Ce păreri aveți de procedura asta.Eu am facut o si pot spune ca masina porneste la o zi după...ca un pompă duza (la sfert de cheie),lucru care nu se întâmpla inainte.având in vedere ca pe parcursul celor 130 d mii făcuți in 8 ani..nu am curățat nimic la motor si motorina am bagat doar cea mai ieftina.Astept răspunsuri de la voi.Numai bine.
- Pub
- Pub
- bibu16v
- ****
- 2,230 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Locatie: Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 2,230
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra X16XEL din 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Jan 2016
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
https://m.facebook.com/decar...ke&__tn__=C-R
250 ron orice motorizare · Pocedura este una simpla, valabila pentru orice tip de motor si pentru care nu este nevoie sa demontam motorul. Se introduc molecule de hidrogen prin admisie timp de "X" minute conform capacitatii motorului in timp ce motorul functioneaza . Aceasta operatiune faciliteaza o ardere completa oxyhidrogenul avand de 3 ori mai mare coeficientul de ardere decat benzina sau motorina iar carbonul se va desprinde din locurile unde este depozitat si eliminat sub forma unor particule foarte fine pe evacuare. Decarbonizarea motorului este recomandata la 15.000 km sau 1 data pe an . Producatorul aparatului precizeaza ca motorul nu castiga forta ci recupereaza ceea ce a pierdut de-a lungul timpului . Procedura este folosita in vestul europei de mai mult de 4 ani .
Ultima modificare facuta de Florin20 la Sam 30 Sep, 2017 1:19 pm, modificat de 2 ori in total
250 ron orice motorizare · Pocedura este una simpla, valabila pentru orice tip de motor si pentru care nu este nevoie sa demontam motorul. Se introduc molecule de hidrogen prin admisie timp de "X" minute conform capacitatii motorului in timp ce motorul functioneaza . Aceasta operatiune faciliteaza o ardere completa oxyhidrogenul avand de 3 ori mai mare coeficientul de ardere decat benzina sau motorina iar carbonul se va desprinde din locurile unde este depozitat si eliminat sub forma unor particule foarte fine pe evacuare. Decarbonizarea motorului este recomandata la 15.000 km sau 1 data pe an . Producatorul aparatului precizeaza ca motorul nu castiga forta ci recupereaza ceea ce a pierdut de-a lungul timpului . Procedura este folosita in vestul europei de mai mult de 4 ani .
Ultima modificare facuta de Florin20 la Sam 30 Sep, 2017 1:19 pm, modificat de 2 ori in total
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
- jgyprime
- *******
- 9,862 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Locatie: Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,862
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra Z19DT din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Dec 2010
ma batea si pe mine gandul sa apelez la asa ceva...
si daca zici ca se simte, cred ca o sa fac si eu asta...
am mersi 75.000 (din cei peste 300.000 de care stiu eu, in realitate...) din care 80% in oras si drumuri scurte...
avand in vedere ca masina nu prea a cerut bani de cand e la mine (doar maruntisuri si consumabile) zic ca merita un astfel de tratament.
si daca zici ca se simte, cred ca o sa fac si eu asta...
am mersi 75.000 (din cei peste 300.000 de care stiu eu, in realitate...) din care 80% in oras si drumuri scurte...
avand in vedere ca masina nu prea a cerut bani de cand e la mine (doar maruntisuri si consumabile) zic ca merita un astfel de tratament.
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
Avea 2 ani jumate masina mea cand am cumparat o,80de mii in bord,posibil vreo 150de mii in realitate,am intrebat la reprezentanță in Pitesti si mi au spus ca nu pot sa imi zica km reali nici măcar contra cost.😡.Acum am 209mii si pot spune ca sunt multumit de ea,consumabile,maruntisuri (bielete,arcuri,amortizoare),nimic de speriat.Scuze de polologhie multa😉CHIAR e recomandat tratamentul asta.Mecanicii nu mai imi inspira deloc incredere,asa ca se merită un tratament care nu implică demontare.A fost ok ca au venit in Pitesti băieții ăstia pt ca au o masina care pleacă prin țară,nu mai e nevoie sa te duci in capitală unde au sediul.
- ahappyuser
- *******
- 5,332 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Locatie: Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 5,332
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra X17DT din 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 05 Apr 2010
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
- jgyprime
- *******
- 9,862 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Locatie: Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,862
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra Z19DT din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Dec 2010
si masina mea a fost rent-a-car dar in Olanda.
nu stiu de ce am impresia ca masinile astea facute pentru asa ceva (dar si pentru taximetrie, politie, etc) sunt putin mai solid construite (si probabil mai scumpe)...
am amici care tot asa au masinile, primul proprietar a fost o firma de inchirieri prin vest, masini cu multi km (peste 300.000) si nu au deloc probleme cu ele...
ba chiar am un amic care are un peugot 407 break, masina a fost pe taximetrie in spania, masina avea 450.000 cand a cumparat-o el, a luat-o aproape gratis (cateva sute de euro) si in afara de consumabile nu a schimbat nimic pe masina (masina are acum 600.000)...
nu stiu de ce am impresia ca masinile astea facute pentru asa ceva (dar si pentru taximetrie, politie, etc) sunt putin mai solid construite (si probabil mai scumpe)...
am amici care tot asa au masinile, primul proprietar a fost o firma de inchirieri prin vest, masini cu multi km (peste 300.000) si nu au deloc probleme cu ele...
ba chiar am un amic care are un peugot 407 break, masina a fost pe taximetrie in spania, masina avea 450.000 cand a cumparat-o el, a luat-o aproape gratis (cateva sute de euro) si in afara de consumabile nu a schimbat nimic pe masina (masina are acum 600.000)...
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
Norocos amicul cu 407.Eu am luat o aproape de noua😆2 ani jumate..si 9000 de €.Mi am asumat decizia,masina mai nouă care sa nu imi faca probleme prea curand.Am urmarit forumul si am vazut ca unii care au cumparat masina mai veche au bagat mai multi bani in ea,marea majoritate de fapt.Acum si cum ai norocul.A mea avea un stiker pe spate Grupo oil,un fel de firma de distributie prod alimentare in Madrid .si pe actele masini era trecut Master leasing renting,ceva de genu.Sunt happy ca nu mi a mâncat "urechile" egr clapeta samd..si nu prea am menajat o,turatii frecvente de 3000_3500rpm.Volanta zornaie un pic de tot,uneori,cu pedala apasata acolo unde cuplează Mi s a rupt acum un an arcul de la tempomat si nu l am schimbat.E prea usoara pedala ca sa afecteze ambreiajul.Zic eu.o sa pun niste poze cu admisia si partea din fată a motorului.Are niste ulei pe acolo,dar asta e




Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
In 14mii de km am completat doar 200 de ml de GM 5W30.As fi de acord sa am grijă de masina mea atât timp cat costurile nu depasesc limita bunului simt.Am un amic cu o Vectra c pre facelift z19dt.A schimbat 3 tampoane motor,vreo 8 mil,rectificat turbina 14 mil,ambreiajul,nu mai retin suma.Merge cu ea numai cu 50 la oră.Eu nu am răbdarea necesară sa merga așa,din păcate.eu merg cu 80,90.si cu toate astea nu am avut probleme cu ea.Imi da pe la clapeta de acceleratie ulei in partea electronica de 5ani.In furtunul de la admisie aer am gasit ulei acolo,mi a zis cnv pe forum ca e relativ ok,imi era teama sa nu o ia pe ulei motorul si sa se supratureze.Admisia ai vazut ca nu are depuneri mari deloc,doar umezeala de la ulei si ciudata ca unde intra aerul la supape e foarte curat,se vede metalul.O sa desfac iar furtunul de la admisie si o sa va zic cum arată după de carbonizare.Furtunurile de la egr aveau un strat de funigine de aprox 1cm acum 2 ani.Sa văd dacă HHO ăla a facut cv acolo.O sa va țin la curent.
- tase
- ****
- 2,316 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Locatie: Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 2,316
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra z19dt din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 29 Sep 2009
- jgyprime
- *******
- 9,862 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Locatie: Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,862
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra Z19DT din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Dec 2010
nu exclud ca ar putea fi o pacaleala, insa lumea zice ca se vad rezultate...
gandeste-te insa ca persoanele care vin acolo e posibil sa aiba maxim o pregatire de mecanic auto (poate nici aia) si o instruire a modului in care trebuie montat si exploatat utilajul.
din cate vad eu pe langa curent mai consuma si apa, deci cel mai probabil prin electrolizarea apei obtin oxigen si hidrogen,
gandeste-te insa ca persoanele care vin acolo e posibil sa aiba maxim o pregatire de mecanic auto (poate nici aia) si o instruire a modului in care trebuie montat si exploatat utilajul.
din cate vad eu pe langa curent mai consuma si apa, deci cel mai probabil prin electrolizarea apei obtin oxigen si hidrogen,
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
Din pacate nu am poze de acum doi ani,cand am schimbat bujiile si am văzut depunerile masive de pe furtunele egr-ului.Nu exclud ca exista unii care poate nici nu dau drumul la aparat...dar personal sunt mulțumit de rezultat..precizez totuși ca dacă nu curatati deloc o perioadă îndelungată,130 de mii de km in cazul meu,nu o sa curețe pana la metal.."mizeriei" aleia probabil i-ar trebui niste temperaturi atât de mari incat ar afecta diverse garnituri de cauciuc,piese mai sensibile la temperaturi exagerate.
- livcro
- ******
- 4,089 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,089
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Insignia A20DTH; din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Jul 2005
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
Da.Nu m am documentat prea mult,oxi hidrogenul ăla ridica temperatura de ardere si depunerile se dizolvă.La mine pe furtunul de la admisie am gasit ca niste particule,provenite de pe turbina,ca o funigine care nu era cu o săptămână inainte cand am desfacut furtunul de la admisie.Pe furtunurile de la egr, depunerile unsuroase nu mai erau,decat foarte putin in zona coturilor.Am pus o poza cu admisia după procedură.

- xcuseme
- ****
- 1,651 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Locatie: Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra Isuzu Y17DT 16v 55kW din 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Aug 2006
Pai daca asa arata dupa procedura, nu mi se pare deloc curata. Da, nu e colmatata, dar cred ca mai mult au ajutat cei 60km de cox facuti ulterior.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
Florin20
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 10 Jan 2017
Poate se observa in poza,spre supape nu are deloc depuneri,e griul specific AL.Intre clapeta si admisie era un strat de ....mm de depuneri,foarte uscat cu toate ca imi da turbina sau altceva cv ulei in admisie.In130 de mii nu am schimbat decat bujiile acum 2 ani,strict la motor ma refer.Atunci am vazut"mizeria"de pe furtunurile egr.ului.Acum aprox 1 săptămâna am desfăcut egr si clapeta accelerație pt prima dată.De cam 5 ani aveam ulei in clapeta.Am luat un spray de 15 lei si nu era in stare sa dizolve mici urme de depuneri.Clar curățare mecanică e mult mai bună dacă nu ai umblat la motor mult timp.Mizeria aia unsuroasa nu dispare bătând din palme..nici decarbonizarea nu face minuni,ar trebui sa ridice temperatura de ardere in motor....de s ar duce naiba multe garnituri,de la axa,carter,samd.Nu fac reclamă..fiecare face ce consideră de cuvință.Sa intru in polemici..nu ma reprezintă..
- mikyboy
- *******
- 5,009 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,009
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra Y20TDH din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
parerea mea este ca daca aparatul acela chiar face ceva atunci o face cand motorul nu este foarte colmatat de depuneri. in rest este placebo si poate un pic de efect al curatarii catalizatorului prin arderea la temperaturi ceva mai mari. catalizatorul fiind mai curat cat de cat, este mai permisiv si gazele de iesire pleaca mai usor din motor de unde si un raspuns mai bun al motorului (ca si cum nu ar avea restrictie de toba de esapament la evacuare). Dar dupa scurt timp, mai ales daca este umblat prin oras revine la acelasi mod de functionare...
- Pub
- Pub