Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Astazi masina a stat in parcare, am conectat bateria pt ca initial a fost decuplata, nu am circulat cu ea, erorile au aparut imediat dupa ce s-a incalzit putin motorul, P0120 ( 8 ) P0220 (1) P0340 (0) P1550 (A). momentan astea au fost. De deplasat cu masina e cam dificil mai ales pe distante lungi....


Skip ads

  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ECU defect,dacã mai circuli cu masina în starea asta ecu no sa mai poatã fi reparat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ar trebui verificata existenta unei mase corecte,atit la senzorul de pozitie clapeta,cit si la senzorul de pozitie ax cu came...,deoarece masa este comuna la ambii senzori si e prea mare coincidenta...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
indeparteaza ECU + masa pe carcasa lui si vezi mai apar erorile

Amilo2727 - eu prefer unul SH neumblat in el imperecheat si setat etc... , unul reparat nu cred ca te duce mai mult
de 6-12 luni si poc pica alt pin. (stiu si la acestea exista riscul sa crape si el a stat pe un motor Z16XE care ia tunat capul cu vibratii + caldura Laughing ) - macar nu arunc bani aiurea prin service piese etc.

Numai ca trebuie sa fi sigur daca este ECU - asta cred ca numai o proba cu altul te lamureste.

Sau il trimiti la Dl.Dan sa ti-l repare. - bine daca nu a umbat altcineva in el.
Skip ads

  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii, o sa tin cont.
Revin cu detalii de indata ce se rezolva.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cum am spus,la colegul mihaiLopp este ECU problema.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
T.ion cât despre unu reparat este loterie întradevar însã poate am noroc sa fie reparat pentru prima data (tipul de unde am luat ecu mi-a spus ca este pt prima data reparat)
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pe primul l-am reparat si ma dus 6 luni - reparatia a costat cat unul SH ( cu tot tacamul ECU + IMMO + 2 cipuri)
Bine eram la inceput prima masina - ECU nu stiam cu ce se manca credeam ca el stocheaza km etc... prosti de incepator
Oricum la Z16XE ECU este cea mai mare belea - m-am lecuit cu el.
Prefer sa fie EGR-ul defect decat ECU.

Asa ca prefere pe cele SH sau macar unul reconditionat complet schimbat toate legaturile de la toti pini.
in unele cazuri poate sa nu fie doar de la pini - aici este cu cantec Dl.Dan stie mai bine doar el le reapara.

Este prin Iasi ceva dar trebuie sa vad cu ochi mei ca nu este doar vrajala - cat de buni sunt ce aparatura au... pe net vad doar SF-uri copy/paste si un nr. de Tel.
Cand am sunat spuneau 700 RON reconditionarea la toti pini.
Skip ads

  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Îți spuneau sf-uri,costul este prea piperat.Mai bine dail lui Dan Ciucureanu,si cel de la care am luat eu ecu,eream cât pe aci sa sau 1000 ron din alta parte(ECU+imo+ chip cu cheie) și tipul ãsta mia spus așa, dacã vrei sa arunci cu banii nu ai decat prețul meu doar pentru ecu este de 750 ron,eu iți pot programa ecu cu soft original pe mașina ta și fãrã imo + chip și întradevar așa a și fost,a lucrat pe site gm/opel cu ușer și pass, cu tot ce este nevoie pentru noul transplant sh.Eu unul nu am mai avut deaface cu el, dar am rãmas impresionat.Înaintea mea ereu 2 clienți și ne-am dat la vorba și unul avea ecu pe mașinã z16se de aproape 2 ani fãrã a avea probleme și celãlalt de aproape 2 ani și jumate însã nu-mi mai aduc aminte modelul de motor, am reținut doar z16se, he he... același motor am si eu.
Acum sa vedem câta viața are ecu de la el...
  • bullnyk

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2015

  • Mesaj Privat
buna ziua, am si eu aceeasi problema cu opelul meu, motor z16se, 1,6 8v din 2001. cateodata merg 100km fara probleme, alta data nu merg nici 5. se aprinde martorul cu masina si cheia in bord si-i taie acceleratia, abia ajung la 100 km/h. in schimb nu am probleme sa se tureze aiurea, singura. i-am curatat clapeta(fara sa decapsez partea electronica pentru ca mi-e frica), i-am curatat senzorul de la pedala.....nimic. in treapta a 2-a si a 3-a simt cum ii da in nas relativ usor, n-am suturi puternice. i-am bagat tester-ul( am tester DELPHI pentru doritorii din galati) si mi-a dat urmatoarele coduri:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!
  • scrob

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
[interzis]
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
bullnyk a scris:buna ziua, am si eu aceeasi problema cu opelul meu, motor z16se, 1,6 8v din 2001. cateodata merg 100km fara probleme, alta data nu merg nici 5. se aprinde martorul cu masina si cheia in bord si-i taie acceleratia, abia ajung la 100 km/h. in schimb nu am probleme sa se tureze aiurea, singura. i-am curatat clapeta(fara sa decapsez partea electronica pentru ca mi-e frica), i-am curatat senzorul de la pedala.....nimic. in treapta a 2-a si a 3-a simt cum ii da in nas relativ usor, n-am suturi puternice. i-am bagat tester-ul( am tester DELPHI pentru doritorii din galati) si mi-a dat urmatoarele coduri:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!


Ai ECU defect ...are lipituri reci. Merge reconditionat cu succes
Ai PM cu detalii
Skip ads

  • bullnyk

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2015

  • Mesaj Privat
...catastefan, n-am primit niciun mesaj de la tine. mai bine imi dai un bip sau un mesaj pe tel. merci
  • PViorel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Buna baieti, am si eu un opel astra g z16se si o problema la ECU 2 condensatori prajiti si nu stiu exact de cat sunt . Daca ar putea cine va sa ma ajute cu o poza sau ceva
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU a fost alimentat la peste 19V, probabil decuplata bateria sau borne nestranse.
Este bun de aruncat ECU, daca vrei sa te joci condensatorii sunt 153 35V, adica 15uF/35V
  • ILiviu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra b2 ! Aceeași problemã ca a ta ! La fel facea doar ca la mine daca ii luam contactul in mers si o porneam la loc își revenea 1 min apoi iar fãcea! ECU meu ã fost facut in Germania si nu am dat vina pe el ! În schimb la pedala ce accelerație era problema cea mare ! Senzorii aia sunt formați din niste sarmumtite foarte subtiri, acelea s-au încãlecat și nu mai dãdeau valori corecte ! Le-am îndreptat cate de cat cu un bold subțire spray de contact , apoi diagnoza sa stergi eroarea si masina merge fara probleme !
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am revenit cu cateva detalii. ECU a fost trimis la verificat inca o data la altcineva bineinteles si era defect cum era de asteptat. Nu am avut timp sa testez masina prea mult dupa reparatie dar la prima vedere problemele au disparut, nu mai am nici o eroare in bord si totul merge bine, se tureaza ok etc. Multumesc pentru sfaturi tuturor.
  • NMiron

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2018

  • Mesaj Privat
imi aparea si mie mașinuțã in bord si dupa ce am citit tot ce au scris pe acest forum mi-am dat seama ca ECU e defect .
am schimbat pedala si degeaba. si am incercat improvizația la mufa de la pedala si vad ca numai apare mașinuțã in bord.
  • Ficus

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu ecu la astra g z16xe, 1.6 16 v, 2002.E a 3-a oara cand mi se intampla intr-un an jumate de cand am luat masina.
p1122 si p1550.
Ma duc la un baietas in Alexandria de unde sunt eu, prima data,acum 1,5 ani, imi ia 300 de lei, lipeste 2 pini si gata. Dupa 8 luni, iar muci. Culmea, cost 50 lei pentru aceeasi operatiune! Reparat, a tinut o luna...
Faza e in felul urmator. Am vorbit cu un electronist adevarat si mi-a zis in felul urmator: "Nu se topeste fludorul de la pinii aia din cauza caldurii motorului. Fludorul are temperatura de topire pe la vreo 180 de grade. Motorul tau nu se incinde niciodata atat de tare. Si daca s-ar incinde ar topi tot fludorul de pe toti pinii, nu numai de pe aia care dau erorile. E o rezistenta care limiteaza curentul catre pini si probabil aia e arsa si de aia topeste fludorul ca primeste prea mult curent" Mi-a zis sa ma duc la el cand se am iar probleme, sa bage ecu in sarcina sa vada care rezistenta este si s-o inlocuie. Sper sa o rezolv odata pentru totdeuna ca m-a exasperat problema asta...
Eu cred ca astia care "stiu sa repare ecu de astra" stiu treaba asta cu rezistenta si nu ti-o fac ca sa le dai periodic bani.
Va tin la curent!
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna. Am mare banuiala ca am si eu problema la ECU la Meriva A cu motor de Z16SE.

A inceput problema cu probleme la AC (nu se cupleaza compresorul), cu eroarea:
- P1530 - A/C Clutch Relay Voltage Low (Air Conditioning)
(04) - Not present

S-a verificat tot sistemul si concluzia este ca semnal intra in ECU dar nu da comanda de cuplare. (S-a incercat legat direct compresorul si merge perfect). Deasemenea nu pot fi activat nici din tester. Deci posibil problema ECU la AC.

Inca nici nu am ajuns sa-l verific ECU la un specialist si am alta eroare:

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present

Deja se aprinde si martorul de probleme la motor si intra in limp mode (nu mai trage motorul). La repornire se stinge martorul, dar dupa foarte putin revine. Am si sters complet de cateva ori eroarea cu OPCom-ul, dar revine.

Am citit de toate pe forum, si reparatii de succes si esecuri, cu reparatii repetitive. Cum stiti, in ce masura poate fi reparat si rog un pret aprox. Eventual si niste recomandari de specialisti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR