- ionchenescu
- *
- 8 mesaje
- din 04 Apr 2013
- Astra 2004
- Teleorman
ionchenescu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2013
- Mesaj Privat
iulix7109
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
- neomirceac
- *
- 26 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
neomirceac
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor,
Am revenit cu impresii legate de turbina mea la mașinã din semnãturã. Am reușit sa ajung la service cu mașinã si am fãcut o diagnoza in mers si cu interpretarea datelor. Se pare ca turbina urmãrește comandata data de ECU cu un mic delay (inerția turbinei) care este normal.
Am umblat si la tija geometriei variabile, aceasta miscandu-se libera fara întreruperi si am dat cu un spray de curãțat motoare si apoi am gresat angrenajul.
@ionchnescu: am verificat senzorul MAP iar acesta este bun, semnalul care il furnizeazã este in parametrii cu senzorul MAF. O singura remarca am: la motorizarea A17DTJ este un alt senzor MAP. Nu am codul acestuia fiindcã nu am am mai apucat sa verific si codul piesei respective, dar acela pe care il am eu este prins cu ajutorul a doua suruburi de galeria de admisie. Am sa revin cu codul senzorului MAP pentru A17DTJ.
Am revenit cu impresii legate de turbina mea la mașinã din semnãturã. Am reușit sa ajung la service cu mașinã si am fãcut o diagnoza in mers si cu interpretarea datelor. Se pare ca turbina urmãrește comandata data de ECU cu un mic delay (inerția turbinei) care este normal.
Am umblat si la tija geometriei variabile, aceasta miscandu-se libera fara întreruperi si am dat cu un spray de curãțat motoare si apoi am gresat angrenajul.
@ionchnescu: am verificat senzorul MAP iar acesta este bun, semnalul care il furnizeazã este in parametrii cu senzorul MAF. O singura remarca am: la motorizarea A17DTJ este un alt senzor MAP. Nu am codul acestuia fiindcã nu am am mai apucat sa verific si codul piesei respective, dar acela pe care il am eu este prins cu ajutorul a doua suruburi de galeria de admisie. Am sa revin cu codul senzorului MAP pentru A17DTJ.
- cristiano07
- *
- 25 mesaje
- din 21 Mar 2015
- Hunedoara
cristiano07
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Tzakee
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Amun Opel Astra GTC 1.7 CDTI , 101 cp , diesel . Ma confrunt si eu cu problema care o intampinati si voi. Cand se aprinde martorul in bord ( masina cu cheita ) , nu mai pot sa turez masina mai mult de 3000/ rotatii. Partea mai nasoala este ca imi apare martorul in bord , cand imi este lumea mai draga ( gen o depasire , etc ) si atunci e ,, grele '' .In rest masina trage foarte bine ( din cand in cand parca este mai lenesa ) Am facut programare la reprezentanta Opel si am primit diagnosticul :
- cod M111009008 ( electrovalva turbo , vacumm sau ca ultima solutie demontare turbo si reconditionat ).
Ceea mai sigura si probabila solutie ( am km prea putini , pentru a fi de vina turbina ) este electrovalva turbo .
-Pret la reprezentanta 900 ron cu tot cu manopera
-Pret la alt service 650 ron ( manopera maxim 50 ron, imi este prieten )
Totusi nu as vrea sa dau atatia bani si ma gandesc sa achizitionez electrovalva turbo second - hand de la dezmembrari sau persoane private. Cum pot verifica piesa second ?! Cum pot avea garantia ca nu este o electrovalva cu probleme, exact ca a mea ?!
Pretul second -hand este de maxim 150 RON. Imi puteti da va rog niste sfaturi ( mai ales de la cei care au intampinat aceeasi problema ).
Va multumesc,
Stima
Amun Opel Astra GTC 1.7 CDTI , 101 cp , diesel . Ma confrunt si eu cu problema care o intampinati si voi. Cand se aprinde martorul in bord ( masina cu cheita ) , nu mai pot sa turez masina mai mult de 3000/ rotatii. Partea mai nasoala este ca imi apare martorul in bord , cand imi este lumea mai draga ( gen o depasire , etc ) si atunci e ,, grele '' .In rest masina trage foarte bine ( din cand in cand parca este mai lenesa ) Am facut programare la reprezentanta Opel si am primit diagnosticul :
- cod M111009008 ( electrovalva turbo , vacumm sau ca ultima solutie demontare turbo si reconditionat ).
Ceea mai sigura si probabila solutie ( am km prea putini , pentru a fi de vina turbina ) este electrovalva turbo .
-Pret la reprezentanta 900 ron cu tot cu manopera
-Pret la alt service 650 ron ( manopera maxim 50 ron, imi este prieten )
Totusi nu as vrea sa dau atatia bani si ma gandesc sa achizitionez electrovalva turbo second - hand de la dezmembrari sau persoane private. Cum pot verifica piesa second ?! Cum pot avea garantia ca nu este o electrovalva cu probleme, exact ca a mea ?!
Pretul second -hand este de maxim 150 RON. Imi puteti da va rog niste sfaturi ( mai ales de la cei care au intampinat aceeasi problema ).
Va multumesc,
Stima
- Petru Maricel
- *
- 20 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
Petru Maricel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Va salut,
Am un opel astra g 1.7 cdti , motor Z17 dtl, an fabric. 2005, 165000km
De aprox. o luna am aprins cu intermitenta in bord martorul cu motorasul galben. Adica un timp statea aprins, apoi se stingea. Am observat ca se reaprindea atunci cand masina avea nevoie de mai multa forta (intr-o depasire sau cad urcam o panta) In tot acest timp am fost la tester de doua ori; prima data mi s-a spus ca ar fi clapeta de acceleratie de vina, asa ca am dat-o jos si am curatat-o. Nu s-a intamplat nimic, la fel se aprindea si se stingea la intervale de aprox 2-3 zile.
Am pus masina pe tester din nou si de aceasta data mi s-a spus ca de vina ar putea fi ceva la turbina, ca intra cu intarziere de 2 secunde.
Mentionez ca masina nu se tureaza mai mult de 3100 rot/min, De asemeni, am observat ca atunci cand e ger afara si motorul e rece scoate fum albastru. In ultimile 7-8 zile becul nu s-a mai stins deloc.
Astept parerile domniilor voastre.
Multumesc
Am un opel astra g 1.7 cdti , motor Z17 dtl, an fabric. 2005, 165000km
De aprox. o luna am aprins cu intermitenta in bord martorul cu motorasul galben. Adica un timp statea aprins, apoi se stingea. Am observat ca se reaprindea atunci cand masina avea nevoie de mai multa forta (intr-o depasire sau cad urcam o panta) In tot acest timp am fost la tester de doua ori; prima data mi s-a spus ca ar fi clapeta de acceleratie de vina, asa ca am dat-o jos si am curatat-o. Nu s-a intamplat nimic, la fel se aprindea si se stingea la intervale de aprox 2-3 zile.
Am pus masina pe tester din nou si de aceasta data mi s-a spus ca de vina ar putea fi ceva la turbina, ca intra cu intarziere de 2 secunde.
Mentionez ca masina nu se tureaza mai mult de 3100 rot/min, De asemeni, am observat ca atunci cand e ger afara si motorul e rece scoate fum albastru. In ultimile 7-8 zile becul nu s-a mai stins deloc.
Astept parerile domniilor voastre.
Multumesc
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Petru Maricel
- *
- 20 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Botosani
Petru Maricel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
valydraku
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Tranzisztor
- *
- 31 mesaje
- din 26 Mar 2015
- Astra 2004 1.7CDTI DTH
- Timis
Tranzisztor
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 1.7CDTI DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2015
- Mesaj Privat
csrcorny
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut, am patit asta de 2 ori cu astra h meu, nu se tura mai mult de 3100 de ture cum zici tu!
Senzorul MAP este de vina 100% !
Du-te la Dezmembrari si monteaza un alt senzor, se face in 5 minute, si costa 100-150 de lei senzorul! Iti zic sigur ca se rezolva problema!
Senzorul este responsabil cu controlul gazelor care ajung in turbo! tocmai de asta pe tester da eroare supapa de la turbo.
Senzorul MAP este de vina 100% !
Du-te la Dezmembrari si monteaza un alt senzor, se face in 5 minute, si costa 100-150 de lei senzorul! Iti zic sigur ca se rezolva problema!
Senzorul este responsabil cu controlul gazelor care ajung in turbo! tocmai de asta pe tester da eroare supapa de la turbo.
ToodyCo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Opel Astra H 1.7cdti 100CP.
Am avut problema cu martorul "cheia+masina" aprins in bord si limitarea la 3100 rpm si am schimbat electrovalva turbo iar mersul motorului a revenit la normal. Aparea cand aveam turatie constanta peste 2000rpm in special cand era nevoie de mai multa putere ( in urcare) sau la mersul pe autostrada.
Dupa schimbare electrovalvei in accelerare se aude un fluierat care e direct proportional cu turatia. Se aude doar in sarcina nu si la accelerarea pe loc.
Astazi eram pe banda de accelerare pe autostrada si am ajuns undeva aproape de limitare in treapta a 3-a moment in care s-a aprins in bord pt cateva secunde martorul vesel (cheia +masina) evident ca a pierdut si puterea, am schimbat in treapta a 4-a martorul s-a stins si apoi a mers normal pe autostrada fara sa se aprinda nimic dar cu fluieratul de care ziceam mai sus. Mentionez ca nu e un fluierat normal de turbo, e ceva mai accentuat.
Prin metoda cu frana+acceleratie mi-a aparut doar codul de eroare 050074 care nu are treaba cu simptomele mele din cate stiu.
Masina are < 100 000km.
As vrea ceva pareri legat de treaba asta.
Multumesc!
Opel Astra H 1.7cdti 100CP.
Am avut problema cu martorul "cheia+masina" aprins in bord si limitarea la 3100 rpm si am schimbat electrovalva turbo iar mersul motorului a revenit la normal. Aparea cand aveam turatie constanta peste 2000rpm in special cand era nevoie de mai multa putere ( in urcare) sau la mersul pe autostrada.
Dupa schimbare electrovalvei in accelerare se aude un fluierat care e direct proportional cu turatia. Se aude doar in sarcina nu si la accelerarea pe loc.
Astazi eram pe banda de accelerare pe autostrada si am ajuns undeva aproape de limitare in treapta a 3-a moment in care s-a aprins in bord pt cateva secunde martorul vesel (cheia +masina) evident ca a pierdut si puterea, am schimbat in treapta a 4-a martorul s-a stins si apoi a mers normal pe autostrada fara sa se aprinda nimic dar cu fluieratul de care ziceam mai sus. Mentionez ca nu e un fluierat normal de turbo, e ceva mai accentuat.
Prin metoda cu frana+acceleratie mi-a aparut doar codul de eroare 050074 care nu are treaba cu simptomele mele din cate stiu.
Masina are < 100 000km.
As vrea ceva pareri legat de treaba asta.
Multumesc!
- BIulianParaschiv
- *
- 1 mesaje
- din 19 Mar 2017
BIulianParaschiv
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
gogu1989
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2017
- Mesaj Privat
buna ziua, sunt nou pe forum si lumea opel, vin din lumea vag diesel si am noutiunile elementare despre mecanica. Am si eu problema cu limp mode in treptele superioare si nu stiu ce sa schimb prima data, electrovalva sau MAP, tocmai de asta va rog sa va uitati la tija actuatorului turbo dupa ce opriti motorul, la mine dupa oprirea motorului tija este impinsa greu si in trepte, Am facut vacuum printr-un alt furtun cu gura si tine vacuumul si culiseaza foarte usor.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
gogu1989
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
gogu1989
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2017
- Mesaj Privat