Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu am inteles, pentru ca am renuntat la a citi textul.
Acum insa, am citit ca sa inveselesc situatia si trebuie sa recunosc ca am inteles ideea. Mr. Green
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incerc sa inteleg orice,dar sa afirmi ca "nu intelegi ceva" fara a citi textul respectiv...,e de -noaptea mintii-...!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Intradevar e greu de inteles..........Lotg ( am citit de 3 ori sa inteleg Very Happy )
Termostat blocat pe deschis, iar mirosul de benzina, poate veni de la racordul flexibil rupt/spart, sau galeria de evacuare fisurata.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Big electro nu vrea, sau nu poate sa inteleaga ca am fost rautacios cu cel care a scris acel text, la care fac ochii rocada, ca sa pricepi ceva.
P.S. Si ce a fost curatat? Aia chiar nu am inteles.😂
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cum poti fi rautacios,pe un forum pe care au acces persoane foarte bine pregatite,dar si cu un grad mai redus de pregatire,toti,in egala masura au nevoie de un sfat,o idee,o indrumare...! Acest lucru,recunosc,mi-e greu sa-l inteleg...!
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mult imi plac cei care fac pe istetii ... si se cred buricul forumului
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si am spus eu ca nu trebuie indrumate anumite persoane? Am reactionat intr-un mod anume, la ceva ce m-a deranjat in acel moment. Cred ca am tot dreptul, pana respect regulamentul si nu omor pe cineva.
Ce nu inteleg eu acum, de unde atata inversunare?
Uite un punct din regulament:
"4. Scrie corect, coerent si citet. Foloseste un limbaj civilizat. " Si nu eu am fost istetul care a nascocit asta.
Ies din discutie. Nu are rost.....
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@Lotg, nu tu erai istetul
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@turmol,daca tot faci aprecieri,atunci fa-le cu argumente...,altfel faci ceva ce nu cred ca e pe placul moderatorilor! Eu nu-mi permit sa apreciez ca dumneata esti -destept- sau -prost-,atita timp cit pe acest forum,se discuta exculsiv subiecte tehnice,unde argumentele intemeiate,hotarasc adevarul...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Aprecierea era de "bine"; cred ca a fi istet nu este neaparat ceva rau.
Ideea era ca daca ajuti pe vreun coleg de forum sa nu-ti afisezi ostentativ atitudinea de superioritate si implicit de minimalizare a celuilalt.
Vrei argumente? Reciteste propriile posturi. Majoritatea mustesc de ironii pentru cei pe care ii onorezi cu pretioasele sfaturi (carora nu le contest valoarea). Problema este ATITUDINEA.
PS Amenintarea cu moderatorii pare puerila
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce rost au aprecierile la adresa persoanelor care sunt interzise de regulament,cit timp se pot discuta probleme tehnice... Cit priveste ATITUDINEA,care este ceva subiectiv,poate fi catalogata de fiecare in felul propriu,iar faptul ca dumneata esti foarte critic,cred ca are un substrat,de care o sa ma conving in timp...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
OK.
End of story
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt deacord...!
  • stefan_maryan42

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut as vrea sa te intreb ceva in legatura cu masina mea opel vectra b 1,6 16 v ecotec 1998 imi poti lasa un nr de telefon sa te pot contacta binenteles daca vreimultumesc.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel Astra H, motor Z16XEP (1.6 benzina, 105CP).
Am observat ca in timp ce mergeam prin oras, temperatura exterioara aprox 26 gr Celsius (semafoare, coloana) temperatura la antigel a atins 102 ... 108 gr Celsius. A doua zi dimineata (afara erau 15 gr Celsius) am facut un drum de aprox 20 Km (in exterior nu in oras) si temperatura nu a depasit 90 de gr Celsius, deci termostatul presupun ca lucreaza normal.
Temperatura de 102 ... 108 gr poate fi datorita faptului ca nu porneste electroventilatorul, sau este o temperatura normala pentru acest tip de motor?
Ventilatorul nu este blocat (l-am invartit usor cu mana), dar banuiesc ca: fie nu primeste comanda de pornire fie este ars motorul. Aceste defecte se pot vedea pron Opcom sau Tech2, sau cum se poate afla sigur care este problema?
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu a dat antigelul afara din vasul de expansiune la temperatura indicata inseamna ca ceasul din bord arata eronat!
  • catallin91

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut. De 2 sãptãmâni mã confrunt cu urmãtoarea problema pe care și mecanicii la care am fost nu au rezolvato.
Mașina este Vectra c 1.8 z18xer

Când se încãlzește motorul îmi crește nivelul lichidului in vas aproape de maxim (aproape plin). Opresc motorul se întãresc furtunele apoi la vreo 10-20 min incep sa se strângã pânã se videaza, nu mai rãmâne nimic pe ele (sunt supte, scuzați expresia). Dupã ce rãmâne motorul nepornit vreo 4-5 ore nivelul lichidului revine la normal , dar furtunele rãmân așa pânã pornesc motorul sau desfac puțin capacul de la vasul de expansiune.

Am verificat ventilatoarele, am schimbat senzori temperatura și termostat, am schimbat capacul de la vasul de expansiune. Nici o îmbunãtãțire.

PS. Daca o calc și schimb in 4-5 mi arunca puțin antigel pe supraplin , daca merg normal doar se umple vasul cam 3 sferturi.

Mã poate ajuta cineva cu aceasta problema? Mulțumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de apa mai are palete ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@Catalin,nu ne-ai spus ceva foarte important:
1.La ce temperatura a lichidului se intampla asta?
2.Ventilatorul de la radiator porneste?
3.Radiatorul e fierbinte?

PS: capacul de la vasul de expansiune are 2 supape.Una din ele are rolul sa lase aerul sa intre in vas,la racire,ca sa...nu se stranga furtunele Smile...cealalta,lasa aerul sa iese la incalzire,la cresterea presiunii peste o anumita valoare (parca 1,4bari,nu sunt sigur).
  • catallin91

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Dupã ce trece apa de 90 grade incepe sa facã asa. Termostatul deschide la 105.
Am 3 capace de la vas diferite. Cu toate 3 aceeași problema.
Ventilatorul porneste , când pornește ventilatorul incepe sa scadã și apa din vas dar nu foarte mult.
Radiatorul este fierbinte , nu am ajuns in partea de jos sa vad dar pânã la jumãtate mi-a ajuns mana.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR