are cineva frana electromagnetica? cum se descurca la plecarea din panta?
Eu unul, deși am ceva experiențã la volan, de vreo 23 de ani, la Astra Sedan nu as renunța la senzorii de parcare. Vizibilitatea centrala spate este destul de penalizata de poziția înaltã a lunetei. Am pus la dealer senzori AM de la Meta Systems cu afișaj grafic și de distanțã și s-au dovedit a fi foarte utili chiar și pentru obstacole gen o gura de incendiu ieșitã dintr-un perete sau, mai ales vreun jalon de parcare insuficient de înalt pentru a-l vedea la apropiere. Pe laterale te descurci cu oglinzile. Tu decizi.
da, dar din pacate pretul mi se pare foarte mare.
are cineva frana electromagnetica? cum se descurca la plecarea din panta?
La J are 2 trepte, la K are doar una !
Foarte practica si comoda ! In rampa , cu frana trasa , plecarea e identica cu cea de la orizontala , nicio diferenta ! Si secunda de la autohold e foarte utila !
ce intelegi prin 2 trepte?
oricum cred ca renunt si eu, ca frana de mana electromagnetica nu e ceva extrem de util, plus ca o folosesti doar 1 data la drum.
2 trepte, una pentru orizontala si una pentru rampa/panta ( adica la prima e ceva in genul franei de mana clasice trasa la jumatate, iar a doua trasa pana la capat) ....eu unul nu as mai concepe sa am masina fara frana de mana electrica, e super comoda si practica...dar , fiecare cu banii si conceptia lui ! ca exemplu: stai in trafic ( mai ales in zone cu panta/rampa) si stai cu piciorul pe frana minute bune...daca ai frana de mana electrica, ai actionat-o , iar la plecarea de pe loc, introduci treapta 1 si frana se deblocheaza singura, nici nu simti, scapi de "jocul de picioare" specific franei de mana clasice !