Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Revin in discutiile din forumul OPEL . Am renuntat la Insignia si astept o Astra K diesel 136 CP.
Intrebarea mea este , la varianta de varf (innovation) cu toate obtiunile , masina se livreaza cu scut motor sau fara.
In obtiuni nu apare definit ca atare .
Skip ads

  • daveraux

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Masina vine cu scut pe partile laterale, dar partea centrala unde e motorul nu are scut, pentru ca spun ei, pe acolo se face o parte din racirea motorului.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc . Asta inseamna ca nici nu recomanda (producatorul) sa fie pus stiu eu after market .
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
daveraux a scris:...motorul nu are scut, pentru ca spun ei, pe acolo se face o parte din racirea motorului.


Asta imi cam suna a abureala ... ca sa nu-i zic prosteala...
Un scut, mai ales metalic, bine proiectat, are un impact neglijabil asupra fluxului de aer folosit la racirea motorului, poate ptr ca, sau tocmai de aceea, sistemul de racire al unui motor modern este proiectat cu un coeficient de siguranta (ptr cazuri de urgenta/neprevazute) de vreo 20-25%.
Dar daca reprezentanta spune pe dos, e de bine, ca ei e specialisti ... Rolling Eyes
Skip ads

  • daveraux

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi-au mai zis si faptul ca in cazul unui impact frontal motorul se duce sub masina, dar daca ii pui scut o posibil sa vina peste tine in masina.

Scutul after market nu are usita pentru schimbul de ulei, deci la fiecare revizie trebuie demontat.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E o posibilitate, dar nu cred ca a facut nimeni un studiu serios pe tema asta ... Mentionand ca se poate concepe un scut care sa "cada" simultan cu motorul, la nevoie, si ca ma indoiesc ca prinderea clasica a unui scut(deobicei 4-5-6 suruburi amarate) ar putea impiedica energia cinetica(enorma), acumulata de motor in urma impactului, sa imprime motorului traiectoria calculata prin proiectare ... Si am convingerea ca nu ai vrea sa ajungi in acea situatie, in care sa verifici daca motorul a intrat sub masina sau te gadila la schelet...
Cat despre "aftermarket", nu am pomenit acest cuvant, desi nu am nimic impotriva lui: am fost in situatia de a fi ferit de necazuri mult mai mari de un scut motor aftermarket, care, in urma unui impact fortuit cu o bordura (ptr a evita un impact frontal cu urmari dramatice indubitabile) , s-a comportat, efectiv, ca o frana de mare forta ptr masina scapata de sub control (si ramasa fara frane), evitand astfel impactul final cu o casa. Pagubele rezultate ar fi fost mai mari, daca scutul (aftermarket, din otel ucrainean Laughing ) nu s-ar fi laminat ca o coala indoita, convertind o buna parte din energia cinetica in energie de deformare.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am achizitionat un scut motor tabla de la producatorul din Odorheiul Secuiesc si care , am verificat vinde si pe piata germana. Scutul s-a potrivit perfetc , masina functioneaza fara vreun semn vis a vis de scut. Eu stiu , vibratii supraincalzire etc. Montarea am facut-o la reprezentanta , acestia folosind surubararia primita cu scutul dar si pe cea de la scuturile orignale demontate . Am un Astra K diesel 136 CP.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bravo, àdramarvis! Ai fãcut o treabã bunã, de care n-o sã-ți parã rãu....
Și ai fãcut o alegere bunã, am montat vreo 10 scuturi luate dela Odorhei, ptr tot felul de mașini (Audi, Peugeot, Toyota, VW), și cu foarte mici excepții, toate s-au montat cu succes, iar beneficiarii sunt mulțumiți.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ma bucur nespus bibu16v. iti multumesc frumos.
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Referitor la scutul motor metalic , este pus pe masina si nu sunt probleme. Daca este cineva care a optat pentru un asemenea scut pentru Astra K diesel 136 cai , as dori sa-i cunosc parerea .
  • adramarvis

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
As vrea sa fac un mic comentariu . Motoarele care se racesc cu aer si sunt , la motociclete mai ales , au aripi radiante pe blocul motor . Motoarele care se racesc cu apa , au radiator si termostat asezat in botul masinii , in curentul de aer creat de miscare sau ventola , fara vreo legatura cu scutul motor. Chiar si radiatoarele de ulei sunt situate tot acolo.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cam ce spuneam și eu mai sus, vis-a-vis de rãcirea motoarelor cu rãcire cu lichid și impactul scutului motor asupra rãcirii...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR