Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Intenționez sã schimb amortizoarele fațã, intrebare pentru cei care ați mai schimbat, am inteles ca cele noi trebuiesc amorsate înainte de montare este adevarat? sau le pun cum vin ele din fabrica?
Skip ads

  • Bobby-H

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut! "Amorsarea" se face prin actionarea tijei amortizorului (sus-jos) de cateva ori intainte de montare. Cauta pe youtube si gasesti filmulet cat se poate de relevant. Succes!
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Astra g 1999 benzina 1,4, arcuri si amortizoare noi pe spate, dar la denivelari , si cand am persoane in spate, ating tampoanele de la caroserie de cele de la punte, adica intre capetele arcului. Ce sa fie de vina, amortizoarele sau arcurile?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,481
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Arcurile, în primul rând: sunt moi și permit comprimarea (cvasi)completã. probabil ai luat arcuri ptr alt tip de caroserie(cã nu ne zici ce caroserie ai)...
Amortizoarele nu stricã verificate, tot umbli în zonã...
Skip ads

  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Mersi pt raspuns. Caroseria este hatcback, in doua usi. Dar zgomotul de "lovitura" la denivelari cand am persoane in spate, a inceput sa se auda de cand am pus amortizoarele noi si arcurile vechi,originale, continuand si dupa ce am pus si arcuri noi
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,481
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Par suspecte ºi amortizoarele...deºi noi...
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Da, sunt marca Monroe, nu am nimic cu aceasta marca, dar cred ca magazinul de unde le am luat,nu stiu, cred ca aduce marfa de proasta calitate, poate contrafacute,nu stiu, de cand le am montat, pe oricine am pus sa apese pe masina, asa sa verifice amortizoarele, mi a spus ca sunt moi, adica nu si fac treaba, si intradevar masina balanseaza cam de doua ori dupa ce apas si iI dau drumul in partea din spate.
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daca se mai uita cineva pe aici, am arcuri si amortizoare noi pe spate, dar nu sunt multumit, cand am persoane sau greutate in spate, la unele denivelari ating tampoanele de la arcuri, adica caroseria cu puntea, ce ziceti sa schimb iar, amortizoarele sau arcurile cu altele mai tari?
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Schimba arcurile cu unele mai tari.
  • deleted-110726

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ok, mersi pt raspuns
  • Salmon

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu cateva intrebari legate tot de topic-ul amortizoare si arcuri.

Am un Opel Astra H hatchback de 1.6 Z16XEP din 2006 si dupa ultima vizita la service am descoperit ca amortizorul fata stanga are scurgeri si ca arcul este rupt. Ok, cumparam arcuri, amortizoare si flanse si rulmenti fata (plus o bieleta de directie si un cap de bara). Problema este ca pe masina au fost montate niste arcuri sport fata-spate de catre fostul proprietare si nu am nici cea mai mica idee despre brand sau model (doar ca sunt verzi Smile ). Am incercat sa caut niste arcuri sport pe la magazinele online de piese dar se pare ca nu prea se gasesc in stocurile furnizorilor. Plus ca nestiind despre cele care sunt acum pe masina si daca as gasi nu stiu spre ce model m-as putea indrepta. Ma gandeam sa masor care e garda la sol a masinii acum, dar si pe net am gasit diferite valori pentru garda la sol standard a masinii.


Ca si o alternativa ma gandeam sa schimb arcurile sport de pe fata cu unele standard - dar presupun ca e o idee proasta daca pastrez arcurile sport pe spate. Plus nici nu stiu cat de mult s-ar inalta masina de fata - momentan am niste cauciuri 225/45 R17 si imi place cum arata.

Ce brand-uri ar fi mai bune? Deocamdata as opta spre Sachs pentru amortizoare, Lesjöfors pentru arcuri si Sachs/ Lemförder pentru flanse si rulmenti. Iar pentru bieleta de directie si capul de bara - Lemförder/TRW.

Mersi anticipat.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,481
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce-aș face eu vis-a-vis de arcuri: aș cãuta (mai insistent) niște arcuri sport (nu cele mai ieftine, gen TA Technix) cu o gardã redusã cu 20-30mm max...amortizoare pui de care te ține buzunarul...
La restul pieselor ești orientat bine... probabil, pe buzunarul tãu...
Skip ads

  • Salmon

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns. Singura problema (pe langa faptul ca nu le gasesc) e ca din ce am vazut arcurile care coboara garda la sol vin la set fata-spate, iar mie imi trebuie doar fata. O sa mai incerc si pe la alte magazine. Referitor la flanse si rulmenti amortizoare, ar fi bine sa ma orientez spre acelasi brand ca si cel al amortizoarelor sau nu are importanta?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,481
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Arcuri fațã poate gãsești sh, pe la dezmembrãri...
Cu restul pieselor, cum am mai spus, te-ai orientat bine.
  • Salmon

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma cred ca o sa ma orientez spre un set de arcuri EIBACH Pro-Kit E10-65-013-01-22 in combinatie cu amortizoare Sachs. Mai are cineva combinatia asta, e in regula? Stiu ca se se coboara garda la sol cu 30mm dar vizual cam cu cat - momentan am 1.5 -2 degete distanta intre roata si aripa.

Avand in vedere ca am cauciucuri 225/45 R17 trebuie sa imi fac griji ca o sa imi atinga sau chestii de genul asta?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am eu Eibach pro. Cam un deget si ceva e intre aripa si roata. Eu am amortizoare Koni Str.t. Se impaca foarte bine cu arcurile sport.
Nu atinge nimic niciodata. Poate doar daca ai ET diferit.
  • Salmon

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Intrebare de noob, la ce te referi prin ET? Cum sunt ca si compromis sport/comfort?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ET este offset-ul jantei. Daca Jantele sunt originale, sau corect alese, nu o sa ai probleme. Daca sunt prea scoase in afara, trebuie verificat.
https://www.tsw.com/explore-...-wheel-offset.php

Eu am avut 225/45R17 si acum am 215/45R17 si nu ating.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR