Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: Pe benzina porneste greu si merge intrerupt, pe gaz nu are nicio problema( masina porneste ea automat pe benzina). Problema a aparut in timp decat ca in ultima perioada dupa ce o pornesc pana nu se incalzeste motorul nu pot pleca de pe loc, masina nu se accelereaza. La inceput problema de accelerare la plecarea de pe loc era prezenta cateva secunde dupa care rula bine si pe benzina.
Ma poate ajuta cineva cu o parere ce ar putea fi in neregula? Mentionez ca am citit probleme si rezolvari asemanatoare dar nu am gasit nimic cu aceleasi simptome ca ale mele. Multumesc!

Cod(uri) eroare:
P0135
P0141
P1113
P1116
Model: Astra h
An fabricatie: 2005
Cod motor:
Skip ads

  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
La codurile alea de eroare decat sonda lambda, tija Twinport si senzorul de temperatura motor ar fi de vina.. Decat sa incerci s-o desfaci mai bine du-o la un mecanic si spune-i sa masoare decat sonda lambda 2, sa verifice pozitia tijei Twinport(ca prinde joc si nu mai citeste senzorul bine) si vezi si tu daca iti indica temperatura bine la apa.. Decat atat.. zic..
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Sondele de la apa sunt schimbate odata cu termostatul anul trecut. Pe tester valorile citite de sonde difera cu 10-12 grade. Lambda 2 mi s-a recomandat sa il schimb pentru ca nu lucreaza. Twinport-ul avea un joc in tija si acum 2ani cand la a aparut eroarea P01113 si de la mecanic mi s-a recomandat curatarea galeriei de admisie lucru care s-a si facut. Din ce am citit la momentul respectiv am inteles ca senzorul de pozitie de dezactivare al portului nu mai citeste si de aici si valoarea de pe tester de 0.1 v. Erau recomandate 2 solutii, 1 schimbarea twinport-ului cu cu galerie sau legarea unei rezistente pe firele de la senzor si aztfel pacaleai calculatorul. Faptul ca problemele de mers al motorului sunt prezente doar la benzina, la gpl masina ruland perfect se poate sa fie problema la injectoarele de benzina. Mi s-a spus ca faptul ca masina are montata instalatie de gpl si masina nu foloseste benzina decat la pornire si pana se incalzeste motorul ca apoi trece automat pe gpl, injectoare se infunda.
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut injectoarele si erau foarte murdare. Le-am dus la verificat si unul nu era bun. Am pus alte 4 sh si masina merge perfect. O sa verific si ce erori sunt si pe tester daca s- a modificat ceva.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Montarea de GPL,este un compromis asumat...,asta e!
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am pus un tester pe masina si au ramas codurile cu lambda 1 si 2. Ce vreau sa spun e ca a disparut eroarea p1113 adica twinport-ul. Masina merge foarte bine dupa ce am sxhimbat injectoarele si am mers 3000km de atunci.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Codurile se sonda lambda,te informeaza ca sunt rezistentele de incalzire din sonde,arse sau contacte imperfecte pe instalatie, inclusiv in calculator...
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Si eu vteau sa verific intai contactele decat ca eu cred ca sunt slabe sanse sa fie asta problema. Masina are 230000 km plus ca de 70000 are gpl pe ea. Eu cred ca sunt duse. Am o intrebare: sonda lambda de sus de la motor are legatura cu electrovalva de purjare pt ca am vazut un fir care mi se parea ca face legatura intre ele.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Colegule, cind vad folosirea termenului "decat" in locul normalului si firescului "numai",cred ca ceva nu-i in regula...! Referitor la intrebare,cred ca fire pe exteriorul instalatiei,sunt improvizatii si corect ar fi de verificat ce nu-i in regula si remediat...
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce inseamna firesc si normal ci doar corect gramatical. Oricum intrebarea era daca cineva are cunostinta daca exista vreo legaura de functionare intre lambda1 si electrovalva de purjare. Eu nu am spus nimic de fire improvizate. Am vorbit de instalatia masinii. Ai dreptate firele sunt grupate si acoperite dar daca insisti poti sa vezi cate sunt, ce culori au su mai ales ca traseu au. Daca poate sa ma ajute cineva cu un raspuns la aceasta intrebare ii multumesc anticipat.
  • Oava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ce sonde lambda se recomanda ca sa fie calitate/pret?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bosch
nu umbla dupa de alea universale, unde tai mufa de pe aia veche si o legi la fire...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR