Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi!

Masina: X18XE1, 1999, 206k km.
Problema: Indiferent daca motorul este rece sau cald, la accelerare fortata intre 2500 si 3500 turatii masina zguduie foarte puternic si nu trage.
Pe loc, cand scot din viteza, ralantiul scade aproape de oprire si masina tremura foarte tare.
Asta vara am pus (nevoit fiind) benzina dintr-o statie partenera Rompetrol, iar timp de 400 km sonda lambda mi s-a aprins de mai multe ori la semafor. La accelerare disparea. De atunci a inceput si problema cu mersul intrerupt.
Am pus doar benzina cu cifra octanica mare ( Petrom) iar o perioada nu am avut aceasta problema, insa acum doua zile am pus de la OMV, benzina 95 si problema persista.
Intre timp am deschis capota si am gasit si aceasta pata pe blocul motor.

A mai avut cineva aceleasi simptome? Ce solutii ati gasit?
Skip ads

  • OFlorin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Cu aiguranta supapa PCV care se afla in capacul culbutori trebuie schimbata. De fapt asta este boala lor ....insa mai exact in supapa aia este o membrana care se rupe...si de acolo pleaca problema si cu relatiul , si cu datul in nas..in timp ce mergi.
Cauta mai amanuntit despre ceea ce.ti-am spus mai sus. Salut.
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu update la acest topic. Am schimbat garnitura la capac culbutori si a disparut acea pata de pe blocul motor. Astazi am pus bobina de inductie noua, si bujii. Am observat ulei in partea de jos a bujiei nr. 1, aferenta pistonului nr. 1. Maine ma duc sa fac un test de compresie la pistonul 1. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? De aici e posibil sa mearga intrerupt cand accelerez?
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Alt update. Am facut si test de compresie, totul e ok la pistoane. Se pare ca acel ulei ramasese de dinainte de a schimba garnitura la capac culbutori. Maine mai probez un debitmetru nou, dupa care trec la alt ECU. Le iau prin eliminare, pentru ca alta solutie se pare ca nu este.
Skip ads

  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Solutie problema: debitmetru nou. Parca este alta masina. Deocamdata 150 km parcursi fara niciun fel de problema.
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
220 km parcursi si problema vad ca nu s-a rezolvat. Cand se incinge motorul ( astazi a fost si mai cald afara) iar merge intrerupt. S-a oprit si motorul din mers. O fi de la ECU? Help? Cineva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1 curata EGR
2 vezi ca pe motor in spate catre admisie trec muuuulte fire cu izolatie rascoapta.
3 o diagnoza nu strica ca sa nu bajbai
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc dl. Dan. Revin cu noutati!
Skip ads

  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am luat masina din service.
S-au schimbat urmatoarele:
1. Senzor ax cu came ( cablul era copt se vedeau firele- nu mai avea izolatie deloc)
2. Distributie, ulei, filtre.
3. Curatat EGR
4. Am verificat alte fire, furtune sa nu fie coapte. Totul pare ok.

Pe tester nu mai apare nimic, in schimb pufaie esapamanetul, ( desi este nou), si parca motorul nu merge rotund.

Acceleratia este slaba. Nu are “zvac”.

Nu stiu ce sa-i mai fac. Alte pareri, sugestii?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuia sa puna senzor original, cu facaturi nici nu va merge bine.
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am dat astazi comanda de senzor original Siemens. Am pus tester pe ea si tot eroare camshaft dadea. Senzorul pus ieri este de la Dephi. M-am zgarcit la 200 lei si de fapt am dat bani pe fereastra. Accelereaza mai lenes decat inainte, dar se tureaza pana la 6000. Vedem cum se comporta cu senzorul original.

P.S. “Suna” putin pe la motor a calamina la supape. Exista solutii aditivate, procedura de curatare supape sau trebuiesc schimbate si gata?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Solutiile minune de curatare sunt teapa. Ca supapele sa etanseze trebuie rectificat scaun si supapa, obligatoriu simeringuri supape eventual ghiduri daca sunt largi. Daca tot faci atatea segmentare sau macar realiniere+curatare cei vechi este de neconceput sa nu o faci. Costurile sunt mari pana la urma daca vrei treaba buna.
Daca la test compresie este ok si nu papa ulei o lasi asa ca multi ani nu va sta la tine.
Skip ads

  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat. Am pus senzor ax cu came original. Masina trage de rupe si au disparut toate simptomele enumerate mai sus. Multumesc dl. Dan pentru sfaturi. Toate bune! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul vechi si evident original este foarte posibil sa fie bun, dar asta este cu mecanicii de la Ciuca Buca cu crierul cat nuca. Daca il mai ai se poate face din nou bun cu minim de investitie si munca.
Senzorul care nu merge bine il duci la magazin spalat si parfumat si vezi ce faci, retur, bani inapoi sau alte produse. Daca ei au comandat aiurea sunt buni de plata, sa-si faca ciorba cu el.

Sa te intreb de distributie? Ce producator? Cum au strans suruburile etc? Ce ulei au pus?

Asa autodenumitii mecanici sunt praf si in proportie mare. Sunt niste maimaute care imita si nu judeca deloc, de citit nici vorba, doresc tester in romana sa le spuna ca la prosti si ce are masina, schimba ca idiotii ca doar nu e banul lor aruncat pe fereastra.

Cu fereastra mai vorbim la judetul CO, macar sa nu cumparati teapa, e la nivel muuuult mai mare dar o sa ramanem intre noi.
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca la mine persista o probema. Am eroare P0130 Tensiune prea mare in sonda. Se aprinde check-ul, dar nu tot timpul.
De exemplu: daca dau cheie si plec la drum lung nu am absolut nicio problema (nu se aprinfe check-ul, motorul trage f bine).
Daca merg in oras si masina apuca sa stea la relanti mai mult se aprinde check-ul, da eroarea de mai sus si pufaie esapamentul (motorul nu merge "rotund"). Nu scoate fum. Nu se opreste motorul. Porneste la sfert si la rece si la cald. Am curatat EGR, am schimbat clapeta, am schimbat ECU, am schimbat sonda lambda si tot la fel. Dl. Dan aveti ceva sugestii? Pot sa trec pe la dumneavoastra? Smile
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Mai este ceva. Pe OPCOM valorile la sonda osclieaza foarte repede intre ~700 pana la ~4000mv. Un fel de "du-te vino". Atat la relanti cat si in mers. Aceleasi valori oscilante le am proband doua ECU.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valorile de la lambda sunt ok si este corect sa se schimbe rapid.
Ne vedem dimineata si gasesc eu misterul.
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am pus EGR nou+ garnitura. Eroarea P0130 O2 Tensiune prea mare, persista. Nervii mei la fel. Am tot cautat si nu vad pe nimeni cu problema asemenatoare. Alte recomandari?
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Au trecut doua saptamani de cand eroarea nu a mai aparut. Solutia? Cred ca problema de cablaj. Am bajbait pe la fire si am curatat mufe pe la debitmetru si pe la sonda si a disparut ca prin minune. Nu mai smuceste, amestecul e optim, motorul e foarte silentios.
  • magnat88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am citit despre problemele pe care le-ai intampinat cu masina si cumva ma regasesc si eu in acestea.
Am schimbat bobina inductie, am curatat EGR, am curatat clapeta, am curatat debitmetru si da in nas sau parca da sa se opreasca motorul, nu se tureaza cum trebuie. De cateva zile are momente in care porneste foarte greu si se opreste in mers. Pe tester nu da nici un fel de eroare.
Aveti vreo idee?

Am desfacut senzorul de la axa cu came si cablajul este copt, am desfacut pana aprope senzor si se pare ca si firele sunt oxidate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR