Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • costash

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut. am si eu o problema cu astra mea, motor y17dt. de ceva vreme masina e cam puturoasa, cred ca nu imi deschide turbina. Cred ca e o problema de la vacuum, de la acea electrovalva care impinge tija de la wastegate...am verificat circuitul de vacuum, ajunge pana in electrovalva, dar nu trece mai departe; pe tester nu da nicio eroare, cu motorul pornit spune ceva de genul ca amestecul de aer este cam sarac, parca asa a spus mecanicul. Am fentat electovalva si am pus furtunele de vacuum pe direct si impinge acea tija...ce parere aveti? Si am incercat inlocuirea acelei electrovalve cu una de la EGR, ca aveam una pe acasa, functionala, arata la fel dar banuiesc ca nu fac acelasi lucru....daca aveti ceva sugestii va rog sa ma ajutati.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu, nu fac aceași chestie! Din câte am înțeles acea electrovalva se poate verifica la 12V, sa vezi daca a rãmas pe deschis sau închis.
Vezi poate gãsești pe altcineva cu in motor ca al tau, sa o iei pe a lui sa faci o proba cu ea.
Eu am avut aceasi chestia la 1.7dti, dat aveam cod eroare P1125,am schimbat si turbo si electrovalva, si problema era ca aveam intercoolerul spart..
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pe tester se poate verifica acea electrovalva am vazut. Daca nu mergea iti dadea eroare... Ramanea check engine aprins pe la 120-130. Acea tija nu se deschide la relanti.
  • costash

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai mi se aprinde pe la 130 check engine si imi da eroare p1125, dar eu de obicei o tin pe la 110 deci nu mi s-a aprins de multe ori...daca o opresc si o pornesc se stinge si masina merge normal. Dar pe tester nu mi-a dat nicio eroare inmagazinata. Doar cand a pornit-o si o accelera si ii verifica parametrii in timp real spunea mecanicul ca ii dadea amestec sarac de aer. Iar cand am verificat daca impinge tija aceea chiar daca eram pe loc o turam la 3000-3500 rpm...
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Aceași problema am avut si eu, ți-am zis, doar ca la mine se aprindea cand treceam de 2500-2600 turații- 110 km pe ora. Daca opream motorul si il porneam oar, se stingea si masina mergea bine, dar sa nu trec iar de 100-110.
In primul rând verifica sa nu ai bujii arse. Dupa care trebuie verificat tot traseul turbo. Sa nu scape aer turbo pe undeva, electrovalvele sa fie bune,sa nu ai furtune de vacum sparte, eventual curatã si egr-ul, si verifica debitmetrul de aer, si asta poate sa fie o cauza. De eroarea aia se leagã multe,si trebuie luate prin eliminare, nu sa schimbi piese ca zice x si y. Verifica si intercoolerul sa nu piardã aer/sa fie spart. De obicei are ulei pe langa daca exista scurgeri(asa a fost in cazul meu,si am vazut dupa ce am schimbat debitmetru,turbo,electrovale,furtune vacum,curãțat egr).
Spor la treaba!
  • costash

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Scuze ca intreb, cum pot verifica debitmetrul? Pe tester am vreo posibilitate? Ca as incerca cu imprumutul pieselor de pe alta masina dar nu am niciun cunoscut cu acelasi motor ca mine, toti prietenii mei sunt fani VAG Smile). Furtunele de vacuum eu zic ca sunt bune atata timp cat am vacuum pana la electrovalva si dupa ce am pus furtunele pe direct s-a impins tija aia...ramane sa curat si EGR, cu toate ca nu e o operatiune prea comoda...intercoolerul nu are scurgeri pe nicaieri...cel putin nu am observat sa fie ca l-am dat jos deoarece am.fost nevoit sa schimb radiatorul de apa. O sa incerc totusi sa caut si un mecanic priceput, dar ma dispera faptul ca nu isi da nimeni interesul si as incerca singur...
  • FaNuTz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eroare p1125 la mine o dadea deoarece supapa de la egr era stricata, puteai sa si sufli sa si tragi cu limba sa formezi vid,nu tinea limba, era ca si inexistenta iar din aceasta cauza se pierdea tot vacuumul pe acolo si nu mai era vacuum suficient si pentru actionarea electrovalvei de la turbina.
Baga un furtunas aici si probeaza supapa asta daca merge

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Dacã nu mã înșel se poate verifica pe tester, i se verifica parametrii si cineva cu putina experiența isi da seama daca citește aerul sau nu.
La EGR, e ceva de lucru, ca trebuie sa dai jos calculator ala de sus, tubulatura aia ce vine de la turbo(asa era la mine). La mine nu exista garnitura intre turbo si galerie, ca mecanicii au uitat sa o mai punã si scapã presiune pe acolo, si i-am facut una din clingherit si am rezolvat problema.
Daca ai putine cunoștințe, te poti apuca tu ca nu e greu.
  • costash

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu problema mea. Am mers asa cu madina pana acum, doar i-am schimbat electrovalva de la turbo si nu a avut niciun efect. Astazi am bagat-o pe tester, debitmetrul ok, senzor tresiune ok, singura eroare p1125-5 cand turez motorul turbina nu livreaza suficient aer. Urmeaza zilele urmatoare sa curat egr si admisia. Ce spuneti, sunt sanse sa se fi dus turbo?
  • Alergic

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut, am o Astra H 2006 1.3cdti. Am plecat din Tulcea spre Germania. Pe Autostrada am observat cã nu mai trage. Am turat pânã la 4000 dar accelereazã foarte greu. Eu zic cã nu mai intra turbina. Am fãcut testul pedalelor și a rezultat asta 0243, 0107, 0110. Azi am curãțat senzorul map și nimic nou. Mașina merge fara erori in bord dar nu trage. Am schimbat senzorul MAP si electrovalva turbo și nici o schimbare. Azi am verificat furtunasul care pleca din electrovalva și era Topit. L-am inadit cu o bucata de furtun și în sfârșit merge. Întrebarea mea este rezistã furtunul pus de mine din Rostock pânã la Tulcea ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Greu de raspuns la aceasta intrebare,dar macar asigura-te ca "reparatia",nu ajunge(atinge) in zona unde s-a topit furtunasul original...!
  • Marian MIB

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salutare,
De curand sunt posesorul unui Opel Corsa 1.3CDTi, 95CP din anul 2012. In momentul de fata, vreau sa va cer parerea legat de turbina. Dupa ce am achizitionat masina, la aprox. 1 saptamana i-am facut revizia (ulei, filtre, discuri, placute). In urma reviziei, am constatat aparitia unui "fluierat" in zona turbine. Vreau sa mentionez ca ma schimbat uleiul folosit anterior la masina din Shell 5W40 in Castrol 5W30. In saptamana anterioara reviziei, masina nu prezenta simptomul respectiv... sa fie oare din cauza uleiului? Sau ma asteapta o investitie mai serioasa Smile)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR