- bodddy2004
- **
- 155 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut ronews2010,
Eu am rezolvat problema in proportie de 99%.
Nu gasesti galerie buna la dezmembrari . Aceasta piesa este facuta sa reziste atat timp cat nu se sparge garnitura de vacum de pe capacul de culbutori.
Adica in jur de 5-7 ani. Asa cum in Germania exista buy-back, pentru germani nu este o problema sa schimbe masina dupa 5-7 ani, mai ales ca la ei salariile sunt substantiale!
Asa ca numai piesa noua poate sa iti rezolve problema!
Eu am rezolvat problema in proportie de 99%.
Nu gasesti galerie buna la dezmembrari . Aceasta piesa este facuta sa reziste atat timp cat nu se sparge garnitura de vacum de pe capacul de culbutori.
Adica in jur de 5-7 ani. Asa cum in Germania exista buy-back, pentru germani nu este o problema sa schimbe masina dupa 5-7 ani, mai ales ca la ei salariile sunt substantiale!
Asa ca numai piesa noua poate sa iti rezolve problema!
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pe capacul e culbutori este o garnitura de vacum , rosie . Daca acea garnitura se sparge , galeria de admisie aer baga ulei in camera de ardere.
Acest ulei ars este vehiculat in sistemul de recirculare gaze arse, pana colmateaza clapetele de admosie aer. Aceste clapete se blocheaza si se rup parghiile de actionare ale acestora.
Se infunda si EGR-ul, canalul din galeria de admisie si se depune si pe trothbody. Viteza aerului introdus in motor scade si apar trepidatiile la motor.
Odata cu blocarea Corp clapete, urmeaza sa se arda bobina de pe aceasta, adica acel actuator.
Este suficient e clar procesul?
Acest ulei ars este vehiculat in sistemul de recirculare gaze arse, pana colmateaza clapetele de admosie aer. Aceste clapete se blocheaza si se rup parghiile de actionare ale acestora.
Se infunda si EGR-ul, canalul din galeria de admisie si se depune si pe trothbody. Viteza aerului introdus in motor scade si apar trepidatiile la motor.
Odata cu blocarea Corp clapete, urmeaza sa se arda bobina de pe aceasta, adica acel actuator.
Este suficient e clar procesul?
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
- bodddy2004
- **
- 155 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumim de informatii! Ne ajuta sa ne facem o idee mai buna despre cum functioneaza tot procesul. Eu saptamana asta am lasat masina fix 5 min dimineata sa mearga in gol, la pornire, fara sa apas nici o pedala, si apoi am plecat la drum si nu am mai avut nici o problema. Simt o usoara balbaiala/mers in suturi cand merg in treapta de viteza mica, constant (spre exemplu merg cu a 1-a sau a 2-a la 3000 ture, constant) si merge asa ca si cum i-ar da suturi cineva in fund, te bataie pe scaun in fata si in spate, insa nu am mai avut probleme de oprit motorul, scazut turatia foarte mult sau alte simptome neplacute.
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- bodddy2004
- **
- 155 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Este posibil, am probleme si cu intratul masinii in treapta 1, mai ales dimineata cand e rece, si in 3 uneori (dar la 1 mai mereu, dimineata). La mersul inapoi, caraie cand bag in viteza. Este posibil sa fie nevoie sa schimb si kitul ambreiaj insa as vrea sa rezolv problemele la motor intai.
Poate reusim sa ne vedem maine putin, daca aveti timp.
Multumesc!
Bogdan
Poate reusim sa ne vedem maine putin, daca aveti timp.
Multumesc!
Bogdan
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu galeria de admisie opel astra G motor z16xep.
Am facut deja 200 km si functioneaza!
Motorul toarce ca nou si totusi am aprox. 173400 km.
Corp clapete impreuna cu trothbody-ul reconditionate fac minuni cu acest tip de motor.
Valoarea totala a investitiei cu tot cu montaj a ajuns la valoarea de 2000 de ron!
As vrea sa pun un filmulet dar din pacate depaseste marimea de 8 Mb!
Am facut deja 200 km si functioneaza!
Motorul toarce ca nou si totusi am aprox. 173400 km.
Corp clapete impreuna cu trothbody-ul reconditionate fac minuni cu acest tip de motor.
Valoarea totala a investitiei cu tot cu montaj a ajuns la valoarea de 2000 de ron!
As vrea sa pun un filmulet dar din pacate depaseste marimea de 8 Mb!
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
MUSCELEANU RADU- Suspendat
- 61 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
MUSCELEANU RADU- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-111937
- OP
- 73 mesaje
- din 01 Aug 2016
deleted-111937
- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat