- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
folearadu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Legat de ulei mecanicul nu avea nici o legãtura cu locul de unde am cumpãrat uleiul, el doar mi-a recomandat sa iau uleiul Morris deoarece a spus ca aici e peste GM și Castrol. Nu cred ca este de la volanta deoarece trepidațiile nu se modifica dacã apãs ambreiajul, poate așa e motorul de pe mașina asta mai gãlãgios și vibreazã mai tare ( e primul meu diesel). Dar senzația pe care o percep datoritã vibratiilor la demaraj e ca de motor “înfundat”.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
folearadu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mașina e din 2010 ecolflex 160CP 140k km. Distribuția toate filtrele și pompa de ulei schimbate acum 8k km. Full service history, nu da fum, nu consuma dar face ca un tractoraș înfundat. Mai precizez ca in acești 8k km de când o am nu am observat nici o regenerare și am și 2 drumuri de 1k km fãrã sa opresc motorul decât o data pt alimentare.
- Bambucea 28
- *
- 3 mesaje
- din 05 Jul 2017
- Insignia 2009
- Arad
Bambucea 28
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Poate sa îmi spunã cineva la ce temperatura ajunge uleiul din motor la opel insignia 2.00 diesel. Un cred ca depãseste 120 grade.vreau sã îi pun senzor de temperaturã ulei, fãrã sã fac modificãri am pus senzorul in busonul de la baia de ulei .cînd schimb uleiul îi fac legãturile cu ceasul cred ca va functiona .mentionez temperatura uleiului este cel din baie
LaurPop
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2017
- Mesaj Privat
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
:
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
LaurPop a scris:
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
cîti km avea mașina totul se trage de la fap
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
:
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Iam pus ulei gm 5/30 doar pentru 1000km sa faca putin rodaj .este totul rectificat vibrochenul la biela e st 0 la palier r1 prima rectifica un set de segmenti si chuloasa rectificata si supape facute scaunele motorul 2.000 dth la 178.500km a gripat vibrochenul la paliae sa rectificat si blocul motor la capace.Dar proprietarul vrea sa puna ulei moly ,nu stiu dacã se gãseste aici in italia .Eu la motorul meu insignia2.0 dt din2010 cu 112.984km folosesc bardahal 5/30 si sint multumit motorul se aude bune,pina in prezent fãrã probleme doar schimbat oringul la pompa de ulei si filtrul fap eliminat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
LaurPop a scris:
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
:
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
Motul 5W40 X-clean
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
273 000, acum 25 000 km au fost verificati si schimbat oringul. Probabil s au stricat intre timp (pe cine sa dai vina). Dupa anul nou o sa dau iar baia jos, daca mai tine pana atunci. Zgomotul https://youtube.com/watch?v=PyVpPkcEJ5E
LaurPop
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2017
- Mesaj Privat
Marius Mezei a scris:
Motul 5W40 X-clean
LaurPop a scris:
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
:
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut, imi poti spune ce ulei ai folosit dupa reconditionare? Am o insignia 2014 luat la 167000km (acum am 173000) si am schimbat distributia si schimbul de ulei. Am pus gm dexos2, ca asa am vazut in cartea masinii. ms pentru timpul acordat.
Motul 5W40 X-clean
MS DE RASPUNS. SARBATORI FERICITE.
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
MChetan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
[quote="LaurPop"]
Salut,
Poti detalia un pic la ce buget ai ajuns ?
Mersi
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut,
Poti detalia un pic la ce buget ai ajuns ?
Mersi
MChetan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat