Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pot sa iti spun cum e la astra F
la minus de la baterie sunt 2 fire de forta (6mm)

1 -merge la motor (si e prins cu surub de 10 sau 13 de acesta.
2 -merge la sasiu. tot de acolo de unde vine legat la sasiu (piulita de 13)pleaca conductor la echipamente de la bord.
3- Nu este fir intre motor si caroserie.
AMBELE CONDUCTOARE POT AVEA REZISTENTE DE PIERDERI MARI!!
Daca mai pui in coductor paralel cu 1 sau(si) 2 vezi sa faca contact f bun ptr ca altfel nu rezolvi nimic

Poate miine pun si o poza(poate la tine e la fel-asemanator)
Nu te sfatuiesc sa le cositoresti (daca trebuiau sa le cositoreasca chiar o faceau cei de la opel ) Wink .De regula problema este la contactul conductorului cu interiorul papucilor (oxidul de cupru de pe fir si papuci dau rezistenta de pierderi) in care este inserat.
Eu am taiat firul chiar de la intrarea in papuci (sa fii atent pentru ca lungimea care ramine sa fie suficient de lunga ca sa nu fie "intinsa". Shocked
Apoi am curatat firul si am pus papuci noi cu prindere sub surub.
Succes
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
firul il pui direct de la borna (- masa) bateriei la unul din suruburile alternatorului de preferat pe spate, parca sunt de 6mm iar piulita este de 8mm.sau direct pe surubul de reglaj al curelei de alternator ala cu piulita de 13 unde ar trebui sa vina un alt fir de masa ce face legatura cu blocul motor.(iar la vara desfaci tresa metalica dintre caroserie si motor si cureti bine zona eventual o schimbi cu totul ca nu este o problema)este undeva intre un lonjeron si un surub de la baie dar decit sa muncesti atita pentru gasirea defectului mai bine faci treaba cu firul
pune papuci de cupru.iar daca te pricepi si daca ai un ciocan de lipit tiganesc sau electric de forta cositorestele dupa ce le-ai sertizat si nu mai are moarte
toate aceste lucrari este de preferat sa le faci cu bateria decuplata
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Iulius, tu vorbesti de Astra G sau alt tip de Opel? O sa ridic masina pe elevator sa caut firul dintre lonjeron si baia de ulei. Poate pe acolo nu face contact. Poze gasim pe undeva?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vorbeam de opel in general.toate au firul de masa cu caroseria pe undeva pe jos. (vorbesc de masa motorului) pentru ca acesta este pus pe tampoane de cauciuc care izoleaza .
in cazul tau masina fiind destul de noua cred ca ai probleme cu firele de masa care vin de la baterie spre caroserie.
ideea este ca atit bateria cit si alternatorul ( borna minus de la amindoua)trbuie sa se afle d.p.d.v. electric la acelasi potential adica "0" ,altfel apare pe rezistenta de contact o cadere de tensiune care se scade practic din tensiunea nominala si ajunge mai putin la consumator.
P.S. stiu pe unul care a umblat la motor a uitat sa puna firul inapoi si a facut masa prin ambreiaj de i sa sudat rulmentul de placa.
recordul, senatorul si omega il au in acelasi loc.
ascona, astra. la fel.(din ce stiu eu)
Skip ads

  • marius d

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Stiu ca e vechi subiectul insa exact aceeasi problema o am si eu pe acelasi tip de motor( Astra G, x16xel, 1999). Un mecanic mi-a spus ca e normal sa stea turatia la 1200-1300 la pornire(1-2min) insa scaderea turatiei la cuplarea unui consumator tine de partea electrica. As dori sa aflu daca s-a rezolvat problema pana la urma(nu ma refer la solutia vanzarii). Mentionez ca tensiunea la borne este de 14,15 fara consumatori si de 13,5 cu urmatorii consumatori conectati: faza scurta, proiectoare si lampa ceata, ac, dezaburire luneta, ventilatia la maxim.
  • koj4k

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu tot o astra g x16xel 1999...vad ca nu s-a mai postat nimic de ani de zile sa inteleg ca nu s-a rezolvat?
  • VCirja

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Da, se poate rezolva, cumparati o baterie mai mare, eu asa am facut. Nu va luati ceva de 62 de AH sau mai mic, Cumparati una de 74 sau 77, eu asa am facut si mi-a rezolvat problema.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din nou, nu vãd logica ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR