- iulian1971
- *******
- 6,960 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Locatie: Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 6,960
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra Z19DTL din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Dec 2006
- Garaj Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 713 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Locatie: Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra Z17DTH din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 23 Mai 2009
- Garaj Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 6,960 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Locatie: Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 6,960
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra Z19DTL din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Dec 2006
- Garaj Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,512 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Locatie: Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,512
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra Z13DTH din 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 24 Oct 2008
- Garaj Mesaj Privat
Pisboy a scris: tre sa pun contactul de 3 ori.
De ce "tre" sa pui de 3 ori contactul? Ai cronometrat cit timp sunt alimentate bujiile la punerea contactului...? O sa fii surprins... La actionarea electromotorului este declansata o noua temporizare ce tine alimentate bujiile... Orice ati face,faceti-o in cunostinta de cauza!
- Pisboy
- ***
- 713 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Locatie: Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra Z17DTH din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 23 Mai 2009
- Garaj Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 713 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Locatie: Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 713
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra Z17DTH din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 23 Mai 2009
- Garaj Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 182 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Locatie: Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra Z19DT din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 19 Dec 2010
- Garaj Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 387 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Locatie: Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 387
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 09 Nov 2007
- Garaj Mesaj Privat
Pana la urma, dupa ce am citit pe aici, alte cauze ale erorii P0380 in afara de bujie arsa sau releu ar cam fi si urmatoarele:
- diferenta de 2v intre bujii
- acumulator slab
- senzor temperatura motor (personal am indoieli)
Eu, la mine, am schimbat doar bujia arsa si totul a fost ok. Dar am un amic care la 17cdti are bujiile si releul ok si totusi eroarea persista dupa ce i-am sters-o. Ce-i drept nu a masurat bujiile sa vada cat da fiecare.
Si care-i faza cu PRESENT sau NOT PRESENT langa codul de eroare. La ce se refera?
- diferenta de 2v intre bujii
- acumulator slab
- senzor temperatura motor (personal am indoieli)
Eu, la mine, am schimbat doar bujia arsa si totul a fost ok. Dar am un amic care la 17cdti are bujiile si releul ok si totusi eroarea persista dupa ce i-am sters-o. Ce-i drept nu a masurat bujiile sa vada cat da fiecare.
Si care-i faza cu PRESENT sau NOT PRESENT langa codul de eroare. La ce se refera?
- catastefan
- *******
- 5,810 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,810
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Garaj Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 387 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Locatie: Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 387
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 09 Nov 2007
- Garaj Mesaj Privat
- Pub
- Pub
- jgyprime
- 🔹️🔹️
- 10,092 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Locatie: Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 10,092
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra Z19DT din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 22 Dec 2010
- Garaj Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 387 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Locatie: Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 387
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 09 Nov 2007
- Garaj Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,810 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Locatie: Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,810
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa Z12XE din 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 21 Jan 2012
- Garaj Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 387 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Locatie: Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 387
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 09 Nov 2007
- Garaj Mesaj Privat
- doggfatther
- **
- 249 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Locatie: Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra Z19DT din 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 01 Oct 2012
- Garaj Mesaj Privat
- tase
- ****
- 2,218 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Locatie: Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 2,218
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra z19dt din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 29 Sep 2009
- Garaj Mesaj Privat
- catalinemil
- **
- 152 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Locatie: Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra z19dt din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 07 Sep 2009
- Garaj Mesaj Privat
am avut si eu eroare bujie arsă si am inlocuit bujia nr 2. la câteva zile a aparut din nou si dupa ce m-am uitat la acea bujie înlocuită,am văzut ca nu face contact cablul cu capătul bujiei. acea mufa dacă se scoate de cateva ori,se mărește orificiul din ea si nu mai face contact cu capătul bujiei. in mod normal ea trebuie sa stea bine fixată pe bujie si nu sa se miste stanga-dreapta sau sa iasa usor in sus. am strâns putin contactul acela in mufa facand contact mult mai bine cu tija din capătul bujiei. ieri am inlocuit si celelalte 3 bujii si la fel am facut cu mufele care intra in bujii. nu se misca deloc mufa in capătul bujiei, eroarea P0380-08 nu mai apare si porneste foarte frumos acum la rece. am montat bujii Beru cod 0100226436 sau GN 041. cele înlocuite erau Bosch 0250202036. la motoarele Z19DT-DTL de 74-88kw se montează bujii scurte de 103mm. la Z19DTJ-DTH se montează bujii lungi de 109mm minim. aceste motoare au doua axe cu came si trebuie bujii mai lungi. bujiile noi au 06 Ohmi, iar cele înlocuite au 1.6 Ohmi,deci nu mai duceau mult.cea arsă de tot nu arata nicio valoare. dacă mai pot ajuta cu ceva sfaturi,poze,video, o fac cu mare drag... Drumuri bune....
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Astra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 27 Dec 2015
- Garaj Mesaj Privat
Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Astra Z19DT din 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 27 Dec 2015
- Garaj Mesaj Privat
- tase
- ****
- 2,218 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Locatie: Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 2,218
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra z19dt din 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 29 Sep 2009
- Garaj Mesaj Privat
GabiBU a scris:Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
Ramine masina cu cheita aprinsa pina ce se incalzeste motorul si apoi dispare??
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
- Pub
- Pub