- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Curatarea conectorului e relativa.....aceeasi senzatie o aveam si eu dar degeaba, ca tot reaparea. Dupa niste intamplari ciudate cu masina mea am fost nevoit sa modific tabloul de sigurante si sa-mi montez un nou releu cu MOS-FET, care sa-mi alimenteze separat, BCM, ABS, ceasuri, IMO, EPS.
Am ales acest model de releu pt. ca cel cu contact mecanic mi-a mancat toti nervii.
Intamplarea face ca, de cand am facut aceasta modificare nu am mai vazut aceasta eroare sau vreo ciudatenie la masina.
Uitandu-ma in schema am vazut ca releul galben, cel mai de sus din tablou, cand dam cheia pe prima pozitie, este activat si alimenteaza o groaza de chestii printre care si ceasurile.
Releul galben alimenteaza si stergatoarele pe fata de aici apare erodarea contactului si la consumatori mici nu inchide circuitul bine.
Intamplarea facea ca doar dimineata imi facea figura cu ceasurile.
Povestea e lunga tare....dar o experienta de-a mea poate mai ajuta pe cineva.
Am ales acest model de releu pt. ca cel cu contact mecanic mi-a mancat toti nervii.
Intamplarea face ca, de cand am facut aceasta modificare nu am mai vazut aceasta eroare sau vreo ciudatenie la masina.
Uitandu-ma in schema am vazut ca releul galben, cel mai de sus din tablou, cand dam cheia pe prima pozitie, este activat si alimenteaza o groaza de chestii printre care si ceasurile.
Releul galben alimenteaza si stergatoarele pe fata de aici apare erodarea contactului si la consumatori mici nu inchide circuitul bine.
Intamplarea facea ca doar dimineata imi facea figura cu ceasurile.
Povestea e lunga tare....dar o experienta de-a mea poate mai ajuta pe cineva.
red_dog99
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
De 3 luni de zile detin un Opel Corsa 1.3 an 2005. Nefiind un cunoscator in ale mecanicii, pot spune ca am luat teapa cu masina asta (am scris in alt topic despre reprezentanta Opel din Focsani Auto AISS, unde am verificat-o inainte sa o cumpar si unde baietii au preferat sa nu zica nimic rau despre masina). Saptamana aceasta i-am schimbat EGR-ul, insa de ceva timp se aude un zgomot de la motor, un tacanit. Zgomotul nu este puternic, dar este acolo si stiu ca nu e de bine. Baietii de la BADSI (reprezentanta Nissan de pe Pipera unde am schimbat EGR-ul) au facut o constatare, si au dat doua variante: AX CAME sau DISTRIBUTIA (sau ambele ).
Orice ar fi, stu ca va fi destul de costisitor, iar cateva luni pana voi avea banii necesari trebuie sa sper ca motorul sa nu cedeze definitiv.
Ati intampinat si voi problema aceasta, ceva pareri?
Multumesc si bine v-am gasit!
De 3 luni de zile detin un Opel Corsa 1.3 an 2005. Nefiind un cunoscator in ale mecanicii, pot spune ca am luat teapa cu masina asta (am scris in alt topic despre reprezentanta Opel din Focsani Auto AISS, unde am verificat-o inainte sa o cumpar si unde baietii au preferat sa nu zica nimic rau despre masina). Saptamana aceasta i-am schimbat EGR-ul, insa de ceva timp se aude un zgomot de la motor, un tacanit. Zgomotul nu este puternic, dar este acolo si stiu ca nu e de bine. Baietii de la BADSI (reprezentanta Nissan de pe Pipera unde am schimbat EGR-ul) au facut o constatare, si au dat doua variante: AX CAME sau DISTRIBUTIA (sau ambele ).
Orice ar fi, stu ca va fi destul de costisitor, iar cateva luni pana voi avea banii necesari trebuie sa sper ca motorul sa nu cedeze definitiv.
Ati intampinat si voi problema aceasta, ceva pareri?
Multumesc si bine v-am gasit!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
red_dog99
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat
red_dog99
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat
Domnu' Dan imi puteti spune va rog daca e de ajuns sa schimb intinzatorul si patinele, sau trebuie schimbat cu totul? (precizez ca masina are 122,000 km in bord, in realitate insa posibil sa aibe mai mult)
Si cam la ce bani ar trebui sa ma astept?
Cunoasteti vreun mecanic/service de incredere in Bucuresti ?
Multumesc anticipat! Seara faina!
Si cam la ce bani ar trebui sa ma astept?
Cunoasteti vreun mecanic/service de incredere in Bucuresti ?
Multumesc anticipat! Seara faina!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
red_dog99
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare Corsari.Si bestia mea(motor z12xe) face un zgomot la pornire.Zgomotul mie personal mi se pare a fi de rachete.Acum vin cu urmãtoarea întrebare: dupã ce sa curãțat baia,sorbul si capacul culbutori si ea tot face acel zgomot poate fi si altceva în neregulã?Menționez cã zgomotul se aude doar când motorul este "rece".Pe timp de vara se aude mai rar adicã nu la fiecare pornire, atunci când se aude dureazã maxim 2-3 secunde.Pe timp rece mai ales iarna se aude la 90% dintre porniri si dureazã pânã se "aseaza" relantiul dupa care dispare,in unele cazuri(rare) turez la 2000 sã disparã.Dupa ce dispare nu se mai aude ca la alti colegi la care din cele citite se aude dupã ce încãlzește motorul.Masina are 158000 km,cel puțin așa apare pe ceas,folosesc numai ulei 5W40(Aral) si filtru Mahle.La service am fost cu ea sa întreb de distribuție dar cei de acolo au spus cã merge "spumã", motorul fiind cald evident.Astept rãspunsuri la întrebarea mea.Multumesc cã ați avut rãbdare sã citiți pomelnicul.O zi buna
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Usoare trepidatii si uneori oprire motor la plecarea de pe loc la Corsa D motor 1229 benzina, cumparata recent.
La diagnoza am gasit urmatoarele:
1. Pe cilindrii 1,2 si 4 am avans zero iar pe cilindrul 3 am avans minus 4
2. Probleme sonda Lambda. Am masurat din pacate doar continuitatea rezistentei care pare buna insa nu am masurat valoarea ei.
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Present
P0036 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Not present
3. Se pare ca am ceva pierderi antigel, inca fac cercetari... Sper sa nu fie garnitura chiuloasa si sa aibe legatura cu acel avans ciudat la cilindrul 3.
Am curatat clapeta si am facut recalibrare insa fara rezultat. Urmeaza sa curat EGR-ul si sa verific bujiile zilele urmatoare.
A intalnit cineva probleme cu avansul prezentat la punctul 1. ? Poate fi alta cauza fata de cele expuse ?
Multumesc!
La diagnoza am gasit urmatoarele:
1. Pe cilindrii 1,2 si 4 am avans zero iar pe cilindrul 3 am avans minus 4
2. Probleme sonda Lambda. Am masurat din pacate doar continuitatea rezistentei care pare buna insa nu am masurat valoarea ei.
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Present
P0036 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Not present
3. Se pare ca am ceva pierderi antigel, inca fac cercetari... Sper sa nu fie garnitura chiuloasa si sa aibe legatura cu acel avans ciudat la cilindrul 3.
Am curatat clapeta si am facut recalibrare insa fara rezultat. Urmeaza sa curat EGR-ul si sa verific bujiile zilele urmatoare.
A intalnit cineva probleme cu avansul prezentat la punctul 1. ? Poate fi alta cauza fata de cele expuse ?
Multumesc!
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Multumesc catastefan!
Voi continua cu verificari zilele urmatoare… Uite ce am mai extras din singurul log facut:
Probabil in functie de accelerari ,
B1 S1 oscileaza intre 20 mV (chiar zero la un moment dat) si 820 mV,
B1 S2 oscileaza intre 410 mV – 527 mV
Desi am eroare pe sonda 2 dupa cum spuneam in topicul anterior, se pare ca valori eronate am pe sonda 1.
Din ce imi amintesc, la una din sonde valorile variau foarte repede iar la cealalta mai lent, nu mai stiu care…
Voi continua cu verificari zilele urmatoare… Uite ce am mai extras din singurul log facut:
Probabil in functie de accelerari ,
B1 S1 oscileaza intre 20 mV (chiar zero la un moment dat) si 820 mV,
B1 S2 oscileaza intre 410 mV – 527 mV
Desi am eroare pe sonda 2 dupa cum spuneam in topicul anterior, se pare ca valori eronate am pe sonda 1.
Din ce imi amintesc, la una din sonde valorile variau foarte repede iar la cealalta mai lent, nu mai stiu care…
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Multumesc cata!
Ambele sonde au aprox 9 -10 ohmi, verificat cu o chinezarie, nu stiu cat e de precis... Am curatat mufele, sa vad zilele urmatoare daca mai stocheaza eroare pe sonda.
Am inlocuit bujiile ca una era ancrasata iar avansul e ok acum. Din pacate tot mai are cate o intrerupere din cand in cand iar la plecarea de pe loc trebuie sa o iau foarte finut altfel risc sa opresc motorul. Voi lua la rand senzorii si furtunele de aer/carter, sper sa-i dau de cap.
Ambele sonde au aprox 9 -10 ohmi, verificat cu o chinezarie, nu stiu cat e de precis... Am curatat mufele, sa vad zilele urmatoare daca mai stocheaza eroare pe sonda.
Am inlocuit bujiile ca una era ancrasata iar avansul e ok acum. Din pacate tot mai are cate o intrerupere din cand in cand iar la plecarea de pe loc trebuie sa o iau foarte finut altfel risc sa opresc motorul. Voi lua la rand senzorii si furtunele de aer/carter, sper sa-i dau de cap.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am gasit aproape obturat (cu mazga, spuma, condens), furtunul subtire de gaze care face legatura intre capacul culbutori si galeria admisie sub clapeta de acceleratie. Dupa curatare s-a ameliorat si functionarea motorului, sau poate e doar efectul placebo… Nu a mai aparut nici eroarea pe sonda Lambda probabil datorita curatarii mufei.
Catastefan, lasa-mi nr de telefon in PM sau aici daca e voie, sa te contactez daca mai e cazul.
Multumesc!
Catastefan, lasa-mi nr de telefon in PM sau aici daca e voie, sa te contactez daca mai e cazul.
Multumesc!
- mariuseek
- **
- 299 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
vasilegl
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
La rece facea mai tare, la cald mai putin... se pare insa ca si-a revenit.
Cred ca erau cumulate mai multe, greu de spus care a fost cauza principala. Inafara de curatare si verificarile precizate mai sus am alimentat cu benzina de 98, probabil si benzina din rezervor avea ceva vechime si calitate indoielnica, poate nu s-a circulat cu masina in ultima perioada...
Cred ca erau cumulate mai multe, greu de spus care a fost cauza principala. Inafara de curatare si verificarile precizate mai sus am alimentat cu benzina de 98, probabil si benzina din rezervor avea ceva vechime si calitate indoielnica, poate nu s-a circulat cu masina in ultima perioada...
Ruge Nicu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
Buna, sunt la prima postare , de foarte curand posesor de Corsa C. Masina are 123.000 km reali iar zgomotul motorului la cald este asta . Va rog sa imi spuneti daca vi se pare ok ? Masina e de cateva zile adusa, inca nu am schimbat uleiul. Daca schimb uleiul si se dovedeste ca trebuie schimbat lantul pierd uleiul sau nu ? ms mult