- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,675 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
[quote="MChetan"]
Salut! Pot sa iti spun cu aproximatie.
Rectificat motor 5000lei
Manopera (scos si pus la loc motor)+kit distributie+injectoare(second)+antigel+complectat ulei cutie de viteze+planat chiuloasa+schimb gidaje supape+semering supape+ garnitura chiuloasa aprox 4300lei
LaurPop a scris:
Salut,
Poti detalia un pic la ce buget ai ajuns ?
Mersi
Marius Mezei a scris:Ieri am adus masina acasa, dupa ce s-a reconditionat motorul. Anul trecut, in iarna, mi-a dat low oil pressure la prima cheie aropape doar o secunda. Opream motorul, porneam din nou si nu mai aparea. Am schimbat oringul, dar nu am verificat cuzinetii. Am mai mers 9500 de km cu ea, dupa care a cedat pe autostrada: doua smucituri... tras pe dreapta. Am oprit motorul, l-am repornit si gata... low oil pressure si atat... motor blocat.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Reconditionarea motorului a fost facuta de Andrei Ceca din Cluj, care a facut o treba preofesionista: piese de calitate,cuzineti custom si forjati. Motorul ruleaza foarte bine, fiind mult mai silentios. Deocamdata sunt in rodaj cu el, functioneaza impecabil.
Recomand cu toata increderea, pentru cei care sunt sau vor fi in situatia motorului afectat de presiunea scazuta a uleiului.
Salut,
Poti detalia un pic la ce buget ai ajuns ?
Mersi
Salut! Pot sa iti spun cu aproximatie.
Rectificat motor 5000lei
Manopera (scos si pus la loc motor)+kit distributie+injectoare(second)+antigel+complectat ulei cutie de viteze+planat chiuloasa+schimb gidaje supape+semering supape+ garnitura chiuloasa aprox 4300lei
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Da. spune-i sã verifice cuzineți de la palier in special cei din centru dicã 2.3.4. se gripeazã cel mai repede Tu . Insistã sãi controleze mecanicul poate zice nu cã nu au nimic.spun așa .poate. cã nu au lista cu cuplurile de stringere și gradele de stringere daca vrei le poți avea pe cele de biele și paliere
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:La schimbarea oringului buclucas pompa ulei opel insignia motor a20dth 160 cp se verifica si starea cuzinetilor de obicei sau trebuie specificat acest lucru in service ?
îți garantez cã pompa de ulei nu are nimic sint 💰 bani aruncați degeaba am fãcut motoare fãrã sã schimb pompa de ulei și nu am avut reclamați.e o pompã foarte solida care lucreazã direct pe alborele cotit cu un pãtrat mare e bine calculatã.Altele sint defectele
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- sorinachos
- *
- 45 mesaje
- din 04 Apr 2016
- Astra 2012 A20DTH
- Germania
sorinachos
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2016
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Chiar te rog Sorinel sa spui pãrerea te-a despre cei ce scot dpf.msinile cu dpf sint bune sa le folosești numai în autostrada sa își facã bine regenerarea în oraș le distrugi au fost cazuri de insigni cumpãrate din Germania cu motoare deja rectificate la 1 cotã .la o mașinã așa grea folositã mai mult în oraș volanta dubla masa duce cam 80.000km
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
Nu mai inteleg nimic. Toata lumea isi da cu parerea , dar care este cu adevarat cauza de se gripeaza acest motor tot nu am inteles unii spun una, altii altceva .
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20dth 160 cp si stau cu frica ca ar putea cadea motorul oricand , urata problema !
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20dth 160 cp si stau cu frica ca ar putea cadea motorul oricand , urata problema !
- ahappyuser
- *******
- 6,675 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Oricare ar fi cauza, tu(posesorule de Insignia) asigura-te ca schimbi acel o-ring dupa achizitionarea masinii pe SH, iar apoi asigura-te ca-i bagi cel mai bun ulei de motor pe care-l schimbi mai apoi la un interval decent de km (nu 30.000km cum recomanda Opel!). Deasemenea, probabil o ideie buna ar fi sa schimbi acel o-ring odata la 5ani (ar trebui sa fie suficient daca folosesti un ulei de calitate, schimbat la un interval decent de km).
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
@Cornel Catalin. Si eu am achizitionat Insignia de noua in decembrie 2013. Uni nu vor s ainteleaga, dupa cum am mai spus ca, Dpf-ul este una din cauze( probabil 90%) pentru griparea motoarelor. Asta mi-a comunicat mecanicul si reiau :
' De ce se gripeaza doar la 3 si 4? Pentru ca acolo este pozitionat Dpf-ul. La regenerare, temperatura acestuia( in interior) poate urca pana la 1200 grade. Fiind pozitionat in dreptul cilindrilor 3-4 si fiind foarte aproape de blocul motor aceste temperaaturi nu fac bine deloc mai ales ca, fata de motoarele de 1.9 Astra H (care sunt in proportie de 95 % similare cu cele de pe insignia si unde dpf-ul este pozitionat sub masina,) 'jocul ' este mai mic la biele . Deci, la dilatare, avand jocul mai mic practic se urca pe arbore. Oring-ul vestit poate fi si el o cauza dar, dupa parerea multora(mecanici si ingineri de motoare) sunt foarte slabe sanse. Daca va uitati pe acei cuzineti sunt practic lipiti-sudati de arbore ceea ce, o pompa de pe motoarele insignia (repet, care sunt in proportie de 95% similare cu cele de pe astra H 1.9) nu a avut probleme pe motoarele de 1.9.
@sorinachos: asa este cum spui tu, You're the man .
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2540
' De ce se gripeaza doar la 3 si 4? Pentru ca acolo este pozitionat Dpf-ul. La regenerare, temperatura acestuia( in interior) poate urca pana la 1200 grade. Fiind pozitionat in dreptul cilindrilor 3-4 si fiind foarte aproape de blocul motor aceste temperaaturi nu fac bine deloc mai ales ca, fata de motoarele de 1.9 Astra H (care sunt in proportie de 95 % similare cu cele de pe insignia si unde dpf-ul este pozitionat sub masina,) 'jocul ' este mai mic la biele . Deci, la dilatare, avand jocul mai mic practic se urca pe arbore. Oring-ul vestit poate fi si el o cauza dar, dupa parerea multora(mecanici si ingineri de motoare) sunt foarte slabe sanse. Daca va uitati pe acei cuzineti sunt practic lipiti-sudati de arbore ceea ce, o pompa de pe motoarele insignia (repet, care sunt in proportie de 95% similare cu cele de pe astra H 1.9) nu a avut probleme pe motoarele de 1.9.
@sorinachos: asa este cum spui tu, You're the man .
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2540
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:Nu mai inteleg nimic. Toata lumea isi da cu parerea , dar care este cu adevarat cauza de se gripeaza acest motor tot nu am inteles unii spun una, altii altceva .
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20 dth 160 cp si stau cu frica ca putea cadea motorul oricand , urata problema !
controleazã cu atenție nivelul uleiului facind un semn pe Joja de ulei cu o pinza de bomfaier la centru între minim și maxim.nivelel de ulei trebuie sa fie la acel semn ori mai scoți sau mai pui, și cam dupã 1500km vezi unde se aflã uleiul.te rog sã-mi spui și mie unde gãsești nivelul uleiului dupã 1500 km
Daca era o problema generala la scara mare producatorul nu trebuia sa faca rechemare in service pentru a remedia aceasta defectiune .
Sunt posesor de insignia 2012 a20 dth 160 cp si stau cu frica ca putea cadea motorul oricand , urata problema !