlocuire regulator. probabil ca i-au pus de ala la 800 ron, original + 650 manopera in care intra si invatarea cantitatii. mi se pare absurd pentru 2 suruburi si o mufa sa ia atata manopera.
ca o concluzie: la majoritatea celor care au schimbat, n-a fost nevoie de invatare. dar daca aveti posibilitate, faceti si acea invatare.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu stiu ca trebuie invatare la schimbarea scv-ului numai daca masina o fuctionat mult timp cu un scv defect si ecu s-a adaptat la cum functiona scv-ul defect .In acest caz trebuie invatare la scv nou.La mine nu a fost cazul ,doar am schimbat scv-ul cu unul nou ,a pornit intradevar putintel mai greu ,s-a balbait putin dupa pornire ,am accelerat putin si si-a revenit .Nu eroare nu alte probleme si relanti bat....cel putin pana acum ,are aprozimatov 3 saptamani de cand l-am schimbat.
La colegul @nickm nu e nevoie de invatare pt. ca a folosit un regulator folosit si apoi l-a pus inapoi pe al lui tot folosit.
@nickm eu cred ca ai alte probleme de nu se accel.si nu trage la rece ,verfica si curata egr-ul,senzor map de pe admisie ,eu l-am gasit pe al meu astupat de tot ,nu stiu ce mai masura senzorul ala, asa era de murdar,verfica clapeta de acceleratie ,se da jos destul de usor tot cu un inbus de 5 si sunt 4 suruburi.Si admisia este indicat sa fie curatata ,bine eu vorbesc numai in cazul in care nu ai verificat toate astea deja, este suficient sa scoti map-ul de pe admisie si o sa te minunezi ce o sa vezi acolo,eu m-am speriat cata mizeria vedeam prin gaura senzorului.Nu ar strica sa cureti si senzorul de presiune de pe rampa de injectie ,este pus in dreaptea sus pe admisie in capatul din dreapta al rampei .Cu un tester poti vedea cum lucreaza si scv-ul si senzorul de presiune si tot.Bafta .
La colegul @nickm nu e nevoie de invatare pt. ca a folosit un regulator folosit si apoi l-a pus inapoi pe al lui tot folosit.
@nickm eu cred ca ai alte probleme de nu se accel.si nu trage la rece ,verfica si curata egr-ul,senzor map de pe admisie ,eu l-am gasit pe al meu astupat de tot ,nu stiu ce mai masura senzorul ala, asa era de murdar,verfica clapeta de acceleratie ,se da jos destul de usor tot cu un inbus de 5 si sunt 4 suruburi.Si admisia este indicat sa fie curatata ,bine eu vorbesc numai in cazul in care nu ai verificat toate astea deja, este suficient sa scoti map-ul de pe admisie si o sa te minunezi ce o sa vezi acolo,eu m-am speriat cata mizeria vedeam prin gaura senzorului.Nu ar strica sa cureti si senzorul de presiune de pe rampa de injectie ,este pus in dreaptea sus pe admisie in capatul din dreapta al rampei .Cu un tester poti vedea cum lucreaza si scv-ul si senzorul de presiune si tot.Bafta .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat