Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt praf servodirectiile la Opel!
Am 105.000 km si am schimbat 2 . Prima cu bani, a doua pe garantie
Prima trepida, a doua s-a blocat
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am 193.000 si nu am schimbat niciuna...
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bezart a scris:Am intrat in meniul secret (trei apasari scurte pe butonul reset km si a patra oara lung)...sunt niste date despre alternator/baterie...primul rand reprezinta tensiunea si al doilea ?

Stie cineva ? Imediat dupa pornire valoarea e 7-10 si dupa ceva mers ajunge la 40-45 !



Este temnperatura apei din motor. Corsa nu are afisaj pentru temperatura lichidului de racire, o poti urmari in meniul ascuns.
Trebuie sa se stabilizele in jurul valorii de 86 (daca e diesel, pe frig dupa vreo 10km de mers cu masina).
  • Nixtor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2015

  • Mesaj Privat
PROBLEMA SERVODIRECTIE ELECTRICA.... DOAR LA RECE.

Salut, am si eu o problema asemanatoare la un Corsa D 2011 ,benzina, 12XEP, servo electric.

La rece, si doar pe loc deocamdata, dupa pornirea motorului, nu am nici un martor aprins DAR daca misc de volan se aude un "click" si apare martorul de servo : volan cu semnul exclamarii si raman fara servo. Nici un alt martor aprins.
Daca incerc sa merg cu ea fara servo, nu isi revine. Solutia este sa las motorul sa se incalzeasca (2,3...10 minute) si apoi merge fara probleme pana la urmatoarea pauza de 5-6 ore. Daca opresc si stau 1-2 ore, merge, daca e cald afara merge.
Problema apare cand temperatura de afara este sub 10 grade, dupa o pauza de peste 3 ore.

Am fost la Radacini si mi-au recomandat inlocuirea coloanei de directie, oferta 7500 lei.
Coduri de eroare citite de ei U0073 si C0550.
Au zis ca e calculatorul de servo care vine cu tot cu coloana de directie.
Bateria este noua, inlocuita acum 1 luna (am crezut ca e de la baterie), incarcarea este buna, tensiune ok si cu si fara consumatori.

Ce solutii imi recomandati? E posibil sa inceapa sa faca in mers?

As vrea sa o rezolv fara sa ma coste o avere!
Skip ads

  • bebe67

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca are cineva nevoie de un senzor http://www.mte.net/steering...500-opel-corsa-d, am unul de vanzare. Detalii la https://www.olx.ro/oferta/se...-500-ID85Bsj.html

L-am comandat pentru mine, dar de fapt imi trebuia varianta cu panglica.
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am citit ce s-a scris pana acum dar tot sunt in dubii cu ce se intampla si am rugamintea daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Detin un Corsa C 2001 Z10XE si de ceva timp cam din Decembrie 2017 am observat ca la virajele dupa loc cand incerci sa schimbi directia de mers la plecare dupa loc parca tragi cam greu de volan.Ieri cand am parcat acasa la viraje am auzit click cum s-ar fi blocat volanul dar dupa si-a revenit si astazi cand am luat o curba sa ajung la servici in parcare s-a blocat volanul si au ramas rotile virate cand in stanga cand in drapta am avut noroc ca pe jos este ghiata si am mers foarte incet si am putut sa evit un impact, dupa ce am stat putin pe loc si dupa mici manevre am constat ca volanul merge foarte greu cum nu as avea servo "ca la dacia" veche dupa si-a revenit zici ca iar are sevo. Sa vad cum ajung acasa diseara.
Ce poate sa fie ? Nu am erori aprinse in bord decat P0340 senzor camshaft si P0170 care stiam ca le-am mai avut la P0170 nu mai stiu exact ce este, ceva legat de Fuel Trimp bank 1 in rest nu am nimic nou

Multumesc,
  • EAll

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Acum am sunat mecanicul singurul din Braila pe care il stiu pe parte electrica, care in trecut mi-a rezolvat multe incidente micnore si majore si a spus ca nu are idee ce se intampla si nu stie ce solutie sa gaseasca.Intre timp am mai sunat pe cine la Brasov si a spus ca posibile cauze tot pe parte de Incarcare alternator cum s-a mai spus mai sus o sa verific la un centru de verificare baterii sa vad daca sunt de aici problemele, a mai spus ca posibil de la flanse dar acestea sunt schimbate de maxim 6-8 luni dar nu cu originale dar nu cred ca de aici ar fi ca nu le-am mai auzit batand.Si ramane sa verific caseta de directie - exista un vas de ulei ceva la acest motor Z10XE ceva unde sa completez ulei pentru caseta de directie sau sa verific eventual nivelul ?
Eu stiu ca servo este asistata electric dar nu stiu sa fi completat ceva vreodata pe partea asta.
  • tbutcaru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salutare!

Acum doua zile mi s-a blocat si mie volanul pentru prima data, in timp ce masina mergea!
Am un Corsa D, 2009, benzina, Z12XEP.

Recent am schimbat distributia (168.000km), tamburi, saboti si bujii.
Dupa schimbarea celor mentionate, am plecat 2 zile in drumetie cu masina prin tara (750km). La un moment dat, dupa o pauza de 2 ore, am incercat sa pornesc masina, dar nu s-a mai aprins nimic in bord. Se pare ca borna minus (-) juca, nu era stransa bine si nu mai facea contact. Am strans, a pornit, totul bine. Asta la jumatatea drumului.

Revenit in oras, masina sta 4 zile dupa care o folosesc pentru un drum pana la service-ul unde am efectuat operatiile mentionate, pentru a ridica niste consumabile.
Cand am ajuns la service, dupa 8km de mers, am vrut sa parchez in spatele acestuia si atunci am auzit volanul facand "click" de cateva ori, in timp ce luam o curba din spatele service-ului. Drumul pe care s-a intamplat acest lucru e unul cu gropi, pietre - accidentat, neasfaltat.

Initial m-am gandit ca s-au prins rotile intre ceva pietre/gropi si ca trebuie sa merg cativa metri si dupa voi putea misca de volan. Nu a fost asa. Incercam sa trag tare de volan stanga/dreapta dar abia daca reuseam sa-l misc cativa centimetri.
Am oprit motorul, l-am pornit dupa cateva secunde (~10) si volanul si-a revenit.

A fost prima si ultima data cand mi s-a intamplat acest lucru.

Am cerut astazi o diagnoza la acelasi service si mi s-a spus ca ar fi de la senzorul coloanei de directie si ca ar trebui schimbata intreaga coloana. De asemenea, s-a efectuat si o calibrare a soft-ului si o curatare a erorilor, ambele operatii terminate cu success.
Nu stiu ce coduri de eroare au fost inainte de stergere.
Recomandarea celor de la service a fost "De urmarit/inlocuit coloana de distributie - motorasul se opreste uneori.".

Cel care a realizat testele a urmat acelasi traseu din jurul service-ului, fix acelasi drum unde mi s-a intamplat prima data problema - nu a reusit sa o reproduca.
In bord nu tin minte sa fi aparut ceva cand problema a aparut, eram oricum foarte confuz si nici nu mai stiu daca m-am uitat sau nu.

Nu as vrea sa mi se intample din nou aceasta problema cand as putea avea o viteza mai mare si eventual intr-o curba.
Mentionez ca nu am avut niciodata alte probleme legate de directie, sa traga volanul stanga/dreapta in mers.

1. Are rost sa schimb coloana de directie avand in vedere ca mi s-a intamplat o singura data si nu am mai putut reproduce problema nici eu, nici cei de la service?
2. Mai sus am mentionat despre schimbarea bujiilor - din cate am mai gasit online, la unele modele de Corsa, daca bateria e deconectata complet, atunci e nevoie de o recalibrare a soft-ului (lucru care s-a intamplat astazi la diagnoza). Sa ma bazez ca asta a fost si acum nu o sa se mai intample?
3. In cazul in care ar trebui sa schimb coloana (Coloana directie cu motoras), am observat ca pe langa GM (pretul cel mai mare), mai exista TWR, Elstock si QWP pentru varianta aftermarket (pret descrescator in ordinea scrierii). Ce ati recomanda?

Multumesc,
TB
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR