- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu l-am schimbat de vreo trei saptamani ,denso japan ,la fel nu cred ce scrie pe cutie ,azi dat jos si pus pe cel vechi ,la fel am rotit pistonasul si pus inapoi deocamdata vad ca merge ,bine nu avea uzura prea mare ,doar putin slefuit pe o parte .L-am schimbat pe cel nou din cauza ca la 90 grade aveam in loc de 0.4...0.5 l consum instant ,aveam 0.7l \ora in relanti si motorul era galagios si in relanti si in mers ,rontaia.Asta e poate ma mai tine asta vechi ceva km.
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut am cumpãrat de curând un Opel Astra h motor de 1.7 110 cp și am și eu o problema se tureaza singur la relanti și când este rece și când se incalzeste .mai îmi apare și colant level .schimburile de ulei și filtre le-am fãcut am folosit ulei de la gm și filtrele toate am pus man .am mai schimbat și distribuția .dacã știe cineva de la ce ar putea fi trepidația la motor și colant level va rog ajutatima și pe mine.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut si bun venit printre noi , in primul rand colant level ,verifica nivelul de antigel din vasul de expansiune sa nu fie scazut,daca e verifica pe unde pierde ,daca nu cred ca e senzorul de nivel din vasul de expansiune.
In legatura cu turatul la relanti si cand e rece si cand e cald motorul , depinde de cat se tureaza pt.ca nu ai precizat ,se tureaza mai mult sau doar fluctueaza relantiul.
Daca fluctueaza ai probleme cu regulatorul de presiune de pe ponpa de inalta ,caz general ,daca citesti in topicul asta o sa afli mai multe .
Daca se tureaza mai mult atunci este alta problema ,si ne trebuie si un cod de eroare .
O diagnosticare ar fi buna sa vezi ce coduri de eroare si ce valori reale ai.Bafta.
In legatura cu turatul la relanti si cand e rece si cand e cald motorul , depinde de cat se tureaza pt.ca nu ai precizat ,se tureaza mai mult sau doar fluctueaza relantiul.
Daca fluctueaza ai probleme cu regulatorul de presiune de pe ponpa de inalta ,caz general ,daca citesti in topicul asta o sa afli mai multe .
Daca se tureaza mai mult atunci este alta problema ,si ne trebuie si un cod de eroare .
O diagnosticare ar fi buna sa vezi ce coduri de eroare si ce valori reale ai.Bafta.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Completez si eu : la coolant level , o rezolvare ar fi repozitionarea senzorului pe vas, uneori cade. Curatarea vasului ( am inteles ca se fac niste depuneri si declanseaza senzorul fiind de nu stiu ce tip ) . inlocuirea senzorului. Chiar si asa, eu am eroarea de anul trecut cred, din cand in cand , dar nu am avut dispozitia sa desfac sa rezolv.
La masina mea ASTRA H , de cand am luat-o, dimineata sta la 900 rpm, iar dupa ce se incalzeste , coboara la 750 rpm. Acum ca SCV-ul e curatat de mine pentru ca oscila, relantiul e fix. Cand incepe iar sa oscileze o sa il inlocuiesc cu unul nou.
De trepidatie nu stiu ce sa zic. eu aveam o bataie in caroserie cand puneam frana si cand plecam de pe loc cu spatele, dar era de la intercooler. atingea in caroserie.
Diagnoza poti face si cu pedalele, cauta " metoda agrafa " . In rest citeste tot ce e pe topicul asta, apoi citeste si topicul despre zgomot ciudat pompa injectie,
La masina mea ASTRA H , de cand am luat-o, dimineata sta la 900 rpm, iar dupa ce se incalzeste , coboara la 750 rpm. Acum ca SCV-ul e curatat de mine pentru ca oscila, relantiul e fix. Cand incepe iar sa oscileze o sa il inlocuiesc cu unul nou.
De trepidatie nu stiu ce sa zic. eu aveam o bataie in caroserie cand puneam frana si cand plecam de pe loc cu spatele, dar era de la intercooler. atingea in caroserie.
Diagnoza poti face si cu pedalele, cauta " metoda agrafa " . In rest citeste tot ce e pe topicul asta, apoi citeste si topicul despre zgomot ciudat pompa injectie,
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut din nou ms.frumos pentru rãspunsuri sa sti cã nivelul antigelului l-am verificat este ok urmeazã sã-i schimb pompa de apa și atunci o sa curãț vasul și probabil o sa-i înlocuiesc și senzorul.in legãturã cu trepidatul singur decat la relanti fluctueazã in rest merge am fãcut și diagnoza nu apare nici un cod de eroare .sa fie din cauza la regulatoru de presiune ?
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Stii care e problema cu curatatul,nu prea ai ce curata pt.ca el se uzeaza din cauza frecarii fier pe fier .Doar sa scoti pistonasul si sa ii schimbi pozitia rotindul putin ,dar nu dureaza prea mult ,depinde si de uzura.
Daca ie nou nu stiu cat va tine ,avem colegi aici pe forum care au schimbat 3 regulatoare in 2 ani.Acum nu stiu ce sa spun ,daca cumperi unul nou ,cica original e vreo 800 de lei ,unul denso este cam 400 lei ,dar cum am spus nu stiu cat rezista.
Exista o firma care chipurile monteaza regulatoare imbunatatite si mai monteaza si inca un filtru de motorina,pt.ca zic ei regulatoarele se defecteaza din cauza spanului rezultat din pompa de inalta.Opelscaner parca se numeste firma ,ii gasesti pe net. Eu am schimbat regulatorul cu unul nou denso si l-am dat jos si l-am pus pe cel original pt.ca motorul era zgomotos ,rontaia.Acum ce sa zic mai cauta aici pe forum ca s-a discutat mult de problema asta si ia o hotarare.Bafta.
Daca ie nou nu stiu cat va tine ,avem colegi aici pe forum care au schimbat 3 regulatoare in 2 ani.Acum nu stiu ce sa spun ,daca cumperi unul nou ,cica original e vreo 800 de lei ,unul denso este cam 400 lei ,dar cum am spus nu stiu cat rezista.
Exista o firma care chipurile monteaza regulatoare imbunatatite si mai monteaza si inca un filtru de motorina,pt.ca zic ei regulatoarele se defecteaza din cauza spanului rezultat din pompa de inalta.Opelscaner parca se numeste firma ,ii gasesti pe net. Eu am schimbat regulatorul cu unul nou denso si l-am dat jos si l-am pus pe cel original pt.ca motorul era zgomotos ,rontaia.Acum ce sa zic mai cauta aici pe forum ca s-a discutat mult de problema asta si ia o hotarare.Bafta.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
salut din nou .vam zis acum cateva zile de problema mea la masina ,ca se tureaza motorul la relanti multi dintre voi ati raspuns ca sar putea sa fie regulatorul de presiune de la pompa de inalta astazi un mecanic mia zis ca este senzorul de la regulatoru de presiune din rampa sau cam asa ceva.nu am inteles prea bine.ca zice ca sunt doua regulatoare unul de presiune de pe pompa de inalta si altul in rampa sau cam asa ceva .va rog daca puteti ajutatima si pe mine sa inteleg ce trebuie sa schimb ca sa mearga masina sa nu mai trepideze la relanti.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Regulaturul de presiune dicteaza presiunea care o da pompa de inalta in rampa de injectoare ,pt.injectoare in functie de cat cere ECU,iar supapa de presiune sau senzorul de presiune de pe rampa de injectie ,doar citeste presiunea de motorina din rampa si trimite informatia spre ECU.Daca supapa are probleme ,ar trebui sa genereze eroare ,iar daca regulator are uzura ,nu da eroare ,pana la un anumit punct, se manifesta cu relanti instabil ,intreruperi in mers sau chiar pornire grea dupa cate stiu eu sau deloc.
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Dragi colegi de suferinta, dupa 3 ore de cautari pe internet, am gasit alternativa despre care va vorbeam. Este vorba de un nou tip de regulator care are o flansa adaptoare pentru a se potrivi in locul regulatorului cu problema. Mai jos, aveti 2 linkuri. Primul, de pe Utube, arata modalitatea de instalare. Al doilea, de pe un site lituanian cred, prezinta exact noul regulator care se potriveste si pe modelul meu Z17DTJ dar si pe alte modele de opel. Siteul nu conteaza,
ceea ce conteaza, este numarul OEM al piesei: 294009-0120. Poate noul regulator nu mai este asa problematic. Ma gandesc ca i-au facut flansa de adaptare exact cu acest scop, pentru a inlocui vechiul regulator problematic. El se vinde cu si fara flansa adaptoare. Ce parere aveti?
http://www.youtube.com/watch?v=8k8YvV6luqM
https://ru.autoplius.lt/obja...0120-5089077.html
Ultima modificare făcută de Mirel Timisoara la Joi 19 Oct, 2017 8:13 pm
ceea ce conteaza, este numarul OEM al piesei: 294009-0120. Poate noul regulator nu mai este asa problematic. Ma gandesc ca i-au facut flansa de adaptare exact cu acest scop, pentru a inlocui vechiul regulator problematic. El se vinde cu si fara flansa adaptoare. Ce parere aveti?
http://www.youtube.com/watch?v=8k8YvV6luqM
https://ru.autoplius.lt/obja...0120-5089077.html
Ultima modificare făcută de Mirel Timisoara la Joi 19 Oct, 2017 8:13 pm
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat