- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
ce am uitat sa spun este ca tot la cei la care am facut injectoarele mi-au aratat pe tester ca presiunea nu este suficienta. adica valoarea nominala unde trebuia sa ajunga presiunea mea era destul de sus si presiunea reala a mea era mai jos de minim si la o acceleratie pe loc abia daca se observa o mica diferenta, in schimb in sarcina, adica cu masina plecata de pe loc, abia la 3000 presiunea ajungea cu aproximatie unde ar fi trebuit sa fie si raspunsul lor pt problema "egr sau debitmetru". nu mai spun ca pt debitmetru nu au avut cum sa-l verifice pana nu ar fi venit alta masina (un donator) ca sa faca schimbul intre ele, asa am fost nevoit sa ma duc la alte service-uri si sa aflu ca nu este de acolo. dupa aceea raspunsul inginerului sef a fost clar si raspicat "nu stiu ce are"