Am comandat kit-ul Ruville,la 240Lei,care contine: lant (marcat RUV),2 ghidaje lungi (laterale),unul mic (cel de sus) si intinzator hidraulic si cu arc.Doar 2 suruburi,la unul din ghidajele laterale (cel fix).Pe toate ghidajele e marcat GM (si pe plastic si pe etichete.Pe intinzator n-am gasit niciun marcaj.
In plus,am luat cele 3 garnituri (Victor Reinz) si simeringul de arbore cotit.Total = 430Lei. Pentru manopera mi-a cerut 450Lei...dar,n-a fost cazul (deocamdata).
Azi am fost la mecanic sa schimb distributia si...SURPRIZA.Dupa ce a desfacut capacul de la supape, A zis ca nu crede ca trebuie schimbata,ca lantul pare ok si ca sunetul de Diesel ar fi de la tachetii uzati si uleiul prea subtire (si uzat,trebuia schimbat-avea 12.000km).
Am tras si eu cu mana de lant si,intradevar,tragand cu putere,am reusit sa-l ridic 9.8mm (masurat cu sublerul).In lateral,am tras de lant cat am putut si nu parea sa se indoaie mai mult decat cel nou.Pinioanele de pe axele cu came arata foarte bine (nu l-am vazut pe cel de la vibrochen).Vedeti pozele. Masina are 167.000km si merge excelent,exceptand zgomotul urat de 3 secunde la pornire la rece si cel de Diesel la cald,la relanti.
Am schimbat doar uleiul si filtrul,sa vedem daca se schimba sunetul motorului.Am avut 5W30 Castrol si am pus 0W40 Mobil1
Ce ma sfatuiti sa fac in continuare,dupa descriere si poze?