Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • SCantacuzu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, poate a avut cineva aceasta problema si-mi poate da un sfat.
Am o Vectra C varinta de 1.9 diesel 150 cp fara buton sport. 190.000 km indicati la bord (masina din 2006, adusa in tara in 2009)
Am schimbat distributie completa+pompa apa+accesorii, galerie admisie, turbina, alternator, baterie.
A fost curatat intercooler-ul, egr-ul
DPF pare ok ( 30% icnarcare la ultima veridicare )
Cand am cumparat-o manca asfalt, accelerarea era sincronizata cu apasarea pedalei. acum s-a creeat un delay de la apasare pana la cresterea turatie iar daca in timpul mersului apas la fund acceleratia incepoand cu 1200 rot, pana nu intra turbina la 2200 se accelereaza foarte, foarte greu.
Sa continui cu presupunerile unora injectoare, DPF, etc, imi este foarte greu, am investit anul acesta mai mult decat face masina ( inclusiv ambreiajul este nou ).

Merci anticipat
Skip ads

  • mirciulik

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Nu știu cum îți mergea mașina înainte, dar prima greșealã e pedala la fund la 1200 ture. Nu se face asa ceva. Riști sa produci mai multe depuneri prin motor și evacuare decât e necesar
Turbina funcționeazã non stop dar într-adevãr efectul ei este mult mai vizibil dupã 2000 ture.

Am același motor pe astra h. Cu butonul sport apãsat, simt accelerația și cuplul mai puternic în turații mici. Cu toate astea evit sa accelerez puternic sub 2000 ture.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Din cele enumerate de tine,ai cam schimbat cam tot ce putea acumula depuneri si putea duce la pierderea puterii in timp.In 2009 ai cumparat o tu?Injectoarele dacã erau,aveai un mers neregulat.Pierderea compresiei din cauza uzurii motorului ,poate duce in timp la scãderea puterii.Nu o mai accelera la fund pe la 1200rpm..provoci "surge-ul",deformarea paletelor turbinei care poate duce la multe probleme,nu mai trage constant,freaca paletele de carcasa turbinei(pilitura de metal care intra in camera de ardere),uzura axului care poate sa îți facã motorul sa o ia pe ulei
https://youtube.com/watch?v=IcjNEyuhOsA cu efecte fatale pt motor
  • CStefan499

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2017

  • Mesaj Privat
exact asa merge si a mea. motor z19dth. si eu am curatat ce am putut-erg,clapeta acceleratie, filtre...
a mea fluiera cat este motorul rece si ma gandesc ca am un furtun spart sau scapa presiune pe undeva...
SCantacuzu la a ta se incalzeste greu motorul? a mea ajunge la 90 in 30 de min...de regula nu trece nici de 70 de grade in 5km cat fac pana la lucru
Skip ads

  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
CStefan499 si la a mea tot asa urca apa..urmaresc in meniul ascuns cum urca..iarna pun un plastic pe exterior,intre proiectoare si se pãstreazã temperatura mai bine..racirea o fac cu ajutorul climatizarii.turbina fluierã la mine de vreo 3ani,cum trec de 1400rpm,la rece,dupã ce se mai încãlzește nu mai face prea tare.Idea e ca trage progresiv,fãrã variații de putere.
  • Baicu00

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Din proprie experienta..schimba furtunele de vacum. Am patit si eu la fel dar la mine erau ok atat ca erau dintr-un cauciuc moale si la cald se strangeau si nu mai circula nimic pe ele.
Bafta.!
  • CStefan499

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La mine a fost termostatul nu se mai inchidea complet si imi statea apa la 40-50 de grade, am mers cu ea asa toata iarna si s-a infundat filtru de particule si cum apa nu ajungea la 90 nu pornea regenerarea. Am schimbat termostatu am tinut-o turata pana a scos funinginea de pe instalatie si nu stiu daca merge ca noua(nu stiu cum ar trebui sa traga masina ca nu o tras ok de cand am luato) dar merge ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR