Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu asa am rezolvat-o la service-ul atasat pe pagina clipului.


Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Deci ai planat niste discuri ce aveau santuri in ele.
Aici nu este cazul, discurile sunt noi.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Clipul este demonstrativ. Apartine producatorilor dispozitivului.

Si discurile mele sunt noi, schimbate probabil de un proprietar anterior din germania de unde a venit masina. Dar bateau in momentul franarii si se simtea vibratia in pedala. Am fost la service-ul de pe Virgiliu si mi-au aplicat aceasta rectificare cu dispozitivul de maI sus(Opel Zafira C am). Acum este ok franarea. Vedeti filmarea din timpul operatiei. Se vede clar cum cutitul atingea doar pe o anumita portiune a discului in prima faza a operatiei. Oricum cred ca e cea mai sanatoasa metoda de rectificare a discurilor de frana, fara a se demonta de pe masina.


  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

cat a costat aceasta operatiune?

Multumesc.
Skip ads

  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
150 Lei pentru ambele discuri fata.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Trebeca, ai rezolvat problema?
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cauciucurile sunt la producãtor pentru verificare. Se pare ca este un proces ce dureazã.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Si tu ce faci, ai tras masina pe dreapta sau ai cumparat alte anvelope?
Daca ai cumparat altele, mai trepideaza volanul si cu acestea?
Skip ads

  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am primit raspunsul cum ca anvelopele sunt defecte. Acum astept sa imi primesc bãnuiți si sa imi caut altele.
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu o actualizare la problema mea. Pana acum 2 zile am avut pe masina rotile de iarna, neechilibrate corect, asa ca nu am putut sa imi dau seama daca problema s a rezolvat, imi vibra la viteze mai mari de 120. Insa cu rotile noi de vara tot imi vibreaza volanul la franare, nu asa rau dar tot se simte o usoara vibratie. La vulcanizare mi sa spus ca ar fi din jenti, prima data le am avut pe cele dupa spate pe fata si vibratia era mult mai notabila. Am dat discurile jos sa fiu sigur ca spatiul dintre disc si rulment este curat, am mai dat si eu cu peria de sarma insa nu era mai nimic, discurile au cazut singure cand am scus surubul de sustinere. Astazi le am testat cu un ceac comparator si am o abatare de 0.05 mm la amandoua. Este ok sau trebuiesc schimbate? Ciudat este ca in vara un baiat de Autosoft mi le a echilibrat in asa fel incat nu au mai vibrat vre o 1500 km, el mi a spus ca si cauciucurile sunt defecte.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Bataia aceea este normala.
Acolo se aduna bataia butucului cu bataia discului.
Este bine sa fie o mica bataie, pentru a departa placutele de disc.
Cand bataia depaseste 0.12 mm trebuie schimbat ceva pe acolo.
Dar se poate merge pana la 0.15 mm.
Ai cumva mana fina, de ceasornicar?
Tine volanul mai strasnic in maini!
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ai primit banii inapoi pe anvelopele defecte?
Ai cumparat altele?
Skip ads

  • adr88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat 2 randuri de discuri+placute dupa nici 5000 km si acum tre sa le schimb din nou.

Mi se pare destul de ciudat sa schimbi 3 randuri de discuri pentru ca se ovalizeaza(usor) cum spun unii. Am avut Bosh si acum TRW.

Am verificat discurile si intr-adevar sunt ovalizate - 0.7mm ... Am verificat si butucul si ...supriza? Este si acela ovalizat. Se pare ca asta este cauza ovalizarii discurilor in cazul meu...
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
0.7 mm sau 0.07 mm?
Cum se face ca suntem atatia care nu am schimbat discurile de frana in 15k, 20k, 50k km?
  • adr88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2018

  • Mesaj Privat
0.07. Nu stiu...se pare ca unii sunt mai norocosi..
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
O mica-mare diferenta!
0.07 mm este o bataie normala, deoarece discul nou are o bataie de 0.03 mm pentru a departa placutele, iar in rulmentul nou de la butuc exista o bataie tot de 0.03 mm.
Se poate circula linistit pana la o bataie de 0.15 mm.
Nu te impacienta si nu mai arunca cu banii pe fereastra!
Nu se intampla absolut nimic daca la franari mai usoare ai o mica bataie in volan.
  • adr88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Mda...nu cred ca exista conducator de Opel care sa isi doreasca sa arunce cu banii pe geam. Din cate am inteles 0.03mm este limita maxima unde tre sa fie discul, dar avand si butucul ovalizat, poate d-aia se simte asa...
Din pacate nu este o bataie usoara in volan...ci este o bataie destul de violenta...
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Atunci, continua sa schimbi.....
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Dai jos butuci si discurile apoi cauți un strungar meserias si le face boboc cu max 100 lei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR