Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cineva care poate sa dea niste indicatii cum as putea deschide solenoidul egr de pe un Y17DT pentru a verifica daca se poate face ceva inainte sa o inlocuiesc? cat si instructiuni de reasamblare avand in vedere ca e capsulata ca o fiola injectabila




Skip ads

  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nimeni priceput?
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu si nu stiu daca se poate repara sau de unde sa il cumpar
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si pe mine ma intereseaza daca se poate face ceva daca o decapsulez ,dar cred ca o sa o demontez sa vad daca pot sa o repar,cind o sa am timp si dupa aceea o sa va tin la curent cu ce am rezolvat Shocked !bafta!
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.
  • criss123

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.



si tie iti era stricata valva asta sa inteleg si ai reparat-o facand procedeul asa?
  • criss123

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Cum spuneam am reparat electrovalva egr e foarte usor si simplu .
Deci am taiat capsula aia din tabla cu o pinza de bomfaier ,am scos capacul cu cele 2 tevi ,pistonasul si o sita .
Am curatat bine pistonasul, aveti grija ca are in cap o membrana sa nu o rupeti
Am curatat bine si tubul din corpul electrovalvei ca se depune pe pereti mizerie si poate bloca pistonasul care trebuie sa se miste usor in sus si in jos
Sub membrana pistonasului este o sita care trebuie si ea curatata ca o sa vedeti ca este foarte infundata plus sita de sub capacul de plastic de pe corpul electrovalvei .
Acum eu miam permis sa fac si o mica modificare ,adica am pus un arculet in fundul pistonasului ca e o gaura acolo ca sa-l tina inpins ca fara arculet am observat ca nu prea inchidea bine .Mentionez ca pistonasul este atras de vacum cind motorul merge si atunci electrovalva se inchide cind nu este alim. de ecu si cind e alim. pistonasul este atras de bobina interna si ea se deschide. Eu am pus arculetul ca sa impinga pistonul in sus sa fiu eu sigur ca atunci cind nu e alim. de ecu sa stea inchisa.
Cam asta ar fi, capsula de metal am puso la loc si am fixat-o cu un clips de plastic si putin super glue.
Am facut si citeva poze . Bafta si sper sa va ajute ce am scris aici!
Spor la treaba.



arcul ce ai spus ca l-ai pus,unde l-ai pus in partea de sus a supapei sa inteleg? sa impinga in jos?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat


Skip ads

  • criss123

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
mersi pt video eu astazi am desfacut supapa asta si am curatat-o pana la piele.... ideea este ca faza cu superglue n-o imteleg...(in cazul asta o lipeau ei din fabrica).... mi-e sa nu stric supapa.... tu ce zici sa lipesc cum e in video, ajuta mai mult? stima!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu daca stiti ca electrovalva va inchide vacumuul numai atunci cand motorul este pornit si exista vacuum pt ca acel vacuum vacut de pompa de vacuum aspira pistonasul acela din electrovalva si doar atunci ea va sta inchisa (va deschide cand e comandata de ecu ) ,multi o demont. de pe masina si sufla sau trage pe tevustile acelea crezand ca e def. si de aceea eu am pus un arculet dar fff.finut care va tine pistonasul in sus inchizand circuitul binenteles dupa ce am curatat-o. eu merg cu amandoua asa de mult timp fara probleme. In general se pot repara ,curata, doar daca nu se arde bobina, dar mai rar . Apropo de tipul acela din clip am vazut ca a uns pistonasul cu ceva si a lipit membrana de corpul electrov. parerea mea ca este o greseala ca daca unsoarea aceea se inchega in timp va bloca pistonasul si nu va mai putea demont. sa curete ! Crying or Very sad si am mai vazut ca a aruncat si sita care are si ea un rol de a nu lasa sa intre praf .
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Scuze de interventie! Vis a vis de filmuletul cu electrovalva, deaceea a si lipit membrana de corpul valvei pt a nu patrunde praful in ea. Aceea era, cred, vaselina siliconica. Acum nu stiu daca face serviciul bun lipitura membranei. Chiar as dori o parere. Multumesc!
Ps. De aceea a si aruncat sita oricum se murdareste foarte repede
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Gata! M-ai convins, RADU FLORIAN, ma apuc de reparat electrovalva turbo ( parca ar fi cea din filmulet). Nu prea pricep asa bine dar ma descurc. Am cu totul si cu totul alta meserie care nu are nimic in comun cu tehnica masinilor dar de nevoie su pasiune ma m- ai bag. Noroc cu voi care scrieti m-ati ajutat foarte mult. Vis a vis de electrovalva o sa incerc fara sa lipesc membrana asta banuiesc ca ar tine- o inchisa tot timpul si ar uza turbina cred ca asta a urmarit si ,, actorul din filmulet" sa deschida wastegate-ul mai greu pr un plus de presiune doar banuiesc. O sa incerc amandoua variantele. In legatura cu arculetul din capatul pistonasului nu stiu ce sa zic? Nu face contact intre corpul electrovalvei si pistonas? Asta ar fi in regula! Astept un raspuns. Multumesc pt rabdare!
Skip ads

  • zmgg
  • *
  • 5 mesaje
  • din 09 Jan 2013
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • zmgg

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
stie careva unde e pozitionata electrovalva la un motor 1.3 cdti?
  • dutu stefan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Am o intrebare daca ma puteti ajuta. Am un opel astra g din 2000 motor 1.7 dti dizel , si as vrea sa stiu electrovalva care actioneaza tija de la turbo cand ar trebui sa deschida ? Ca nu imi iasa vacum din ia si cum ar trebui sa functioneze ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR