Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CPele

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Se aprinde martorul in bord, masina cu cheița si nu mai trage...pedala la fund si nimic, si asta mi se intampla numai la viteze mai mari pe autostrada dupa o perioada buna de mers constant 120-130 km/h
Trag pe dreapta, opresc motor , pornesc si merge normal apoi..nu mi se intampla foarte des. De la ce poate fi ?
1.6 16v 101 cv benzina din 2002
Multumesc
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca vrei pareri,de multe ori inexacte,scriu cite vrei...! Daca vrei exactitate,apeleaza la un tester utilizat de un meserias si totul se rezolva corect...
  • CPele

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, dar pana ajung acolo o parere in + nu mi r strica
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Nu costa
Skip ads

  • halmagean cosmin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Unde as putea sa-ntreb de niste coduri de eroare ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Aici.
  • halmagean cosmin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Erorile sunt : 140509 si 14050D
Masina este Astra G motor 1.4 benzina
erorile au fost descoperite cu un tester general (nu special pentru Opel )
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Valve Stuck
Curata EGR.
Vezi ca are racire cu apa. Nu e asa simplu de dat jos.
  • halmagean cosmin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns!
In sfarsit o persoana care ma ajuta cu adevarat pe acest forum!
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare !

Am o Corsa C, 2001, Z10XE (de 5 ani) si de vreo doua luni mi se aprinde martorul cu eroarea P1405 ( 8 ) Senzor recirculare gaze - intermitent.
Problema a aparut de cand am dus la alamit galeria de evacuaere, era fisurata chiar pe langa sonda lambda.
Dupa ce am montat-o pe masina, dupa pornire, s a aprins martorul in bord, motorul a inceput sa oscileze 600 rpm - 850 rpm la relanti, egr ul ramanand blocat pe deschis.
Am pus imediat op com ul si la testare egr am vazut ca era pe stop cu 3,67 V iar daca ii dadeam start ramanea tot la 3,67 V. Chiar daca stergeam eroarea ea aparea imediat. Si a revenit doar dupa ce am oprit morotul si l am repornit.
Pana atunci nu am avut probleme cu egr ul iar la demontarea si montarea catalizatorului nu m am atins de egr... Am pus si alt egr si aceeasi eroare apare si aceeasi problema, ramane deschis (din cate am observat nu ramane deschis pe 100%. Cand ii dau testare si se deschide 100%, 3,67V, la relanti, motorul se opreste iar cand apare eroarea relanti ul oscileaza dar nu se opreste motorul cu toate ca pe tableta imi arata pozitie actuala egr 3,67 V)... doar in anumite conditii ramane blocat pe deschis: cand merg in frana de motor, la vale sau si cand peste acea frana de motor o accelerez foarte putin.

Detalii:
Alamirea galeriei de evacuare a fost facuta cu sonda lambda 1 pe catalizator, neputand fi data jos (are 255 000 Km), a fost invelita si udata continuu pentru a nu se deteriora. Pe op com sonda lambda 1 lucreaza foarte bine, vizibil... in parametri.
Tobele sunt noi, aprox. acum un an puse. Toba finala + intermediara cu tot cu racord flexibil.
Sonda lambda 2 este noua, Bosch, pe original schimbata acum aprox. o luna.
Bujii noi pe original.
Filtre noi schimbate recent.
Galeria de admisie am dat-o jos sambata si am curatat-o ap pus garnituri noi pe ea + rampa injectoare curatata + injectoare spalate + corp clapeta curatat + egr cu garnituri noi.
Egr-ul este curat, in teste deschide si inchide perfect... diseara o sa l pun iar pe celalalt spalat inca odata...

Completez cu un aspect: de un an si ceva consumul a inceput sa creasca treptat... de la mixt de 5% am ajuns sa-l am 7%... fapt care m a determinat sa schimb tobele, bujiile, filtre, sonda lambda 2, sa curat tot ce se poate si inca tot la fel de marit este consumul.

Acum cativa ani se aprindea si se stangea imediat martorul, in mers, iar eroarea stocata era ca erg ul este defect, fapt ce m a determinat sa mai iau inca unul la mana a doua la care sa primesc aceeasi eroare chiar daca pe tableta in mers el functiona ok atat primul cat si al doilea... Intuitiv am cumparat alta sonda lambda 2, noua, vazand pe tester ca cea veche mergea cam aiurea, iar dupa ce am schimbat sonda eroarea nu a mai aparut. Sonda lambda 2 neputand sa masoare noxele bine ii dadea valori de raspuns gresite catre ECU iar acesta dadea vina pe egr in anumite conditii de rulare.

Intrebarile mele sunt:
De ce s-a ridicat consumul, treptat, asa de mult? Care mai pot fi cauzele?
Dupa alamirea catalizatorului de ce "ramane blocat" egr ul?
Sa fie Sonda 1 deteriorata chiar daca ea lucreaza in parametri?

Multumesc
  • CPele

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am inlocuit EGR cu unul nou de calitate si aceasi chestie...mi se opreste motorul in mers cate o data, o pun pe tester aceeasi erroare P0400 Recirculare gaze, ce naiba sa mai fac ? citind prin alte parti, i am scos mufa care intra in egr, practic l am anulat cum sar spune, am probat o, intradevar parca trage ceva mai bine, dar mi sa aprins acel martor in bord.. Shocked ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR