- jgyprime
- *******
- 9,946 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,946
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 451 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 451
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Dupa cum am promis, revin in club. Vreau sa iau un Vectra C Z19DT 120cp din 2008 cu 125.000km.
La pornire, indiferent daca e la rece sau la cald... invarte mult pana porneste, iar cand in sfarsit o face, simt o smucitura.
Sa fie admisia infundata? Sau EGR?
Avand capacul prins in 2 suruburi, nu am avut acces la el, dar pe langa el vad in partea frontala ceva murdarie de ulei... nu pot zice daca e nou sau vechi, dar e imbibat de praf.
PS: As fi preferat un Z19DTH, dar asta l-am gasit de moment!
Are ambreiajul vreo legatura cu asta!? Nu prezinta simptomele clasice de volanta pe duca.
In mers se comporta perfect, doar ca parca ii lipsesc cativa caluti Crying or Very sad
Cu respect!
(scuze pentru dublu post!)
- iulian1971
- *******
- 7,042 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,042
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu stiu daca ar fi de acord tipul sa ii conectez op-comul..... si asa cand am vazut ca agata schimbatorul... am desfacut husa de la maneta sa vad daca e uscata, iar mama tipului a intrat in panica...ca: "ce fac!? ce demontez!?" . Intr-adevar, timoneria uscata!
Injectoarele nooi sunt scumpe? Un pret aproximativ se poate? Chiar si pentru regulator?
Cu respect!
Geo60
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Geo60
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tudor.bogdann
- *
- 6 mesaje
- din 27 Apr 2012
- Astra 2005 z15se
- Timis
tudor.bogdann
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 z15se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
- cristiandonose
- *
- 48 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Vectra 2007 Z19DT
- Tulcea
cristiandonose
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
pelikkanu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
CBuhac
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2018
- Mesaj Privat
EAdrian89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2019
- Mesaj Privat
batos9
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Moldova
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2015
- Mesaj Privat
Lord_Zeus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arges
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Cornel Adi
- *
- 10 mesaje
- din 09 Jan 2020
- Astra 2006 Z19DT
- Harghita
Cornel Adi
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2020
- Mesaj Privat
roby31
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,259 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,259
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Trebuie demontate asa, in ordine:
- EGR
- clapeta acceleratie
- racitor EGR (bracketul din spate al racitorului de EGR e prins de admisie) - are 2 piulite, una pe admisie in spate, si una e montata intr-un surub comun cu termostatul. trebuie scos colierul care ajunge in teava de la evacuare, altfel nu se misca din loc.
- regulatorul de motorina (2 suruburi)
- rampa common rail (2 suruburi pe admisie), restul sunt tevile catre injectoare si pompa de inalte - rampa de motorina am scos-o cu tot cu regulator, iar din regulator am scos doar mufa rapida de motorina cu cleme pe parti opuse, acelasi lucru am facut si cu pompa de inalte pt ca imi statea in cale, am scos direct mufa rapida din filtru fara sa umblu la colierul presat de pe pompa.
- data jos cureaua de accesorii cat si rola intinzatoare (e prinsa de suportul de alternator/pompa inalte, acel suport mare de aluminiu) - rola intinzatoare se detensioneaza cu o inelara de 13 in S cel mai bine, eventual ii puneti un imbus de 5 sau de 6 pt blocare (are o gaura fixa, si una pe partea mobila, cand e detensionat la maxim, gaurile coincid, si se poate pune un cui / imbus pt blocare
- alternatorul - cheie de 8 la firul mic , 13 la firul mare din spate, un surub lung care se scoate dinspre spatele motorului, unul sub alternator mai scurt (asta parca e cu cheie de 15)
- blocata roata de la pompa de inalte cu 2 suruburi (merg alea de la capacul de distributie , suruburile superioare care-s mai lungi)
- la mine nu a iesit pompa din suruburile de pe bracket, lovea in admisie
- slabit suportul alternator (are 5 suruburi in total, 1 mai mare care se vede pe partea de distributie, si 3 sau 4 sunt SUB suport pe spatele motorului, cu cheie de 13 le scoti
- odata ce suportul se poate trage 1-2cm spre parbriz, pompa poate fi scoasa
- atentie, roata dintata de la pompa nu iese cu una cu doua, eu am cumparat o presa de pe net. NU bateti in ax cu nimic sau in rola.
- de aici, mai ai 9 piulite de scos si admisia e out.
evident, eu am mers mai departe pt ca am data jos chiulasa, am scos suportul de alternator cu totul, distributia data jos, armatura fata, scos ansamblul de radiatoare din partea farului stang si pus totul pe o caramida ca sa am loc cu cheia tubulara, desfacut colierul de la turbo spre catalizator ca sa pot trage galeria spre spate, in prealabil dupa ce am scos ansamblul de ventilatoare, etc.
Atentie, va recomand pungi de sandwichuri care se sigileaza, cum desfaceti ceva, suruburi/piulite/suporti in punga, si scris pe ea cu markerul de unde sunt, altfel or ramaneti cu suruburi ori se pun alte suruburi in alte parti.
Daca va incumentati la jobul asta, recomand sa schimbati rolele de la accesorii (o sa aveti surprize cand le rotiti cu mana, ce zgomot au), garnitura de la admisie, garnitura clapeta acceleratie, si daca tot e admisia jos si e o gramada de spatiu, eu as da si electromotorul jos pt curatare/verificare perii si gresare. Toata operatiunea pentru cine a mai desfacut pe la motorul asta, dureaza cam 4 ore pana la scoaterea galeriei de admisie, zic eu, ca intr-o zi de weekend de dimineata pana seara se poate scoate/pune la loc, plus timpul de spalare efectiv .
- georgica92
- *
- 31 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Astra 2008 Z19DTL
- Olt
georgica92
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat