Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Incep prin a spune ca nu am o problema in sine cu masina, merge perfect, fara SVS sau alte erori.
Doar ca de cand am avut problema cu clapeta de la galerie plecata pe admisie acum 3 ani si inevitabil, reconditionat turbina, am ramas cu un fluierar enervant, care sa zic ca s-a acutizat odata cu racirea vremii. Fluieratul se reduce odata cu incalzirea motorului, dar tot e acolo.
Acum ma gandesc la doua variante:
1.Sa caut o alta turbina ca nu cumva aceasta sa imi cauzeze cu timpul ceva daune.
2.Sa o reconditionez din nou pe aceasta, cu toate ca nici pt aceasta varianta pretul nu este mic.
Precizez ca este vorba de A20DTC, deci vin si intreb, daca as alege o turbina de A20DTH, DTJ ar fi vreo problemã?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar daca ai reconditionat-o pe a ta nu ai garantie? sau s-a terminat garantia? daca ai garantie mergi dinnou la ei cu masina sa iti faca reconditionarea cum trebuie.
in alta ordine de idei, cand a fost montata pe masina s-au verificat teava care alimenteaza turbina cu ulei sa fie curata, fara depuneri si mizerie ca este posibil ca alimentarea cu ulei sa fie problema si atunci degeaba o reconditionezi turbina ca ti se va strica iar...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu mai e in garantie si nu stiu daca a fost curatita si partea de care spui. Mai e cineva cu turbo reconditionata, aveti acest fluierat?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si ca sa nu uit, ma gândesc ca daca ar fi problema la ulei ar fi dat in toata aceasta perioada SVS, deci nu cred ca ar fi ceva legat de partea asta.
Singurul meu dubiu este legat de reconditionarea in sine, de caeea am intrebat daca mai sunt cazuri de turbine reconditionate cu perioada mai mare de 3 ani de functionare. Nu cumva ca si aceste reconditionari sa tina cam cat este garantia apoi geometria variabila sa se duca.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu am turbina reconditionata si nu exista fluierat..., depinde unde ai reconditionat turbina si ce piese au pus, banuiesc ca au utilizat set KKK...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Turbina a fost dusa la reconditionat de EDS, pt ca acolo am reparat masina cand a plecat clapeta. Unde au dus-o nu stiu, cred ca este un atelier agreat cu care ei colaboreaza.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tot la acel atelier am reconditionat-o si eu...
Esti sigur ca fluiera turbina?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, fluieratul este specific de turbina. Furtunul intercooler a fost schimbat. Altceva nu vad sa fluiere in plaja de turatie 1500-2000 rot si mai ales la rece.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atunci trebuie verificata, poate are palele putin atinse..., ori poate fi depunere de calamina...pe partea calda.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Gyzmo, daca iti mai amintesti cum se numeste serviceul acela te rog sa imi dai PM cu numele lui. As vrea sa merg tot acolo daca e. Daca nu o sa vb cu Cristi de la EDS sa imi spuna el.
Repet, in afara de acest fluierat masina nu are absolut nimic, dar as vrea sa o verifice cineva specializat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la astra H de 1.7 diesel tot asa fluiera turbina (are un coleg din Sibiu) si de cand o are face asa si nu avut probleme cu ea pana acum si sunt vreo 8 ani sau mai bine. Acum fluieratul poate sa fie din palele turbinei (are geometrie variabila) si ma gandesc ca daca geometria nu functioneaza chiar perfect cand atinge o anumita turatie si palele nu sunt complet rotite trece peste turatia la care ele sunt blocate si apare fluieratul (adica este ca o elice la care daca depasesti turatia pentru care a fost proiectata apare supraturatia si fluiera).
legat de partea cu uleiul, fluieratul poate sa fie si de la o ungere insuficienta cu ulei (caz in care fluieratul este foarte ascutit). Mergi la cei unde a fost reconditionata turbina sa ii faca o diagnoza (eventual mergi tot la EDS sa intrebi in prima faza). sa ne ti la curent daca ai rezolvat ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR