Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ghhr
Skip ads

  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare ! rolland am si eu aceasi problema cu cea prezentata de tine in vidio ,cod eroare 1220 ce ma sfatuesti sa fac ? Care este rezolvarea ? Multumesc!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut @mihaiciocu . Verifica izolatia de la firele care merg la electrovalva de avans .
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Crezi ca asta poate fi cauza rolland?
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@mihaiciocu daca nu din cauza acesta iti apare P1220 atunci mai poate fii pistonasul de avans gripat in pompa (vezi la tutorialul meu de reparatii pompa). Eu a-si incerca mai intai verificarea cablajului de la electrovalva de avans . Se stie ca dupa un timp se arde izolatia si fac scurt intre ele , lucru care da si eroarea P1220
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Rolland exista o modalitate de deblocare a pistonului fara a da pompa jos ?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu exista . Numai daca o dai jos pompa si desfaci in bucati .
  • OBunea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut Rolland. In cazul in care am schimbat senzorul din pompa de injectie(cel care arata ca o banda, lipit de calculatorul pompei) exista posibilitatea ca motorul sa consume mai multa motorina? De cand l-am schimbat, consuma 1.4L doar pornita, stand pe loc si scoate fum alb la pornire pentru 5 minute(cat se incalzeste motorul).
Skip ads

  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da,mi te rog un sfat rolland, sa schimb pompa sau sa o repar pe a mea la reprezentanta bosch?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
OBunea a scris:Salut Rolland. In cazul in care am schimbat senzorul din pompa de injectie(cel care arata ca o banda, lipit de calculatorul pompei) exista posibilitatea ca motorul sa consume mai multa motorina? De cand l-am schimbat, consuma 1.4L doar pornita, stand pe loc si scoate fum alb la pornire pentru 5 minute(cat se incalzeste motorul).


Salut , da este posibil pt ca senzorul se poate pune in mai multe pozitii, adica exista un joc intre surub si gaura si acesta este motivul pt care se poate pune in mai multe pozitii. Daca pui un op com la pagina 3 la valori masurate vei avea un avans mai mare 4.4-4.5 si la cantitatea injectata undeva intre 6-8 mg care la acest tip de motor trebuie sa fluctueze intre 4-5 mg . Daca vrei sa reduci consumul va trebui sa slabesti suruburile si sa misti senzorul . Daca nu gresesc chiar spre motor si nu inspre radiator . fumul alb la pornire poate fii : pistonas de avans care se blocheaza sau se dezamorseaza pe undeva pompa . Pt dezamorsare iti recomand test de presiune la linia de alimentare
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
mihaiciocu a scris:Da,mi te rog un sfat rolland, sa schimb pompa sau sa o repar pe a mea la reprezentanta bosch?


Daca nu vrei sa faci verificarea la acele fire de care am scris mai sus atunci la reprezentanta sa mergi . Altceva nu pot sa iti recomand
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am verifica acele fire sunt ok ,cu siguranta este acel piston ,pentru ca cand se aprinde chek-in se aude si un zgomot urat ca un tiuit la motor si nu trage
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Si ai verificat si sub husa termica care inconjoara capul hidraulic ?
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Si cum fac sa verific ?trebuie sa desfac ceva?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da trebuie sa desfaci doua suruburi de M6 cu Torx (cele care sunt spre motor ) din capul hidraulic . Dupa ce scoti suruburile ai o tabla de protectie care tine cablajul si asta o dai jos si tragi husa termica spre calculator in sus si verifici firele .
  • SViorelCosmin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel zafira 2.0 dti 74 kw distributie pe lant..am mers ieri cu ea la RAR in Timisoara si am scos-o din hala impinsa ca nu a mai pornit..culmea..am trecut si rarul..problema e ca dupa ce mi s-a racit motorul a pornit la sfert si a mer cca 15 km..apoi iar s-a oprit cand a ajuns apa la 90 din mers..apoi iar am pornit dupa vreo 2 ore si m-a tinut pana in lugoj dupa care iar s-a oprit..mentionez ca nu se tura mai mult de 1500..azi am fost cu ea la 2 testere si vreo 3 mecanici..si in final rezultatul cel mai clar ar fi partea electronica a pompei..ptr ca dupa ce am plecat de la electrician pe drum s-a oprit din nou si mi-a venit ideea sa torn apa rece pe pompa apoi mi-a pornit dupa 2 min..ma poate ajuta cnva?
  • SViorelCosmin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Masina e din 2002
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
SViorelCosmin a scris:Salut am si eu un opel zafira 2.0 dti 74 kw distributie pe lant..am mers ieri cu ea la RAR in Timisoara si am scos-o din hala impinsa ca nu a mai pornit..culmea..am trecut si rarul..problema e ca dupa ce mi s-a racit motorul a pornit la sfert si a mer cca 15 km..apoi iar s-a oprit cand a ajuns apa la 90 din mers..apoi iar am pornit dupa vreo 2 ore si m-a tinut pana in lugoj dupa care iar s-a oprit..mentionez ca nu se tura mai mult de 1500..azi am fost cu ea la 2 testere si vreo 3 mecanici..si in final rezultatul cel mai clar ar fi partea electronica a pompei..ptr ca dupa ce am plecat de la electrician pe drum s-a oprit din nou si mi-a venit ideea sa torn apa rece pe pompa apoi mi-a pornit dupa 2 min..ma poate ajuta cnva?


Senzorul din pompa e pe moarte. Mai exact partea care îți mãsoarã temperatura la combustibil.
  • marpac

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Va salut am un Opel Zafira Y20DTH cu calculator pompa injecte PSG5.
Masina (nu porneste bineinteles), are permanent urmatoarele erori, pe care nu le pot strege nici cu motorul oprit:
P1651
P1631
P1345
- Am schimbat trei calculatoare de pompa injectie - unul din ele era dat jos de pe masina pe care am vazut-o cu ochii mei pornita - rezultat - aceleasi erori.
- S-a inlocuit calculatorul de motor BOSCH EDC15M1 - rezultat - aceleasi erori
- am verificat toate firele aferente calculatorului pompei de injectie, inclusiv s-a monitorizat magistrala CAN intre ecu motor si ecu pompa injectie - toate sunt ok
- am verificat sincronizarea distributiei - este la punct
- am observat cand dau la automat viteza de rotatie a pompei de injectie variaza intre valorile 0, 1024, 1500 RPM - lucru anormal bineinteles avand in vedere ca pompa in mod normal are jumatate din viteza de rotatie a arborelui cotit.
Nu mai am idei, daca cineva ma mai poate ajuta, orice sfat este binevenit.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR