Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • guitz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: De ceva timp ma confrunt cu o problema si nici un mecanic nu reuseste sa imi spuna exact care e cauza. La viteze mari (peste 120km/h sau cand urc o panta mai abrupta, mai lunga) masina intra in modul de protectie "Engine power is reduced", turatia nu mai trece de 3000 ture si opreste turbo. In bord nu se aprinde nici un martor, doar acest mesaj pe ecranul din mijloc. Daca opresc masina si dupa 5 secunde o pornesc merge normal. Mentionez ca uneori la relantiv cand stau pe loc am usoare fluctuatii ale turatiei. Am pus un tester si eroarea e urmatoarea:

Cod(uri) eroare:
P1259-12: High Pressure Fuel Pump Performance
Model: Astra
An fabricatie: 2010
Cod motor: 1.7DTJ 110 cai

Multumesc
Skip ads

  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
regulator presiune rampa defect!
  • guitz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2016

  • Mesaj Privat
un mecanic mi-a zis ca ar fi regulator presiune pompa inalte (ceva de genul a spus) doar ca nu e sigur....
  • guitz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Alte pareri? Multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa o proba cu alt regulator presiune pompa.
  • guitz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Incerc atunci varianta cu regulatorul daca si voi asta spuneti. Mersi
  • guitz

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat regulatorul de presiune. Aceeasi problema la viteze mari
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ce presiunea ai in rampa? Poate e senzorul din capãtul rampei cu probleme:citeste greșit si de aici limitarea.
Injectoarele le ai verificat? Ce timpi de injecție ai? Ar mai fi de facut un test de retur pt injectoare.
Filtrul de motorinã e ok?
Variațiile de turatie cand se manifesta? Motor rece, cald, ac pornit/oprit?
Skip ads

  • CatalinGh

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eletrovalva turbo sau turbina. La mine a fost electrovalva, verifica si furtunele ce tin de turbo inainte.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Inspect and repair one of the following conditions:
 Fuel level in fuel tank too low
 Leakage in fuel system
 Restricted fuel return
 Restricted fuel filter
 Fuel injection pump stuck open
 Restricted fuel injector
 Fuel rail pressure regulator stuck
  • vlaialin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Guitz Cum s-a rezolvat problema? Am aceeiasi problema!
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Vlaialin ,
Incearca varianta aceasta . Nu sunt sigur ca este asa ,dar am auzit vorbindu-se despre o situatie asemanatoare .
Posibil sa ai un traductor de vibratii la arborele cotit . Este mai greu de vazut deoarece este sub motor . Daca traductorul este defect atunci iti semnalizeaza ca si cum nu ar exista suficient ulei la motor si poate chiar sa ti-l opreasca , dupa care porneste din nou.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce treaba are traductorul respectiv cu presiunea de motorina din rampa?... nu prea are logica din punctul meu de vedere.
eu tind sa cred ca este vorba de senzor de presiune sau furtune ori filtru infundat si nu se duce pe retur motorina cum trebuie... trebuie luata la purecat
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut..Am o intrebare de 1000 de puncte..Am o vectra c 1.9 dth..Daca motorul are compresia scazuta pe un piston ..existã posibilitatea ca Ecu sa bage mai bage mai multa motorina pe acel injector ca sa ajute lipsa de compresie..Sau nu are nici o treabã una cu alta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tot teoretic daca ai avea presiune scazuta ai avea mai multe gaze nearse si atunci ECU ar injecta mai putina motorina ca sa arda macar aia.
Iar, teoretic daca ai presiune mica pe injectoare cea raportata fals ECU mareste timpul de injectie, sa aiba destula motorina desi in realitate e prea multa.
Teoretic si un senzor de temperatura joaca feste, ECU vede motor rece sau aer aspirat rece si baga motorina in plus.
Teoria poate continua dar NICIODATA o diagnoza facuta de amatori sau pseudo-mecanicosi nu da rezultate mura-gura la modul sa scrie schimba aia.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Am reușit sa fac compresia azi..Am 22 pe fiecare cilindru..Am plecat cu masina pe centura si am urmarit in mers valorile la injectoare .Am vazut ca atunci cand o accelerez de fiecare data valorile se echilibreaza..Chiar stau foarte bine..0.34 ,0 6 maxim...Cum ma apropii sa ma opresc..imediat ele incep sa creasca..Aici ma refer la injectorul 4 cu plus..si la inj 1 cu minus.Cum o accelereaz...imediat isi revin la valori bune sau cand merg constant pe autostrada.Sa fie cum a o problemã de amestec aer motorina..Iar cand o turez sa isi traga aer suficient ca sa mearga bine?Pe opcom nu am erori.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR