- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
smtraxx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu are nici o treaba mersul in oras. Conteaza cum mergi in oras... in aproape 100 000 egr-ul a fost curatat doar de doua ori si am mers destul si oras. Conteaza sa o mai birjalesti ca daca schimbi tot la 1500 ca vai cata economie faci sa nu te mire ca vei gasi un munte de maglavaitz' pe interior.
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
smtraxx
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
Faceți ce vreți dar va vorbesc în cunoștințã de cauza.
Daca nu curãțați admisia nu o sa rezolvați problema zgomotului metalic și eventual dupã sa faceți si un test de injectoare
2 ani am încercat sa gãsesc problema schimbând și alte piese fãrã rost.
Asa ca rãmâne la alegerea voastra ce vreți sa faceți
Daca nu curãțați admisia nu o sa rezolvați problema zgomotului metalic și eventual dupã sa faceți si un test de injectoare
2 ani am încercat sa gãsesc problema schimbând și alte piese fãrã rost.
Asa ca rãmâne la alegerea voastra ce vreți sa faceți
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
horaa a scris:
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
Informatie falsa... Tehnic se spune ca EGR deschide la sarcini mici si partiale,iar referindu-ne la turatii,la 3500rot/min,EGR este inchis...! Verificati cu testerul...!
Egr-ul deschide doar cand masina nu accelereaza brusc, adica la drum intins sta mai mult deschis decat prin oras cand tot accelerezi.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,675 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
claudiumaxx a scris:Motivul infundarii admisie +injectoare : mers subturat+ mers în oraș, unde egr-ul sta deschis foarte mult timp și colmateaza admisia
Motivele infundarii admisiei, in opinia mea ar fi urmatoarele :
- software-ul din ECU. Daca e o versiune veche si nu a fost actualizat, in cazul meu la Astra G 1.7cdti aveam versiunea initiala din 2003 la care EGR-ul lucra mai mult decat in versiunea finala, unde Opel s-a prins ca daca EGR-ul lucreaza mai mult asta duce invariabil la colmatarea mai rapida a admisiei.
- injectoarele care nu mai sunt in parametrii si care duc la arderea incompleta a motorinei, cu generare de fum negru in EGR care ajunge si in admisie
- uleiul din intercooler, care o buna parte ajunge pâna in admisie, mai apoi in orificiile supapelor de admisie si care in timp ajunge sa restrictioneze debitul de aer ce ajunge in piston (acest debit de aer este mai mic decat cel calculat de ECU pentru o ardere corecta, de aici rezulta ceva fum in EGR care este intors tot in admisie)
- ghiduri de supapa uzate + semeringuri supape uzate, astfel ca invariabil ceva ulei ajunge in capul pistoanelor si arde cu depuneri, evident de aici rezulta ceva fum in EGR care deasemenea ajunge pâna in admisie.
Zgomotele motor provin in principal de la ghidurile de supapa care s-au largit si permit tijelor de supapa sa produca zgomote, deasemenea pot proveni din injectoarele uzate care nu mai injecteaza corect motorina (debit incorect, dispersie/atomizare jet incorecta) si care trebuiesc reconditionate/schimbate.
LBejan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2018
- Mesaj Privat
Salutare prieteni,am si eu un Opel astra h z17dth101 cai an 2005, când schimb dintr-a treia intra patra si o accelerez începe sa se audã un tacanit si pe care îl simt si la pedala de ambreiaj si îmi scoate foarte foarte mult fum alb dupã care se aprinde masinuta cu cheia si se oprește si motorul,dacã o las sa stea vreo 5 minute pornește fãrã nici o problema sau fum,precizez ca vitezele le schimb pe la 3000 de ture,am tinuto intra doua si a treia în mers peste 3500-4000 si nu se întâmplã aceasta problema,va mulțumesc