- deleted-66580
- *
- 24 mesaje
- din 07 Sep 2011
deleted-66580
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2011
- Mesaj Privat
Se pare ca in ultima dintre iesirile mele pe drumuri mai putin asfaltate am atins o conducta si i-am facut o mica gaurica. Prin gaura aia iesea ulei dar numai cand mergea masina. Eu nu am vazut nici o pata sub ea si de aia nu mi-am pus problema asta. Asa ca am ramas fara ulei un cutie, sau mai bine zis .. cu foarte putin ulei.
Acum se ocupa mecanicul sa faca un bypass la conductele de racire si sa bage ulei ca sa poata sa faca o verificare sa vada daca cutia nu a mai patit si altceva. Din cauza ca am circulat destul de putin asa sper ca nu mai are nimic. Daca e asa atunci va comanda acele conducte si le va inlocui, iar eu imi voi lua masina inapoi si voi fi mai atent pe forestiere.
- deleted-66580
- *
- 24 mesaje
- din 07 Sep 2011
deleted-66580
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2011
- Mesaj Privat
Aurelyo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2014
- Mesaj Privat
Problema e in felul urmator. Am inceput prin a schimba diverse componente in cutie(nimeni nu iti desface cutia ca sa schimbe piesa x) incrcand sa o nimeresc pe cea defecta. Dupa destule incercari , montari, demontari, probe, schimbat de discuri, inele de presiune, valve , etc, etc am cumparat alta cutie. 900 eur din ge, 2 ani garantie, SH. Treaba cu schimbatu de ulei , frectie la picior de lemn. Nu va avea nici un efect. Daca intri pe ATSG te vei convinge. Cand se desface cutia se cupara set de reparatie complet + pompa de ulei + convertizor de cuplu se schimba si gata. Iti dau in scris ca oriunde ai duce cutia , la unul din centrele noastre de raparatii , mai ales in Bucuresti, nu iti va spune care este componenta defecta. De ce ? Pt ca nu stiu. Initial am crezut ca este vb de incompetenta. Dar am judecat gresit. (prin prisma banilor care trebuia sa-i dau). Au dreptate. 90 % din componentele unei cutii automate lucreaza impreuna (simultan). Nu trebuie sa fie neaparat defecta piesa resp. Poate sa nu mai fie in parametri. De ex se poate decali un inel de presiune. Efect ....smuceste in treapta respectiva, el poate toci si inelul de ambreiaj. Nu face nimic la rece , numai cand se incalzeste. Te gandesti ca schimbi inelele de presiune si cele de ambreiaj, dar poate fi si o valva care nu lucreaza bine. Care ? ...Nu sti pt ca lucreaza concomitent si atunci cumperi un set de valve. Dar poate fi numai de la valve ?
Daca s-au deformat si canalele de presiune din corpul de valve ? Nu sti si deci cumperi si corp de valve. Astea toate se pot verifica pe bancuri de lucru special concepute pt astfel de probe iar la noi in tara NU EXISTA ASA CEVA. Concluzie cauta alta cutie. Daca schimbi uleiul s-ar putea agrava situatia si nu glumesc. Uleiul pe care il ai in cutie acum e uzat si nu mai poate tine presiune ca unul nou, numai ca odata cu uleiul s-au uzat si celelalte componente ale cutiei si aici ma refer mai ales la garnituri de etansare si oring-uri. In momentul in care pui ulei nou presiunea va fi maxima si pot ceda. La o cutie la care nu a fost schimbat uleiul la timp se va inlocui si setul complet de garnituri + filtru la schimbarea de ulei
Spunemi si mie site-ul dupa care ti-ai cumparat cutia...M-ar interesa si pe mine...
RGrozea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2018
- Mesaj Privat