Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Marian25

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut am un opel astra h an 2004 motor 1.8 benzina si nu stiu daca temperatura la lichidul de racire la care lucreaza este corecta am tot citit pe aici si parerile sunt impartite si vreau sa imi zica si mie cineva care stie.
la mine temperatura in mers sta la 93c iar cand este la relanti creste la 99 porneste ventilatorul si scade pana la 94 si tot asa este normal sa lucreze la aceste temperaturi sau nu
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E Ok ...
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Nu am mai ''intrat '' de mult pe forum pt ca nu am avut niciun fel de probleme cu masinuta: Corsa C 1.2 2002. Recent insa a trebuit rectificata chiloasa(pompa de apa defecta!) si de atunci am o problema la care nu reusesc sa.i dau de capat: indicatorul din bord pt temperatura lichid racire functiomeaza total haotic! Temperatura urca rar peste 80 (90 si mai rar - trafic intens,semafoare) , asta mai ales in timpul zilei cand e f cald afara! in timpul noptii mai deloc. Dupa ce in sfarsit a ajuns la 80 ,brusc ''cade'' la zero si ramane acolo o vreme. Chestia asta se tot repeta
Intrebare: Oare care ar putea fi cauza (mentionez,pompa recirculare noua,la fel si senzorul de temperatura)?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
poate au inversat ceva mufe sau senzori de temperatura (daca ai doi senzori, de bec si de ceas, ei functioneaza diferit).
poate fire ciupite, contacte imperfecte prin mufe, dupa ce s-a lucrat la motor.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
c.ovidiu la tine senzorul de temperatura motor este sus pe pompa apa dar cred sa fie el vinovat.
Schimba termostat cu corp cu tot si numai Behr sau GM (tot Behr il face).
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Raspunsul dvs.il asteptam d.le Cuciureanu! nu inteleg ce vreti sa spuneti cu senzorul!(daca cititi postarea mea,acolo e specificat ca am schimbat senzorul de temperatura ).La termostat ma gandeam si eu,insa dilema mea e urmatoarea: pt reparatie am garantie 3 luni(termostatul nu a fost schimbat),termostatul ala nu ar trebui schimbat de service! Cand am fost la ei sa le spun ca indicatorul de temp lichid racire functioneaza alandala ,au zis canu are cum sa fie termostatl ca imi FIERBEA apa!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba termostattul si lasa parerile lor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
c.ovidiu a scris: Dupa ce in sfarsit a ajuns la 80 ,brusc ''cade'' la zero si ramane acolo o vreme. Chestia asta se tot repeta
Conform celor spuse de dumneata,eu cred ca ar trebui inceput cu o verificare cu testerul,in ideea de a vedea evolutia temperaturii(din grad in grad,instrumentul din bord este orientativ si imprecis),deoarece un contact imperfect pe instalatia electrica poate genera efecte de genul celor cu care te confrunti,adica valoare de temperatura eronata si chiar intreruperi de semnal.La nevoie se poate masura valoarea semnalului la iesire din senzor si la intrare in instrumentele de bord,functie de care se va sti directia de lucru urmatoare. In cazul unui termostat cu probleme,acul instrumentului nu cade brusc la zero,el trebuie sa copie,modificarea de temperatura... Eu recomand mereu verificare,verificare,verificare...,iar cind esti sigur ca stii ce e defect,atunci sa inlocuiesti ceea ce e cazul...
Skip ads

  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
1. Mulțumesc frumos pt toate raspunsurile ;
2. D.le Big E ,am sa incerc si varianta propusa de dvs.. toate acestea au inceput dupa reparatia descrisa de mine mai sus(rectificat chiuloasa),înainte neavând probleme cu indicatorul de bord (precis-imprecis acesta functiona normal)
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Revin: am rezolvat problema cu termostatul(acesta lipsea cu desavarsire,era doar carcasa!).Acum dupa ce s.a lasat frigul a aparut o noua problema: lipsa caldurii in habitaclu,mai exact: la gurile de patrundere se simte un aer caldut,dar in habitaclu e introdus aer rece. Oare care ar putea fi cauza? Va multumesc mult si imi cer scuze ca nu am scris comentariul la topicul dedicat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"la gurile de patrundere se simte un aer caldut,dar in habitaclu e introdus aer rece."... Ce intelegi dumneata prin "gurile de patrundere"...? Daca turul si returul circuitului de incalzire calorifer sunt fierbinti,inseamna ca problema e pe sistemul de dirijare al aerului ventilat...
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Gurile de patrundere a aerului in habitaclu= grilajele acelea de plastic de diferiteforme prin care aerul patrunde in habitaclu
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tradus din romana in romana, aerul se simte caldut, dar el e rece... "la gurile de patrundere se simte un aer caldut,dar in habitaclu e introdus aer rece. "... "E grele nene,e grele tare...!" cum spune un contemporan...!
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Traduc doar pt. dvs.: in habitaclu intra un aer caldut spre rece(daca dau ventilatia pe o treapta mai mare 2,3,4 aerul vine rece) ,si avand in vedere temperatura de afara , e frig in masina. ÃŽnainte de a face reparatia la chiuloasa ,totul mergea f bine. Sper ca de data asta sa ma fi facut inteles! Sper
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
parerea mea este: radiatorul de caldura este infundat.
vezi ca ai sa gasesti discutie si rezolvare pe club.

imi este mila de el ca este frig afara Smile
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
c.ovidiu a scris:Traduc doar pt. dvs.: in habitaclu intra un aer caldut spre rece(daca dau ventilatia pe o treapta mai mare 2,3,4 aerul vine rece) ,si avand in vedere temperatura de afara , e frig in masina. ÃŽnainte de a face reparatia la chiuloasa ,totul mergea f bine. Sper ca de data asta sa ma fi facut inteles! Sper
Cind explici corect si faci precizarile necesare,intelege oricine citeste...! In speta dumneata,problema consta in debit redus in circuitul caloriferului,cauza posibila fiind colmatare sau aerisire incorecta...
  • c.ovidiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
gogosica a scris:parerea mea este: radiatorul de caldura este infundat.
vezi ca ai sa gasesti discutie si rezolvare pe club.

imi este mila de el ca este frig afara Smile

Daca imi lasiun link direct ca sa pot sa verific radiatorul iti raman profund indatorat!
  • PRomulus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am un Opel Asdtra H din 2008. Temperatura la lichidul e racire merge spre 100 grade. Nu am auzit niciodata ventilatorul pornind in treapta a doua de viteza. Am fost la mecanic iar acesta mi-a spus ca nu a fost setat din calculator si mi- a aratat ca acesta functioneaza cuplandul din laptop cu care verifica masina. Ce nu am inteles eu este daca nu cumva e defect un alt senzor care citeste temperatura apei si care rebuie sa dea comanda acestui ventilator. Daca e doar un singur senzor acesta functioneaza deoarece la bord imi indica temperatura apei. O a doua problema este ca mereu imi indica la bord faptul ca nu am apa in vasul de expansiune desi apa in el este la nivelul maxim. Mentionez ca am schimbat pe rand si senzorul din vasul de expansiune si dupa si vasul de expansiune. Va rog sa ma ajutati cu informatii in cele doua probleme. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR