- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
salut..de putina vreme am achizitionat un Opel Insignia Berlina care e echipata cu roti 245/45/18 si imi pare tare ridicata masina ,,si distanta dintre roti si aripi este mare circa 10 cm,,asi dorii sa o cobor cu cativa cm,,am doua intrebari pentru cunoscatori.
1. Ce arcuri imi recomandati fara a schimba si amortizoarele?
2. Ce diferente este intre un arc montat pe o masina 4 WD si un arc 2WD? s-ar potrivi de pe 4WD pe 2 WD?
am gasit aici pe forum ceva arcuri Eibach care ar cobora garda la sol cu 3 cm si au fost montate pe un Opel Astra J teoretic dupa cod s-ar potrivi si pentru Opel Insignia berlina dar cu echipare 4x4 (4WD) eu am doar 2WD ,de asta intrebam despre ce diferente sant intre cele doua arcuri ,compatibilitate prindere,stabilitate ETC.....
1. Ce arcuri imi recomandati fara a schimba si amortizoarele?
2. Ce diferente este intre un arc montat pe o masina 4 WD si un arc 2WD? s-ar potrivi de pe 4WD pe 2 WD?
am gasit aici pe forum ceva arcuri Eibach care ar cobora garda la sol cu 3 cm si au fost montate pe un Opel Astra J teoretic dupa cod s-ar potrivi si pentru Opel Insignia berlina dar cu echipare 4x4 (4WD) eu am doar 2WD ,de asta intrebam despre ce diferente sant intre cele doua arcuri ,compatibilitate prindere,stabilitate ETC.....
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Mi se pare un pic cam mare distanta asta de 10 cm-ochiometric sau masurat?
Iar cat despre arcuri, nu ma pricep atat de tare, dar luand-o logic: o masina 4WD are mai multe componente(mai ales pe puntea spate, dar nu trebuie neglijata si partea de mijloc-fata a masinii) decat o masina cu 2WD(FWD-in cazul Insigniei) si automat arcurile alea montate pe o masina 4WD cred ca ar ridica garda la sol si distanta aia dintre roata si aripa la o masina 2WD.
Iar cat despre arcuri, nu ma pricep atat de tare, dar luand-o logic: o masina 4WD are mai multe componente(mai ales pe puntea spate, dar nu trebuie neglijata si partea de mijloc-fata a masinii) decat o masina cu 2WD(FWD-in cazul Insigniei) si automat arcurile alea montate pe o masina 4WD cred ca ar ridica garda la sol si distanta aia dintre roata si aripa la o masina 2WD.
- deleted-104153
- **
- 76 mesaje
- din 01 Sep 2015
deleted-104153
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Am ridicat azi masina pe elevator ca sa vad daca au ceva coduri arcurile de pe masina mea. Pe arcurile din fata pe ultima spira de sus era o bulina alba si mai jos ceva eticheta cu inscriptia GF..Pe arcurile din spate a fost vibila cu inscriptie galbena un fel de cod de bare ( linii ) urmat de cuvantul CF..Stie cumva cineva sa imi spuna dupa aceste aspecte cu ce fel de suspensie este echipata masina mea? ( drumuri grele? confort? etc) mentionez faptul ca imi pare tare ridicata mai ales de spate 9 cm intre aripa si anvelopa (245/45/18 ) Opel Insignia Berlina 2.0/96 kw/ DTJ/2009.. WOLGM57K891056409 este binevenit orice raspuns..multumesc
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Scrie seria aici si vezi daca ai pachet de drumuri grele pe ea: https://www.clubopel.com/vie...0&start=5180. O sa iti dea baietii PM,cu toate dotarile masinii.
- mircea neicu
- **
- 349 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
salutare
a cumparat cineva pt astra g arcuri spate marca kilen?
cum sunt ca pret si mai ales cum se comporta in exploatare?
se pare ca sunt o gramada de posesori de astra g classic fabricate in perioada 2005-2008 carora li s-au rupt arcuri pe spate.
si asta in conditiile in care eu nu am supraincarcat masina aproape niciodata.
a cumparat cineva pt astra g arcuri spate marca kilen?
cum sunt ca pret si mai ales cum se comporta in exploatare?
se pare ca sunt o gramada de posesori de astra g classic fabricate in perioada 2005-2008 carora li s-au rupt arcuri pe spate.
si asta in conditiile in care eu nu am supraincarcat masina aproape niciodata.
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
radupa
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2003 2.0 T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
- constantin.ionut.397
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2014
- Astra 2000 X16XEL
- Olt
constantin.ionut.397
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- alextudor83
- *
- 5 mesaje
- din 09 Aug 2016
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
alextudor83
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare si La multi ani tuturor sarbatoritilor de astazi!
Saptamana aceasta intentionez sa comand arcurile si amortizoarele spate pt masina din dotare, Opel Astra Classic 2007, 1.7 CDTI.
Dilema ce ma framanta o reprezinta alegerea arcurilor, la amortizoare m-am oprit la KYB Excel-G 343306.
Arcurile vor fi cu siguranta tot de la KYB, insa am de ales intre 3 variante:
rx5135
rj5135
rx5418
Precizez ca masina a fost cumparata de noua din RO si, din ce am inteles tot citind prin online, daca masina are scut metalic la motor (cum are a mea) rezulta ca are si pachet de drumuri grele/heavy duty. Asa este?
Care este diferenta dintre un arc HD(RX5148) si unul standard(RX5135) in ceea ce priveste confortul si garda la sol? Ar fi de luat in considerare si RJ5135 MB(minibloc) care este progresiv si cu diametrul sarmei variabil?
O seara buna,
Alex
Saptamana aceasta intentionez sa comand arcurile si amortizoarele spate pt masina din dotare, Opel Astra Classic 2007, 1.7 CDTI.
Dilema ce ma framanta o reprezinta alegerea arcurilor, la amortizoare m-am oprit la KYB Excel-G 343306.
Arcurile vor fi cu siguranta tot de la KYB, insa am de ales intre 3 variante:
rx5135
rj5135
rx5418
Precizez ca masina a fost cumparata de noua din RO si, din ce am inteles tot citind prin online, daca masina are scut metalic la motor (cum are a mea) rezulta ca are si pachet de drumuri grele/heavy duty. Asa este?
Care este diferenta dintre un arc HD(RX5148) si unul standard(RX5135) in ceea ce priveste confortul si garda la sol? Ar fi de luat in considerare si RJ5135 MB(minibloc) care este progresiv si cu diametrul sarmei variabil?
O seara buna,
Alex
- alextudor83
- *
- 5 mesaje
- din 09 Aug 2016
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
alextudor83
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2016
- Mesaj Privat
Revin cu detalii:
arcurile spate sunt cu indicativul JQ, mai exact JQ0207, de aici rezulta ca ar fi pachet de drumuri grele/heavy duty? Corespondentul JQ la KYB este RX5418, conform catalogului lor.
Dilema acum este ce amortizoare combin cu aceste arcuri, bitubulare Excel-G KYB 343306 sau monotubulare Gas a Just KYB 553240?
Amortizoare standard montate pe Astra Classic 1.7 CDTI sunt bitubulare sau monotubulare?
arcurile spate sunt cu indicativul JQ, mai exact JQ0207, de aici rezulta ca ar fi pachet de drumuri grele/heavy duty? Corespondentul JQ la KYB este RX5418, conform catalogului lor.
Dilema acum este ce amortizoare combin cu aceste arcuri, bitubulare Excel-G KYB 343306 sau monotubulare Gas a Just KYB 553240?
Amortizoare standard montate pe Astra Classic 1.7 CDTI sunt bitubulare sau monotubulare?
- Decebalus
- **
- 407 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut,
In catalog merg ambele variante ?
Sincer eu as merge pe amortizoare Monroe Reflex si arcuri LeJofors sau Killen.
Prefer mașina mai safe chiar dacã e puțin mai rigida.
De Kyb am auzit ca bat cãtre confort.
Depinde ce stil de mers ai si ce dorești de la mașina.
Ca idee de ce vrei sa schimbi si arcurile fata ? Le-ai testat si nu mai sunt in parametri ?
Numai bine!
In catalog merg ambele variante ?
Sincer eu as merge pe amortizoare Monroe Reflex si arcuri LeJofors sau Killen.
Prefer mașina mai safe chiar dacã e puțin mai rigida.
De Kyb am auzit ca bat cãtre confort.
Depinde ce stil de mers ai si ce dorești de la mașina.
Ca idee de ce vrei sa schimbi si arcurile fata ? Le-ai testat si nu mai sunt in parametri ?
Numai bine!
- alextudor83
- *
- 5 mesaje
- din 09 Aug 2016
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
alextudor83
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am uitat sa mentionez faptul ca arcurile si amortizoarele de mai sus sunt pt puntea spate.
Pe fata voi schimba doar flansele si, eventual, rulmentii(am luat set complet). Amortizoarele au iesit bine(72/73%) la o frecventa de 14hz.
Comanda am dat.o la e-piesa si mi.au spus ca pt VIN.ul masinii nu apare pachetul de drumuri grele(desi arcurile sunt cu indicativ JQ) si ca arcul RX5148 nu ar fi compatibil cu masina mea, asa ca am luat arcuri tot KYB, model RJ5135, format minibloc, progresiv. O sa.mi exprim parerea dupa montaj.
Poate pachetul de drumuri grele inseamna mai mult decat niste arcuri mai tari pe spate, tin minte ca am vazut o Astra G mai inalta decat un Logan(atat pe fata cat si pe spate), poate aia chiar avea pachetul in cauza.
Am uitat sa mentionez faptul ca arcurile si amortizoarele de mai sus sunt pt puntea spate.
Pe fata voi schimba doar flansele si, eventual, rulmentii(am luat set complet). Amortizoarele au iesit bine(72/73%) la o frecventa de 14hz.
Comanda am dat.o la e-piesa si mi.au spus ca pt VIN.ul masinii nu apare pachetul de drumuri grele(desi arcurile sunt cu indicativ JQ) si ca arcul RX5148 nu ar fi compatibil cu masina mea, asa ca am luat arcuri tot KYB, model RJ5135, format minibloc, progresiv. O sa.mi exprim parerea dupa montaj.
Poate pachetul de drumuri grele inseamna mai mult decat niste arcuri mai tari pe spate, tin minte ca am vazut o Astra G mai inalta decat un Logan(atat pe fata cat si pe spate), poate aia chiar avea pachetul in cauza.
- mircea neicu
- **
- 349 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
cristi90
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Detin un Opel Astra G 1.6 16v sedan si as vrea sa cresc garda la sol putin. Am montat recent un scut motor si de atunci dau cu "burta" de pamant intr-o veselie.
Cum amortizoarele si arcurile sunt cam obosite, ma gandeam ca as putea sa o inalt putin punandu-i amortizoare si arcuri de diesel, stiind ca sunt mai tari fata de cele pentru benzina.
Ma poate ajuta cineva cu o parere, as vrea sa o inalt cu vreo 2 cm. Cam de la ce motorizare diesel as putea sa pun?
Multumesc
Detin un Opel Astra G 1.6 16v sedan si as vrea sa cresc garda la sol putin. Am montat recent un scut motor si de atunci dau cu "burta" de pamant intr-o veselie.
Cum amortizoarele si arcurile sunt cam obosite, ma gandeam ca as putea sa o inalt putin punandu-i amortizoare si arcuri de diesel, stiind ca sunt mai tari fata de cele pentru benzina.
Ma poate ajuta cineva cu o parere, as vrea sa o inalt cu vreo 2 cm. Cam de la ce motorizare diesel as putea sa pun?
Multumesc
- deleted-110726
- *
- 34 mesaje
- din 04 Jun 2016
deleted-110726
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut. Am un astra g 1999, in doua usi, benzina, 1,4,. La denivelari mai mari ale drumului, cand am persoane in spate sau ceva in portbagaj, se aude si se simte cum ar lovi tampoanele de la arcuri, adica lovirea puntii cu caroseria. E normal asa ceva? Mentionez ca am arcuri si amortizoare noi pe spate.
- bibu16v
- *******
- 6,482 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,482
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- deleted-110726
- *
- 34 mesaje
- din 04 Jun 2016
deleted-110726
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2016
- Mesaj Privat