- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am inteles. Pentru aceasta operatiune se intervine la circuitul de racire(antigel) sau se poate face fara sa scoti furtunele pe unde circula antigelul?
Intreb pentru ca urmeaza sa schimb distributia(cu tot cu pompa de apa) undeva prin vara si sa stiu daca pot sa intervin la termoflot mai devreme sau il cuplez cu schimbul distributiei ca tot umblu la circuitul de racire.
Intreb pentru ca urmeaza sa schimb distributia(cu tot cu pompa de apa) undeva prin vara si sa stiu daca pot sa intervin la termoflot mai devreme sau il cuplez cu schimbul distributiei ca tot umblu la circuitul de racire.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Mãi bãieți toatã problema la motoarele de Insignia este filtrul de particole ,care acesta gripeazã motorul prin recenerarea lui. prin curãțarea lui. în el ajunge motorinã care trebuie sa ia foc cã sa se curețe dupã ce se înfundã cu funingine.si o parte din motorinã ajunge in uleiul și îl subțiazã sau nu ați înțeles încã cum se face curãțirea filtrului .toate motoarele au cam acceasi soarte o data și odatã tot se gripeazã chiar și cu cel mai bun ulei
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
daca regenerarile sunt urmarite si efectuate in mod corespunzator, cumulat cu o utilizare adecvata unui diesel ( nu 2-3km dimineata, 2-3km seara, ci min 30-50km pe zi, in care motorul sa apuce sa functioneze in parametrii ), si cu o intretinere corespunzatoare ( revizii la timp, 10k ( max 15k km), si ulei de calitate ) chiar nu vad de ce nu nu ar tine aceste motoare.
sunt colegi pe forum care au depasit 300k km cu acest motor, cu dpf-ul intact.
sunt colegi pe forum care au depasit 300k km cu acest motor, cu dpf-ul intact.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am peste 300 de mii de km cu motorul si dpf-ul intactpe masina si merge ok, iar schimbul de ulei il fac la 20 de mii cu ulei bun( acum am Liqui Molly si inainte Castrol Edge profesional) si am masina de la 158 de mii de km. Deci tin si motoarele astea . Este adevarat ca nu prea merg cu ea mult prin oras ci mai mult exterior.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
A mea nu a fost repatata in Germania. Am tot istoricul ei listat de la reprezenganta si nu s-a intervenit la motor. Am schimbat eu oringul de la pompa de ulei si merge. Nu toate au avut probleme. Eu cand am luat-o am verificat-o mai intai dupa serie prin cineva de la Opel si apoi am cumparat-o. Am prieten cu BMW x3 care a facut motorul la 280 de mii reali ca manca ulei ca motorina. Asa ca am mai spus, cam toti producatorii au dat-o de gard referitor la calitate. Eu sunt multumit de Insignia vis a vis de calitate pret. O am la vanzare, dar tot Insignia vreau sa iau. Am testat modelul nou si e super, dar m-am gandit ca sunt multi bani la ce vreau si momentan am sa merg pe modelul 2014 sh, si peste vreo doi ani iau noul model sh ca se comporta super pe sosea.
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca DPF-ul nu ajuta prin pozitionare e un lucru bine stiut, dar daca bagi un ulei prost, si il tii 30.000km/sau 2 ani, e clar ca dupa 150-200k km pica motoarele...
Deja factorii sunt cunoscuti, si se pot preveni sau "intarzia" problemele la motoare fara costuri prea mari.
Eu cred ca mi-am expus destul de clar punctul de vedere privind intretinerea unui A20DTH, pe pagina anterioara.
Deja factorii sunt cunoscuti, si se pot preveni sau "intarzia" problemele la motoare fara costuri prea mari.
Eu cred ca mi-am expus destul de clar punctul de vedere privind intretinerea unui A20DTH, pe pagina anterioara.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Dpf la Insignia la toate motoarele de 2.0 fi ele dth dtc dt este prost poziționat atacate de blocul motor și încãlzești foarte mult uleiul care devine foarte subțire mai ales vara .ptr regenerare dpf trebuie sã ajungã la 800grade. uleiul pe timp de varã ajunge la 130 de grade chiar și mai mult. Nude mai pui cã are doar 4,5 litri la un motor de 2.0nu prea are timp de rãcire
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
ska a scris:Eu am bagat in A20DTH-ul meu de pe Astra - Mobil 1 ESP 0W40.
Pana acum am testat Aral High Tronic 5W40, si Motul X Clean 5W40. Ambele au fost ok.
O sa vad cum e si cu Mobil 1.
Toate cele 3 respecta norma Dexos 2 si ACEA C3.
scuzama am vãzut cã tu ai Opel Astra motor 2.0 din ce an este mașinã și citi km are
Pana acum am testat Aral High Tronic 5W40, si Motul X Clean 5W40. Ambele au fost ok.
O sa vad cum e si cu Mobil 1.
Toate cele 3 respecta norma Dexos 2 si ACEA C3.