Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CRYSTOSEL99

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992 1,4i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut tuturor am un opel astra caravan motor 1,4 i an fabricatie 92 consuma 15 litri benzina an oras si 11 afara mers lejer nu mai stiu ce sai fac acum o luna nu prea tragea mergea rau motorul am fost pe la mecanici am schimbat una alta si pana la urma era catalizatorul anfundat lam spart acum merge foarte bn dar la consum tot asa mare e precizez ca si anainte sal sparg catalizatorul consumul era marit nu stiu ce sai mai schimb va rog sa ma ajutati .MULTUMESC ANTICIPAT. Question
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
senzor temperatura, debitmetru aer, sonda lambda... uzura motorului.. cati km?
  • CRYSTOSEL99

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992 1,4i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
motorul este facut recent nu consuma un gram de ulei sonda landab am schimbato la test nu ami da nimic dar an schimb ami anegreste bujiile toate 4 instantaneu...dar catalizatorul afecteaza cu cv consumul marit?
  • CRYSTOSEL99

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992 1,4i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:senzor temperatura, debitmetru aer, sonda lambda... uzura motorului.. cati km?
motorul este facut recent nu ami consuma un gram de ulei ,sonda am schimbato recent dar an schimb ami anegreste toate bujiile instantaneu ce le curat.dar catalizatorul afecteaza cu cv consumul ?
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Afecteaza...acolo tre sa ai o anumita presiune ca sonda lambda sa lucreze in parametrii,altfel
erori si ecu ba da prea mult ba prea putin combustibil,deci fara fagure nu merge.
  • CRYSTOSEL99

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992 1,4i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
astraopel a scris:Afecteaza...acolo tre sa ai o anumita presiune ca sonda lambda sa lucreze in parametrii,altfel
erori si ecu ba da prea mult ba prea putin combustibil,deci fara fagure nu merge.

dar si anainte sa sparg catalizatorul consumul era marit dar totusi bujiile de ce le inegreste instantaneu ce le pun?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca nu mai este catalizator se poate "manari" ECU sau la sonda 2 o rezistenta...... masina va merge mai bine ca inainte (cu catalizator) la un consum normal... dar nu mai ies "gazele" la inspectie.. cauta aici pe forum ca este un thread despre asta..
  • CRYSTOSEL99

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1992 1,4i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:daca nu mai este catalizator se poate "manari" ECU sau la sonda 2 o rezistenta...... masina va merge mai bine ca inainte (cu catalizator) la un consum normal... dar nu mai ies "gazele" la inspectie.. cauta aici pe forum ca este un thread despre asta..

mrs ptru raspuns dar nu am decat o sonda aia dinaintea catalizatorului si ECU daca nu te superi ce anseamna?
si totusi de ce ami consuma an oras 15 la suta si anafara 11 mers normal si bujiile se anegresc instant?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ECU este calculatorul motorului (engine control unit), intr-adevar ai numai o sonda lambda.. Innegritul bujiilor este de la amestecul prea gras..prin urmare ardere incompleta... se depune negru de fum pe bujii si prin evacuare... de aceea poate s-a infundat si catalizatorul.. cauzele pot fi multiple.. injectoare, senzori temperatura, sonda lambda, lipsa compresie...
Eu as masura senzorii de temperatura, debitmetru, as verifica etanseitatea admisie si evacuarii..
Se gasesc si catalizatori universali ptr. schimb.. pe la 300 RON.. (la masinile astea s-a facut in vest trecerea la norma E2 amu vreo 10-15 ani)
  • SSimion

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Pentru cristosel 99.nu știu sigur la tine dar cred ca ai doua sonde lambda. Una se ocupa de amestecul de are și combustibil și cealaltã de gazele scoase pe eșapament. Amindoua sunt pe galeria de evacuare una înainte de catalizator și asta ar trebui sa fie vizibila imediat ce ridici capota și cealaltã dupã catalizator fiind vizibila doar pe dedesubt sau dacã dai galeria jos. Acum eu am benzina și am fost sfãtuit sa iau o sonda de marca bunã dacã nu gãsesc originala pentru ca poți sa cumperi una noua și mai ieftina și sa ai aceleași erori, sau testeazã debitmetru. Oricum la motorinar e mai complicat și oricum toate sunt legate în serie asa ca dacã a doua sonda e lentã nu o vede testerul și cu prima la fel, dar cind aud de catalizator înfundat sau obturat și bujii afumate plus miros de nears ma duce cu grindul la amestec bogat în combustibil și posibil egr blocat sau nu-și face treaba. Totuși sfatul meu e sa o pui pe tester special pentru marca și modelul care îl ai pentru ca în bord sau pe testere pruna nu o sa gãsești buba. Un salut.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Un raspuns e bun si mai tarziu decat niciodata!😊
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR