- selberg
- OP
- 128 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Suceava
selberg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cdc
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ten_diesel
- **
- 135 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
ten_diesel
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
sincer nu am citit raspunsurile celorlalti, dar mai inainte am ajuns acasa cu aceasi problema, masina a fost tractata. Sa fiu mai explicit mergeam cu masina si dintr-o data a murit motorul in mers, am crezut ca e de vina ca nu am tinut ambreajul cat ca masina nu era subturata (viteza a -2a), dau sa pornesc porneste masina si merg 50 de metri moare iara si de acolo cei care aveti problema asta stit simptomele, toata aceasta treaba vine de la injectoare mai exact de la calculatorul de la pompa de injectie se incinge si nu mai misca nimic acolo poate ca ati simtit ceva miros de incins. a mai patit un prieten la fel si acel calculator a reusit sa il repare la un service, SH am auzit ca se invarte intre 600-900 Euro. tipul motorului y17dt, opel astra G caravana
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
Juniort
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
ten_diesel a scris:sincer nu am citit raspunsurile celorlalti, dar mai inainte am ajuns acasa cu aceasi problema, masina a fost tractata. Sa fiu mai explicit mergeam cu masina si dintr-o data a murit motorul in mers, am crezut ca e de vina ca nu am tinut ambreajul cat ca masina nu era subturata (viteza a -2a), dau sa pornesc porneste masina si merg 50 de metri moare iara si de acolo cei care aveti problema asta stit simptomele, toata aceasta treaba vine de la injectoare mai exact de la calculatorul de la pompa de injectie se incinge si nu mai misca nimic acolo poate ca ati simtit ceva miros de incins. a mai patit un prieten la fel si acel calculator a reusit sa il repare la un service, SH am auzit ca se invarte intre 600-900 Euro. tipul motorului y17dt, opel astra G caravana
Daca dai o cautare https://www.clubopel.com/vie...eci&start=580 ai sa vezi ca nu e mare greutate sa refaci lipiturile reci ale calculatorului de injectie ( necesita putina indemanare ) pentru ca daca intradevar astea sunt vinovate ( si nu poti afla decat daca il desfaci ) cumperi unul SH si risti sa ia parte de aceeasi problema dupa un timp . Indicat e sa faci un test sa vezi exact ce eroare ai stocata si pe urma incepi sa-ti faci curaj . Opritul in mers se mai poate produce si din cauza senzorului RPM (crackshaft sensor ). Eu am patit dinn cauza calc.. de nu a mai pornit decat dupa ce s-a racit de tot si a mers pana s-a incalzit motorul la loc ...si de acolo ...tractata pana acasa
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am o problema cu Agila 1.2 din 2000. A inceput acum doua saptamani sa nu porneasca imediat, doar dupa mai multe invartiri ale electromotorului. Eventual daca nu insistam prea mult, pornea la a 2-a cheie dar tot un pic mai greu. Apoi s-a aprins si martorul cu motoras, am facut asa vreo 200km, extern si intern. Citind pe forum, am zis ca o fi de la bujii, nu cunosc istoricul de service al masinii, nu le-am schimbat de cand am cumparat masina (avea 102.000 acum are 132.000). Am schimbat bujiile cu exact acelasi model recomandat chiar daca cele vechi aratau foarte bine inca. Becul martor nu s-a stins imediat dupa aceea ci a doua zi, dupa cateva drumuri scurte in oras.
Acum mi s-a oprit motorul in mers, fara sa scuture masina sau alteva, parca as fi scos cheia din contact. Motorul era cald cand pornisem de pe loc, dupa o stationare de 15 minute.
Daca incerc sa pornesc imediat nu porneste. Am scos o borna de la baterie, am pus-o la loc imediat si am putut porni motorul imediat. A mers cateva minute, l-am mai tinut si turat la 2-3000, l-am lasat la relanti si a murit iar, dupa 1-2 minute. Am mai incercat faza cu borna inca o data, dar tinuta vreo 3 minute scoasa, la fel. A pornit imediat si dupa cateva minute s-a oprit. Apoi n-am mai scos borna, l-am lasat vreo 20 de minute oprit, apoi a pornit imediat. L-am lasat la relanti si a murit dupa vreo 5 minute. La inca o incercare, dupa un timp mai lung (motorul rece), a pornit imediat, l-am lasat la relanti si dupa vreo 15 minute iar a murit. Lasat la relanti, parca are mici variatii de turatie, intre 600 si 500 si se simt mici scuturaturi in masina.
Maine ma duc la reprezentanta Opel la tester si la un mecanic dar tare mi-e teama ca testerul nu va arata nimic.
Daca are cineva o idee, sau daca v-ati mai intalnit cu asa ceva, va rog sa-mi spuneti.
Acum mi s-a oprit motorul in mers, fara sa scuture masina sau alteva, parca as fi scos cheia din contact. Motorul era cald cand pornisem de pe loc, dupa o stationare de 15 minute.
Daca incerc sa pornesc imediat nu porneste. Am scos o borna de la baterie, am pus-o la loc imediat si am putut porni motorul imediat. A mers cateva minute, l-am mai tinut si turat la 2-3000, l-am lasat la relanti si a murit iar, dupa 1-2 minute. Am mai incercat faza cu borna inca o data, dar tinuta vreo 3 minute scoasa, la fel. A pornit imediat si dupa cateva minute s-a oprit. Apoi n-am mai scos borna, l-am lasat vreo 20 de minute oprit, apoi a pornit imediat. L-am lasat la relanti si a murit dupa vreo 5 minute. La inca o incercare, dupa un timp mai lung (motorul rece), a pornit imediat, l-am lasat la relanti si dupa vreo 15 minute iar a murit. Lasat la relanti, parca are mici variatii de turatie, intre 600 si 500 si se simt mici scuturaturi in masina.
Maine ma duc la reprezentanta Opel la tester si la un mecanic dar tare mi-e teama ca testerul nu va arata nimic.
Daca are cineva o idee, sau daca v-ati mai intalnit cu asa ceva, va rog sa-mi spuneti.
maddox_ul
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
Reiau discutia pe tema acestui topic pt ca si eu am cam aceeasi problema.De exemplu,merg linistit si in fata mea la vreo cativa zeci de metri semafor pe rosu,incep sa franez (mentionez ca scot din viteza inainte sa franez) iar acul turometrului scade pana la valoarea 0 si evident se opreste motorul.Mai mult,dupa ce se incalzeste motorul...devine puturoasa,n-are zvac,si deja daca vrei sa accelerezi intr-a patra nu mai treci de 2000 de ture.Exista perioade cand ii dau un sprit de pana la vreo 5000 - 6000 de ture si isi mai revine,dar nu de fiecare data.Uneori se mai simte si miros de gaze nearse cum trebuie (miros de fum de petarda pt cei care au umblat cu astfel de "explozibil" cand erau mici).Acuma spuneti-mi voi,care ati fost patiti sau care cunoasteti problema mai in detaliu,CE ARE??? Clapeta de acceleratie? Valva blestemata EGR? Sonda Lambda? Probleme de soft? Sau sunt alte cauze? Va multumesc anticipat!
ilDottore
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
maddox_ul a scris:Reiau discutia pe tema acestui topic pt ca si eu am cam aceeasi problema.De exemplu,merg linistit si in fata mea la vreo cativa zeci de metri semafor pe rosu,incep sa franez (mentionez ca scot din viteza inainte sa franez) iar acul turometrului scade pana la valoarea 0 si evident se opreste motorul.Mai mult,dupa ce se incalzeste motorul...devine puturoasa,n-are zvac,si deja daca vrei sa accelerezi intr-a patra nu mai treci de 2000 de ture.Exista perioade cand ii dau un sprit de pana la vreo 5000 - 6000 de ture si isi mai revine,dar nu de fiecare data.Uneori se mai simte si miros de gaze nearse cum trebuie (miros de fum de petarda pt cei care au umblat cu astfel de "explozibil" cand erau mici).Acuma spuneti-mi voi,care ati fost patiti sau care cunoasteti problema mai in detaliu,CE ARE??? Clapeta de acceleratie? Valva blestemata EGR? Sonda Lambda? Probleme de soft? Sau sunt alte cauze? Va multumesc anticipat!
ceva de genul am patit si eu cand era f frig afara. solutia temporara: am pus un celofan (poti pune si un carton) in grila, ca sa nu intre aer prea rece la motor. am ajuns la concluzia asta ca regulatorul de relanti e murdarel si de la aer prea rece merge mai greu ca murdaria aia se intareste. cu "acoperis" in grila nu am mai avut probleme.
cand o sa se mai incalzeasca afara, am sa il curat ca sa nu mai am probleme.
incearca si tu. e posibil sa fie aceeasi pb
- sanducrysti
- *
- 3 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2001
- Dolj
sanducrysti
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- sanducrysti
- *
- 3 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2001
- Dolj
sanducrysti
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
CMR19
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 1.6 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@CMR19... citeste erorile cu metoda pseudoagrafa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 si posteaza-le.
CMR19
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 1.6 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
Buna seara oameni buni,un sfat va rog ca ma lasa nervii,dețin un zafira a 16 16V benzina Z16XE din 2001 si am schimbat urmãtoarele : bobina de inducție,EGR,bujii,senzor arbore cotit,filtru benzina ,ulei si filtru de ulei,calculatorul trimis la reparat la domnul Mihai ,cred ca unii il.cunoașteți,si cu toate aste mi se oprește motorul uneori cind il scot pe liber,nu îmi apare nici o eroare,in timpul mersului simt un fel de zmucitura si simt ca merge sacadat, il scot pe liber pur si simplu se oprește,aștept citeva secunde dau cheie pornește dar ca si când ar fi benzina pe terminate,accelerez cit pot de tare si își revine,daca ați putea sa îmi dați un sfat ce pusca mea sã-i mai schimb ca jur ca ma lãsa nervii,mulțumesc mult si aștept sa îmi dați un sfat orice ...
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat