Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tamas.maskulik

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am urmatoarea problema. Mi s-a spart baia de ulei, trebuia schimbata. Erau doua variante: 1) una noua sau 2) second hand. Am mers pe varianta 2. A fost montata, totul este in regula, insa cei de la service "au uitat" sa-mi spuna ca baia cea noua (sh) este fara senzor de nivel, iar cea veche era cu senzor, asa ca dupa cativa km mi se aprinde becul galben (nivel de ulei scazut).
(am fost la ei dupa ce s-a aprins becul de cateva ori si atunci mi-au zis ca au uitat de acest mic detaliu)
Se poate elimina aceasta "eroare"? Cei de acolo au dat din umeri, au zis ca masina functioneaza perfect, numa' ca se aprinde martorul...
Si intr-adevar totul este in regula dar eroarea aia ma enerveaza...

Mentionez ca uleiul a fost schimbat dupa ce baia a fost montata si niveulul uleiului este OK. Verificat cu joja.
Vectra C 2004, motor 1.6 benzina, cod motor Z16XE.

Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Cauta alta baie cu senzor, iar la urmatorul schimb de ulei, o dai jos pe cea fara senzor.
  • 79cat

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am și eu un Vectra c z18 xe și nu se mai stinge becul de la ulei dar uleiul urca in motor. Știe cineva unde este situatã sonda de presiune la ulei
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sonda de presiune e in spatele motorului, sub alternator. Asa apare pe schema.
E posibil sa fie mufa scoasa din sonda sau sonda defecta.
Skip ads

  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel astra g motor y1.7dti si m-ar interesa daca poate cineva sa imi spuna ce presiune de ulei trebuie sa am atat cand e rece dar mai ales cand e incins motorul, ma intereseaza ce valori da producatorul..Mentionez ca am montat ceasuri suplimentare marca vdo cu tot cu sondele aferente. Imi arata 5 bari cu uleiul rece si 1.5 -1.2 bari cand e cald. E ok? 🤔 Mi se pare mai zgomotos motorul la cald... Nu are "bataie" dar e ceva mai zgomotos la cald.
Se stie ca motorul, din nastere e mai zgomoto, dar totusi poate are cineva o parere...
Tot ce am schimbat pe masina, am schimbat cu piese noi, originale.
Va multumesc !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citez din TIS2000
At idling speed, the oil pressure should be approx. 127 kPa (1.27 bar) and the oil temperature should be >= 80 °C.

Deci la relanti la temperaturi de peste 80 de grade.... minim 1,27 bar
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru ajutor!
  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Revin cu o nou problemã. Anterior am avut probleme cu apa, si am rezolvat problema cu un schimb de garnitura chiulasa si tot ce include operstiunea. Acum alta problema, am un þãcãnit la motor de cand am schimbat garnitura . Mi sa zis ca este de la ulei precum ca ar urma o perioada calda si se pune un ulei mai gros sau invers cei drept nu prea am priceput . Adevarul este ca dupa ce se incalzeste motorul zgomotul se diminueaza dar nu dispare . Iar acum mai nou mi se aprinde martorul de ulei cel rosu... urmat de check engine . Ce trebuie sa fac ? Multumesc mult
Skip ads

  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut, dupa parerea mea, pt motorul tau (x14xe) se pune maxim un ulei 10w40 indiferent de anotimp, atat vara cat si iarna. Cred ca se aude un culbutor sau mai multi deoarece nu se amorseaza(fiind hidraulici) sau ai sorbul de ulei infundat, murdar sau chiar cu ceva silicon de etansare folosit in exces de mecanic...in cel mai rau caz: pompa de ulei defecta...
  • ozk
  • *
  • 14 mesaje
  • din 17 Mar 2017
  • Astra 1999 X14XE
  • Constanta
  • ozk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns imi poti da cateva indicati cum se verifica? O sa merg la mecanic dar de data asta stau cu el si intreb ca sa imi pot fac o imagine in cap
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Verifici daca vine ulei sus la axe, dai baia de ulei jos, verifici sorbul sa nu fie infundat ,schimbi uleiul si filtrul de ulei. Presiunea de ulei se poate verifica cel mai bine cu un ceas mecanic (manometru). Ar fi multe de verificat. Cel mai bine mergi la un mecanic...nu la cel care baga ulei gros vara si subtire iarna... Succes
  • costysmart

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutari,

De ceva timp, se stingea tot mai greu martorul de presiune ulei dupa pornirea motorului (de obicei, cam dupa 7-8 secunde se stinge). Am patit de cateva ori (cand masina era parcata in panta) sa nu isi traga deloc uleiul din prima incercare. Uleiul era cam 350ml sub nivelul de maxim, deci un nivel suficient. Am fost la un mecanic, am dat baia de ulei jos si am gasit mizerie multa pe sorbul de ulei. Dupa curatare, am facut schimbul de ulei (de la 10w40 am trecut la 5w40, castrol magnatec). Aveam un țãcãnit la tacheti care a disparut dupa aceasta operatiune, deoarece a crescut presiunea de ulei.

Insa, de la curatare a trecut cam o luna si a inceput sa isi traga iar greu uleiul (de exemplu, azi in panta nu l-a tras din prima). Țãcãnitul de la tacheți nu a revenit, insã.

Ce poate sa aibã? De la uleiul nou, circuland cu presiune mai mare prin motor, posibil sa se mai fi desprins alte mizerii care sa fi ajuns iar in sita sorbului?

Multumesc pentru ajutor.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai schimba filtrul inca o data.
Esti sigur ca uleiul nu e contrafacut? E una din marcile cele mai piratate!
  • YDolana

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara detin un opal vectra. C mot. 1.9 diesel. 150 cp. Si. Astazi mi sa aprins martoru ulei. Acela. Galben. An mers. Sta aprins. Am oprit masina. Si. Am pornito. Sa. Stins. Mentionez ca. Nivelu de ulei. E. Ok. Masina. Are. 306000. Si ulei. Caatrol. 5w 30 cam. Subtire. Uleiu. E schimbat. Abia. Are 3000 km. Ami poate. Da cineva. Vreun. Sfat. Bun. Ca mecanici din zona. Sant praf. ...mersiii
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in ClubOpel !
Martorul galben este de la nivel ulei.
Cel mai probabil e o probelma de conectica in mufa ...sau senzor nivel ulei defect.
  • Dragos Banu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, mi am cumpãrat de curand un Opel Astra GTC 1.7 Diesel, 101 CP, din 2005. Mașina are 203.000 km. Am schimbat uleiul ( Castrol) și filtrele acum mai puțin de o luna. Am mers vreo 600-700 km in perioada asta, numai in Bucuresti. Acum vreo 3 zile a început sa se audã o bãtaie la motor. Ieri s a aprins martorul roșu la ulei și nu se mai stinge decât maxim 10-20 secunde in mers. Sunt afon la mecanica dar am verificat uleiul și e chiar peste maxim. Va rog sa mi spuneti ce credeți ca poate fi și dacã este ceva grav sau trebuie sa nu mai circul cu mașina pana nu se rezolva. S a uitat un prieten puțin la motor și mi a zis ca mi Baga funingine in vasul cu antigel. Pe tester uleiul apare 46% uzat deși, repet, de abia l am schimbat. Va mulțumesc anticipat!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu mai pornesti motorul pana nu te lamuresti ce are.
Termoflot spart sau garnitura de chiulasa. Precis ai apa in ulei si de-asta se aprinde becul.
  • Dragos Banu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns. O voi mai porni o singura data, atunci când ma voi duce cu ea la service. Sper sa nu fie ceva grav și costisitor.
  • MSabinaStelian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut! O INTREBARE am si eu .Am un astra g motor y17dt isuzu de vreo 4 ani fac rom anglia,ieri am ajuns in ang.si am o problema cu becul de la ulei nu mi se mai aprinde cand pun contactul si dupa ce o pornesc iar daca se aprinde nu dureazã nici o secundã.daca ma poate ajuta cineva cu vreo idee ar fi bine.
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Defect senzorul de presiune ulei sau contact imperfect la mufa acestuia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR