Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai nou i-au pus pompa? Astra g si h 1.7 cdti nu aveau. Mi se pare ca o pompita de amorsare ar fi utila mai ales daca nu lasi un filtru 15000 de km.
Skip ads

  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Daca nu are pompa cum ajunge benzina/motorina la injectoare?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pe scurt exista masini cu pompa in rezervor, cu pompa la motor si inca o varianta cu pompe atat la motor cat si in rezervor. Motorul 1.7 de la Opel avea intitial o pompa electrica in rezervor si una de injectie la motor. Odata cu trecerea la common rail s-a renuntat la pompa din rezervor, iar suctiunea este realizata de pompa de inalte montata la motor.
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?
  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sunt lamurit. Merci!
Daca esti amabil, imi poti spune si daca se poate monta filtru la motoarele pe benzina? Ele nu vin cu filtru din fabrica.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Au un filtru in rezervor si teoretic e life time. Daca tu vrei sa pui unul suplimentar nu-i nici o problema se poate pune pe traseu, dar eu unul nu-i vad rostul. Nu am auzit de probleme decat la sute de mii de kilometri, la colegi care au demontat rezervorul si sonda si au gasit mizerie.
  • diablo46

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Masina mea are 7000 km. Si a aparut un sunet nou la motor, in zona injectoarelor (mai exact injectorul nr. 1) E un tacanit ascutit. Nu stiu daca sa dau vina pe benzina. Probabil la service imi va spune ca e un sunet normal. Insa acesta nu exista pana acum cateva sute de km. Plus ca uneori dispare neregulat (fie cand e cald motoru, fie cand e rece).
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
meh ...bad post
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
alre a scris:Pe scurt exista masini cu pompa in rezervor, cu pompa la motor si inca o varianta cu pompe atat la motor cat si in rezervor. Motorul 1.7 de la Opel avea intitial o pompa electrica in rezervor si una de injectie la motor. Odata cu trecerea la common rail s-a renuntat la pompa din rezervor, iar suctiunea este realizata de pompa de inalte montata la motor.
Discutia de mai sus era legata de faptul ca pe z17dtl/dth montat pe astra g si astra h nu mai exista pompa in rezervor ci doar pompa de inalte la motor. Colegul de mai sus spunea ca pe astra j(modelul nou), z17dtr sau alte coduri au reintrodus si o pompa in rezervor.
Acum suntem intelesi?


cine ti-a spus tie ca de cand cu common rail s-a renuntat la pompa din rezervor la astra g si h?pe motoarele diesel Question ea exista si la g si la h si la j Idea
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@lucio ce naiba....nastem o non discutie. Eu am avut motorul asta si stiu. Da cautare pe forum ca sa te convingi.
Exprimarea a fost gresita doar la capitolul...de cand cu common rail. Nu de atunci, unele au altele nu. Z17dtl nu are pompa in rezervor.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Poate la Astra J au revenit si au montat o pompa si in rezervor. Acum am cautat si clar z17dtl si dth nu au pompa in rezervor, doar de inalte. Au fost ceva probleme pe H ...celebrul sunet de fantoma. Un coleg a rezolvat montand o pompa electrica.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cum zici tu, nu vreau sa intru in polemica si nici sa fac offtopic Wink




LE oricum ultima pagina nu mai are nici o legatura cu titlul acestui subiect Respect!


Ultima modificare facuta de lucio85 la Mar 24 Feb, 2015 10:38 pm
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu e polemica. E constructiva....
Skip ads

  • en_mih

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut , eu am un astra h si am patit o groaza de probleme cu motorul de 1.7 cdti eu avand 1.7 DTH 74kw, am montat pompita am pus supapa si la fel pateam totul a inceput de la a nu vrea sa mai porneasca dimineata si dupa ce o opream numai reuseam decat cu spray pana nu a mai vrut am verificat injectoarele si 2 dadeau pe retur , le-am schimbat totul okey masina a inceput sa porneasca dupa 2 saptamani aceeasi problema , ce este de facut? . am aflat supapa mecanica de pe rampa sa dus naibii , injectoarele iar alea 2 sau trantit tot pe retur , pompa emana un span foarte fin de nu il vedeai si in vas nu erau decat 3 puncte argintii , am schimbat supapa ( 700 ron , injectoarele le-am reconditionat 350 ron buc , pompa am reconditionato adica am schimbat pompa de joasa presiune din ce am inteles sper sa zic corect , masina merge brici si urmeaza sa ii pun o pompa in rezervor ca la modelele de 1.9 cdti care nu prea au probleme de genul acesta ca la motorizarea de 1.7 , ca sa evit deteriorarea pompei , asa am inteles de la mecanic si din ce am mai citit pompa din rezervor are un rol foarte mare pentru a nu chinuii pompa si ce se mai intampla pe acolo


Ultima modificare facuta de en_mih la Vin 23 Oct, 2015 9:52 pm
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@en_mih
ce legatura are ce ai zis tu mai sus intr-o insirurie de smile cu motorul de la astra J? Citeste Regulamentul!
  • en_mih

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Eu am vrut sa spun ca persoanele care o probleme cu motorizarea de 1.7 cdti este din cauza ca nu au pompa in rezervor si din lipsa acestei pompe aduce la uzuri si nepornirea masinii
  • en_mih

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Topicul este 1.7 cdti astra j motorul nu porneste de loc Smile deci diferente foarte mari nu sunt la tipul acesta de motor , intradevar au venit cu imbunatatiri dar eu zic ca ce am patit eu poate ajuta pe cineva
  • en_mih

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate am citit acum legat de smileuri
  • nelutzu_832000

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Vreau sa spun si o problema intalnita azi la opel astra j 1.7 tdci 110cp a17 dtj...cand am vrut sa pornesc mi a aparut avertizarea cu' fuel empty, please refuel" ,eu avand cel putin vreo 22 l de motorina in rezervor si nu a pornit motorul...de remarcat faptul ca acele din bord nu au mai avut acea cursa de rotatie, iar cel de la rezervor a ramas pe 0 si cu becul aprins...am scos borna de la baterie, am asteptat cc 1min dupa care a pus borna si am dat un automat...a pornit , dar tot pe rosu eram la motorina...intre tp dupa 1km de mers a revenit si indicatorul la cat trebuia...ciudat toata treaba...dacã a mai intalnit cineva asa ceva, rog sa mi spuna si mie cauza...multumesc si scuze de lungimea postului 
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR