Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca dimineata ramane aprins check-ul, pana se incalzeste motorul un pic, sau pana accelerezi peste 2000, ai cel putin o bujie arsa.
Se schimba la 2-3 ani sau 60.000 km.
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un Check, iar la diesel nu stiu unde sa zica ca bujiile se schimba la 60k.Pur si simplu nu vrea sa porneasca, tre sa pun contactul de 3 ori. Ce ma nedumireste este acel indicator de bujii in bord de nu se aprinde.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Intra pe IPC la Output test si da verificare "glow plug telltale" sau ceva asemanator.
Sterge erorile si vezi a doua zi daca mai apare vreuna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pisboy a scris: tre sa pun contactul de 3 ori.
De ce "tre" sa pui de 3 ori contactul? Ai cronometrat cit timp sunt alimentate bujiile la punerea contactului...? O sa fii surprins... La actionarea electromotorului este declansata o noua temporizare ce tine alimentate bujiile... Orice ati face,faceti-o in cunostinta de cauza!
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pai nu o lua la prima chei nici dupa 10 sec de dat la electromotor, si nici la a doua cheie.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Azi la 5,5 grade celsius afara nu a pornit iar, desi am lasat contactul inainte sa dau cheie. Ce poate fi ?
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stiti cumva daca se potriveste releul de bujii de la z13dth la z19dt?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma, dupa ce am citit pe aici, alte cauze ale erorii P0380 in afara de bujie arsa sau releu ar cam fi si urmatoarele:
- diferenta de 2v intre bujii
- acumulator slab
- senzor temperatura motor (personal am indoieli)
Eu, la mine, am schimbat doar bujia arsa si totul a fost ok. Dar am un amic care la 17cdti are bujiile si releul ok si totusi eroarea persista dupa ce i-am sters-o. Ce-i drept nu a masurat bujiile sa vada cat da fiecare.
Si care-i faza cu PRESENT sau NOT PRESENT langa codul de eroare. La ce se refera?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Present langa cod inseamna ca eroarea este prezenta. Not present ....iti dai seama.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea cred. Atat timp cat imi citeste eroarea si apare si NOT PRESENT, cred ca se refera la altceva.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Not present inseamna eroare stocata care la momentul citirii nu este prezenta. E o eroare care apare intermitent sau a aparut in trecut.
Present inseamna ca eroarea este prezenta pe masina la momentul citirii.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Am inteles. Multumesc! Sunt incepator cu OP-COM.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Grija mare la butoane DJ....
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ok, tks!
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
stiti pe cineva care se pricepe sa-mi verifice releul in zona sector 5 sau un service ok va rog , am schimbat bujiile si aceeasi pornire greoaie + eroare cand pun contactul , multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ai facut un test de retur injectoare?Pe vremea asta nu ar trebui sa porneasca greu.
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu eroare bujie arsã si am inlocuit bujia nr 2. la câteva zile a aparut din nou si dupa ce m-am uitat la acea bujie înlocuitã,am vãzut ca nu face contact cablul cu capãtul bujiei. acea mufa dacã se scoate de cateva ori,se mãrește orificiul din ea si nu mai face contact cu capãtul bujiei. in mod normal ea trebuie sa stea bine fixatã pe bujie si nu sa se miste stanga-dreapta sau sa iasa usor in sus. am strâns putin contactul acela in mufa facand contact mult mai bine cu tija din capãtul bujiei. ieri am inlocuit si celelalte 3 bujii si la fel am facut cu mufele care intra in bujii. nu se misca deloc mufa in capãtul bujiei, eroarea P0380-08 nu mai apare si porneste foarte frumos acum la rece. am montat bujii Beru cod 0100226436 sau GN 041. cele înlocuite erau Bosch 0250202036. la motoarele Z19DT-DTL de 74-88kw se monteazã bujii scurte de 103mm. la Z19DTJ-DTH se monteazã bujii lungi de 109mm minim. aceste motoare au doua axe cu came si trebuie bujii mai lungi. bujiile noi au 06 Ohmi, iar cele înlocuite au 1.6 Ohmi,deci nu mai duceau mult.cea arsã de tot nu arata nicio valoare. dacã mai pot ajuta cu ceva sfaturi,poze,video, o fac cu mare drag... Drumuri bune....
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Intrebarea pentru colegul Bunicu care am vazut ca este specialist in ale bujiilor, se potrivesc bujiile cu electrodul de 31 mm la motoarele 1.9 cdti DT 120 cp(cele in 8 valve) ? Exista vreun risc daca se monteaza bujii cu 6 mm mai lungi ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
GabiBU a scris:Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
Ramine masina cu cheita aprinsa pina ce se incalzeste motorul si apoi dispare??
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR