Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acum un an masina mea oscila foarte tare la ralanti cand o porneam prima data dimineata , statea undeva in jurul valorii de 500 turatii cu oscilatii majore si eroare zero. ( era foarte sensibila si la plecari fara pedala de acceleratie) ..... in fine > eram inebunit insa am fost la un mecanic si mi a dat pompa de injectie cu un dinte inainte ( probabil marit avansul)

masina s a comportat putin anormal vreo cateva ore adica statea la ralanti pe la 1200 rpm dupa care si a revenit din toate punctele de vedere. insa o mica problema am si nu este foarte suparatoare.

la ralanti daca o las la semafor imi apare eroarea P0216 asa ca tin masina un pic turata pentru a nu intra masina pe avarie si sa inceapa sa faca ca un ARO in mijlocul intersectiei , pierzand si din putere bine inteles! e dus oare timing ul de tot.
  • cristyEPP

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am o problema asemanatoare cu a lui botic.uneori,nu neaparat la rece rontaie motorul,uneori la plecarea de pe loc,alteori de la peste 2000 rot/min.am mai avit problema asta,dar atunci se aprindea si martorul(motorasul cu elice) si se oprea,am schimbat senzor arbore cotit si a mers.acum nu inteleg ce are.nu scoate fum.in special apare problema in oras la desele schimbari de viteza,la drum intins e ok.ma puteti ajuta cu ceva?va multumesc!
  • Gancea

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu.Rontaie motoru,un sunet metalic ca de tractor.la turatii de peste 3000-4000 se aprindea martorul in bord insa masina mergea normal,numai ca necazul s-a intamplat la iesire de pe A 1 cand masina avea un zgomot ciudat(Rontait,sunet metalic) si se comporta de parca avea un motor de 4,5 l care era turat la maxim,se misca de am zis ca explodeaza:).am bagat-o intrun service de acolo,tester tot ce trebuie....verdict debitmetru.L-am schimbat numai ca in drum spre stana de vale pe serpentine aud acelasi rontait si se aprinde martorul.opresc 5 min,plec totul ok.
am tinut-o asa pana m-am dus la un baietas si mi-a pus testerul pe ea...senzor turatie.l-am schimbat.Bine inteles ca nu a mers ok decat 3 luni.dupa care la fel.ma duc la un service autorizat si acelasi lucru imi gaseste numai ca de data asta ii spune senzor de vibrochen(aceelasi senzor ca cel de turatie).am inteles...l-am schimbat si pe acela.acum din nou.
m-am informat si le voi schimba la infinit daca nu pun sensor siemens este adevarat?care sunt cauzele acestui senzor de cade asa repede.?
am auzit ca daca este motorul prea cald isi pierde magnetizarea si nu mai poate emite impulsuri corecte.Tin sa precizez ca la -7 grade masina mea baga caldura dupa numai 3-4 km iar capota este destul de calda+vestitul ulei in vasul de expansiune.
astazi am plecat cu ea tottul ok si dupa cativa km se aude acelasi rontait.am accelerat-o pana la 3500 a 2 si a 3 la fel si nu a mai facut.
Am facut si testul pseudo-agrafa....doar P0571(scurt pe sptopuri)
ce este de facut?
scuze daca plictisesc pe cineva cu o poveste asa lunga dar nu prea mai stiu ce sa fac.toata lumea imi spune alceva
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
De ceva timp intampin si eu anumite probleme la un opel astra y1.7dt din 2003.cand pornesc dimineata se aude un sunet ca de metal din partea dreapta, partea unde se afla distributia.acel sunet dispare dupa ce merg cam 100-200 m.acel se aude numai dimineata, ziua nu se aude.
O alta problema ar fi aceea ca tot la pornire, cateodata, se aude o bataie ca de metal, tot din partea cu distributia, care dispare atunci cand accelerez un pic. uneori parca se blocheaza ceva acolo in partea cu distributia. aceasta bataie ca de metal se aude la pornire dimineata, mai ales acum cand este racoare pe timpul serii .aceasta bataie sau huruit, nu stiu cum sa-i zic, se aude si atunci cand merg foarte incet si nu este accelerata suficient, adica in viteza a 2-a cand uneori trebuie sa tin un pic apasat pe ambreiaj si nu accelerez suficient.

Acum doua luni am schimbat doar cureaua de distributie si pompa de apa.Coduri de eroare nu sunt stocate .
De la ce ar putea fi ?
  • Ionut_M81

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ,am și eu o problemã la astra g 1.7dti (y17td) problema consta in: când motorul este rece faxe un zgomot (ronțãit parca)și cu cât accelerez cu atât parcã se aude mai tare și când plec de pe loc intrebuie ...Vreau sa va zic ca am pus testerul pe ea și nu are nici o eroare. ..Nu scoate fum ...Dar nu gãsesc rezolvarea...Va rog sa mã auzutati cu niște sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR