Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • PCL
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Agila 2001 Z10XE
  • Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Va salut.Am schimbat azi pivotul drept,respectiv bratul inferior al suspensiei,acesta fiind cel afectat. La cel din stanga nu s-a putut desface surubul,capatul acestuia fiind decalibrat. E ok sa fie volanul asa,mergand in linie dreapta?Mentionez ca nu "trage" in nici o parte,in timpul mersului si nu au fost demontate decat bratul drept+ bara stabilizatoare. De asemenea caut solutii pentru extragerea acelui surub..Am incercat degripant,tubulare,inelare,etc. Agila,1.0,12 V,Z10XE.Stima
Skip ads

  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pai e logic ca orice interventie la sistemul de directie afecteaza pozitia chiar a volanului.. dar nu e bai ca la standul de directie se rezolva.. iar surubul ala pica jos cu flexul in caz ca nu vrei sa pierzi timpul.
  • PCL
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Agila 2001 Z10XE
  • Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Deci trebuie sa fac geometria.. .In privinta flexului: sa tai capul decalibrat pe care se pune cheia si sa-i sudez pe capul iesit inspre inainte o piulita incercand sa il scot asa?Ma gandesc sa nu aiba vreo portiune mica fara filet chiar acolo si sa nu pot sa-l mai scot..deloc.
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu are treaba tai ce parte vrei si apoi il scoti cu dornul...
De obicei se schimba si surubul la momentul cand pui pivot nou.. sigur scrie pe la manual...
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,485
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu tãia capul decalibrat, îți complici existența singur...Cautã o piulițã(eventual cu gaura mai mare decât hexagonul șurubului-problemã, dacã gãsești) și sudeazã-le: piulița peste șurub. N-ar fi rãu, înainte de sudare, sã-i arzi vreo 2-3 ciocane șurubului...
  • PCL
  • OP
  • 17 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Agila 2001 Z10XE
  • Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Stie cineva codul surubului de la pivot (care il tine in prins fuzeta)? Sau macar dimensiunile lui? Ca as vrea sa cumpar unul si nu l-am gasit nicaieri pe net.
Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
"ªURUB,ARTICULAÞIE LA BRAÞUL DE DIRECÞIE, M10x40"
GM 11094022, OPEL 2005036

Faceti comanda direct intr-un magazin local.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mulțumesc.
Mai am o nelãmurire, am vrut sa inlocuiesc și bucșele de la bara stabilizatoare, dar bucșele primite (4 + 2 bucãți, comandate dupã VIN) au diametrul interior de 20 mm, iar bara are diametrul de 22 mm, se vedea la ochi diferența fațã de cele vechi (arata ele uzate, dar parca nici așa).
Sa le refuz sau sa le pun așa (intra cam forțat, dar cu vaselina pot intra)?
Poate fi bara stabilizatoare diferitã (mai groasa) deoarece mașina (an 2000) e versiune Irmscher?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Vad ca bucsile (ma refer la cele ce prind bara de sasiu (2 buc.), cu
codurile OPEL9209414 GM4705321, din informatiile de pe internet,
au diametrul interior de 20 mm.
Discutand mai de mult cu un mecanic de service, mi-a spus ca obisnuiesc
sa puna sub portiunea plata a bucsii un petec de cauciuc cu scopul sa
stranga bucsa mai mult pe bara - discutia se referea la Dacia Logan.
Probabil ca sunt constrite cu gaura de 20 mm tocmai cu scopul de a
strange mai bine, e doar o parere, daca ar fi dupa mine as incerca montarea.
(nu am masina in apropiere, altfel as masura diametrul barii sa vad daca are tot 22 mm)
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Le-am pus așa, cele 4 de la braț au intrat "convinse" doar cu vaselina, dar la celelalte doua a trebuit sã iau puțin cu bomfaierul (2-3mm) din porțiunea plata deoarece era foarte groasã și nu puteam prinde cum trebuie clema metalica pe sasiu.
Mulțumesc de sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR