Ai uitat parola?


  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Ce păreri aveți de procedura asta.Eu am facut o si pot spune ca masina porneste la o zi după...ca un pompă duza (la sfert de cheie),lucru care nu se întâmpla inainte.având in vedere ca pe parcursul celor 130 d mii făcuți in 8 ani..nu am curățat nimic la motor si motorina am bagat doar cea mai ieftina.Astept răspunsuri de la voi.Numai bine.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 1,620
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

Care e metoda, zic? Cu hidrogen? Cât a costat?
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

https://m.facebook.com/decar...ke&__tn__=C-R
250 ron orice motorizare · Pocedura este una simpla, valabila pentru orice tip de motor si pentru care nu este nevoie sa demontam motorul. Se introduc molecule de hidrogen prin admisie timp de "X" minute conform capacitatii motorului in timp ce motorul functioneaza . Aceasta operatiune faciliteaza o ardere completa oxyhidrogenul avand de 3 ori mai mare coeficientul de ardere decat benzina sau motorina iar carbonul se va desprinde din locurile unde este depozitat si eliminat sub forma unor particule foarte fine pe evacuare. Decarbonizarea motorului este recomandata la 15.000 km sau 1 data pe an . Producatorul aparatului precizeaza ca motorul nu castiga forta ci recupereaza ceea ce a pierdut de-a lungul timpului . Procedura este folosita in vestul europei de mai mult de 4 ani .


Ultima modificare efectuata Florin20 la Sam 30 Sep, 2017 12:19 pm, modificat de 2 ori in total
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

La mine a băgat un furtun in pe tubulatura de la admisie si a durat 40 de min.Dupa,i am dat cox vreo 60 km cu a3a la 3500-4000 rpm.La inceput scotea fum la greu dupa care sa redus.Sincer...simt ca are o reacție mai rapidă motorul si un sunet mai redus,si nu e deloc vreun efect placebo.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,723
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

ma batea si pe mine gandul sa apelez la asa ceva...
si daca zici ca se simte, cred ca o sa fac si eu asta...
am mersi 75.000 (din cei peste 300.000 de care stiu eu, in realitate...) din care 80% in oras si drumuri scurte...
avand in vedere ca masina nu prea a cerut bani de cand e la mine (doar maruntisuri si consumabile) zic ca merita un astfel de tratament.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Avea 2 ani jumate masina mea cand am cumparat o,80de mii in bord,posibil vreo 150de mii in realitate,am intrebat la reprezentanță in Pitesti si mi au spus ca nu pot sa imi zica km reali nici măcar contra cost.😡.Acum am 209mii si pot spune ca sunt multumit de ea,consumabile,maruntisuri (bielete,arcuri,amortizoare),nimic de speriat.Scuze de polologhie multa😉CHIAR e recomandat tratamentul asta.Mecanicii nu mai imi inspira deloc incredere,asa ca se merită un tratament care nu implică demontare.A fost ok ca au venit in Pitesti băieții ăstia pt ca au o masina care pleacă prin țară,nu mai e nevoie sa te duci in capitală unde au sediul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,282
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

Mai ai catalizatorul pe masina, sau filtrul de particule ?
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Filtru de particule nu a avut,chiar dacă e din 2008 si catalizatorul e tot pe masină.Masina e adusă din Madrid,a fost rent a car(am aflat mai tarziu) si data buy back pt Insignia.Asta așa,ca sa mai completez mesajul😉.Ca o completare,masina imi place cum merge dupa operația făcută(decarbonizare)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,723
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

si masina mea a fost rent-a-car dar in Olanda.
nu stiu de ce am impresia ca masinile astea facute pentru asa ceva (dar si pentru taximetrie, politie, etc) sunt putin mai solid construite (si probabil mai scumpe)...
am amici care tot asa au masinile, primul proprietar a fost o firma de inchirieri prin vest, masini cu multi km (peste 300.000) si nu au deloc probleme cu ele...
ba chiar am un amic care are un peugot 407 break, masina a fost pe taximetrie in spania, masina avea 450.000 cand a cumparat-o el, a luat-o aproape gratis (cateva sute de euro) si in afara de consumabile nu a schimbat nimic pe masina (masina are acum 600.000)...
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Norocos amicul cu 407.Eu am luat o aproape de noua😆2 ani jumate..si 9000 de €.Mi am asumat decizia,masina mai nouă care sa nu imi faca probleme prea curand.Am urmarit forumul si am vazut ca unii care au cumparat masina mai veche au bagat mai multi bani in ea,marea majoritate de fapt.Acum si cum ai norocul.A mea avea un stiker pe spate Grupo oil,un fel de firma de distributie prod alimentare in Madrid .si pe actele masini era trecut Master leasing renting,ceva de genu.Sunt happy ca nu mi a mâncat "urechile" egr clapeta samd..si nu prea am menajat o,turatii frecvente de 3000_3500rpm.Volanta zornaie un pic de tot,uneori,cu pedala apasata acolo unde cuplează Mi s a rupt acum un an arcul de la tempomat si nu l am schimbat.E prea usoara pedala ca sa afecteze ambreiajul.Zic eu.o sa pun niste poze cu admisia si partea din fată a motorului.Are niste ulei pe acolo,dar asta e
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

In 14mii de km am completat doar 200 de ml de GM 5W30.As fi de acord sa am grijă de masina mea atât timp cat costurile nu depasesc limita bunului simt.Am un amic cu o Vectra c pre facelift z19dt.A schimbat 3 tampoane motor,vreo 8 mil,rectificat turbina 14 mil,ambreiajul,nu mai retin suma.Merge cu ea numai cu 50 la oră.Eu nu am răbdarea necesară sa merga așa,din păcate.eu merg cu 80,90.si cu toate astea nu am avut probleme cu ea.Imi da pe la clapeta de acceleratie ulei in partea electronica de 5ani.In furtunul de la admisie aer am gasit ulei acolo,mi a zis cnv pe forum ca e relativ ok,imi era teama sa nu o ia pe ulei motorul si sa se supratureze.Admisia ai vazut ca nu are depuneri mari deloc,doar umezeala de la ulei si ciudata ca unde intra aerul la supape e foarte curat,se vede metalul.O sa desfac iar furtunul de la admisie si o sa va zic cum arată după de carbonizare.Furtunurile de la egr aveau un strat de funigine de aprox 1cm acum 2 ani.Sa văd dacă HHO ăla a facut cv acolo.O sa va țin la curent.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Am desfăcut egr-ul si clapeta.Pot spune ca toată "mizeria"de pe furtunele de la egr si din interiorul lui nu mai este.Clar decarbonizarea si a făcut treaba.Masina e la fel de..fasneata.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,276
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Eu i-am intrebat cum obtin cei cu decarbonizarea hidrogen in ,,cutiuta,, lor si habar nu au avut sa-mi spuna...eu consider ca e o pacaleala!Deci este doar parerea mea stricta si personala....
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,723
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

nu exclud ca ar putea fi o pacaleala, insa lumea zice ca se vad rezultate...
gandeste-te insa ca persoanele care vin acolo e posibil sa aiba maxim o pregatire de mecanic auto (poate nici aia) si o instruire a modului in care trebuie montat si exploatat utilajul.

din cate vad eu pe langa curent mai consuma si apa, deci cel mai probabil prin electrolizarea apei obtin oxigen si hidrogen,
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Din pacate nu am poze de acum doi ani,cand am schimbat bujiile si am văzut depunerile masive de pe furtunele egr-ului.Nu exclud ca exista unii care poate nici nu dau drumul la aparat...dar personal sunt mulțumit de rezultat..precizez totuși ca dacă nu curatati deloc o perioadă îndelungată,130 de mii de km in cazul meu,nu o sa curețe pana la metal.."mizeriei" aleia probabil i-ar trebui niste temperaturi atât de mari incat ar afecta diverse garnituri de cauciuc,piese mai sensibile la temperaturi exagerate.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 3,960
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Astra Z17DTH; Z12XE-corsa din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

Din ce am vazut...ei cer curent...Cred ca jucaria suge ceva curent...si cred ca face electroliza la apa.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Da.Nu m am documentat prea mult,oxi hidrogenul ăla ridica temperatura de ardere si depunerile se dizolvă.La mine pe furtunul de la admisie am gasit ca niste particule,provenite de pe turbina,ca o funigine care nu era cu o săptămână inainte cand am desfacut furtunul de la admisie.Pe furtunurile de la egr, depunerile unsuroase nu mai erau,decat foarte putin in zona coturilor.Am pus o poza cu admisia după procedură.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,634
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2006

Pai daca asa arata dupa procedura, nu mi se pare deloc curata. Da, nu e colmatata, dar cred ca mai mult au ajutat cei 60km de cox facuti ulterior.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Poate se observa in poza,spre supape nu are deloc depuneri,e griul specific AL.Intre clapeta si admisie era un strat de ....mm de depuneri,foarte uscat cu toate ca imi da turbina sau altceva cv ulei in admisie.In130 de mii nu am schimbat decat bujiile acum 2 ani,strict la motor ma refer.Atunci am vazut"mizeria"de pe furtunurile egr.ului.Acum aprox 1 săptămâna am desfăcut egr si clapeta accelerație pt prima dată.De cam 5 ani aveam ulei in clapeta.Am luat un spray de 15 lei si nu era in stare sa dizolve mici urme de depuneri.Clar curățare mecanică e mult mai bună dacă nu ai umblat la motor mult timp.Mizeria aia unsuroasa nu dispare bătând din palme..nici decarbonizarea nu face minuni,ar trebui sa ridice temperatura de ardere in motor....de s ar duce naiba multe garnituri,de la axa,carter,samd.Nu fac reclamă..fiecare face ce consideră de cuvință.Sa intru in polemici..nu ma reprezintă..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,829
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

parerea mea este ca daca aparatul acela chiar face ceva atunci o face cand motorul nu este foarte colmatat de depuneri. in rest este placebo si poate un pic de efect al curatarii catalizatorului prin arderea la temperaturi ceva mai mari. catalizatorul fiind mai curat cat de cat, este mai permisiv si gazele de iesire pleaca mai usor din motor de unde si un raspuns mai bun al motorului (ca si cum nu ar avea restrictie de toba de esapament la evacuare). Dar dupa scurt timp, mai ales daca este umblat prin oras revine la acelasi mod de functionare...

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide