Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am citit pe net ca se da jos de pe masina, se taie cu flexul de jur imprejur, se scoate fagurele si apoi se sudeaza inapoi, dar acolo scria ca trebuie si o "remapare" - eu inteleg ca s-a facut o reprogramare a ECU- lui - era la un motor de 1,7 de zafira b.
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut multumesc de sfat, am scos sonda afara si nimic tot asa nu vrea sa se mai tureze dabea ajunde la 4000 4500 mai mult nu vrea am desfacuf si din galerie si nimic.. Tot asa am schimbat si bujiile se pare ca le uda. Aseara am vorbit cu baiatu ce mi-a reparat ecu si mi-a zis sa verific senzoru de la axul cu came, azi am desfacaut capacul de la distributie am scos senzoru si surpriza firele nu mai aveau izolatie pe ele acolo unde intra in senzor sa copt izolatia si erau unite firele, am dat comanda pt senzor ma costa vreo 300 de lei. Am pornit fara senzor si tot la fel face. Mi-a consumat in 23 de km 10 litri de benzina inainte sa aflu de senzor in relantiu sta bine motoru dar cand accelerez se ineaca.. Astept senzoru pe maine dimineata,acum intrebarea e daca pun acel senzor ar trebui sa mearga? Ceva pareri? Si mai ceva am desfacut capacul acela de la clapeta am conectato la mufa de pe masina si am pus contactu nu se misca nimic ar trebui sa faca ceva? Cred ca trebuia sa iau si borna jos ca sa ramana si ecu fara curent.. Sau poate e dusa clapeta mea oricum am doua..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut revin dupa schimbare Ecu de aceasta data am reusit sa pornim cu el,E o schimbare majora merge mult mai bine cu el,dar tot mai am ceva daca o las in relantiu tot se aprinde becu avarie motor dar ma lasa sa o accelerez fara rateuri in esapament dar nu ma lasa mai mult de 5000 de ture.. daca o accelerez cand o pornesc si o tin turata ceva timp si dupa o las in relantiu nu se mai aprinde becu.. si ma lasa sa ii dau cat vreau motoru nu se mai ineaca nu da in nas dupa ce o accelerez si revin cu acceleratie nici cu becu aprins nu da in nas dar nu prea vrea mai mult de 5000
Daca scot mufa de la EGR nu face nimic cand e aprins becu daca o scot cand e stins simte ceva motoru dar foarte putin.. consum acum in relanti indicat de calculator e de 1.2 1.3 maxim chiar si 1.1 inainte aveam 1.5 1.6 1.7 in relantiu.. e posibil Ca respectivu sa nu imi fi facut nimic la calculator sau sa se fi dus din cauza acelui senzor de turatie ale care fire erau unite.. ciudat ca nu mi-a dat nimic la test.. Maine am sa ii fac si o diagnoza sa vad ce si cum.. revin cu rezolvarea daca rezolv ceva.. Daca citeste cineva sa imi de-a o parere un sfat Smile Aa si catalizatoru nu are nimic se pare ca merge cu el pus Smile Multumesc celor care Sau interesat de problema mea si au venit cu sugesti! Noapte Buna!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai vezi egr-ul acum, dar citeste erorile prima data, daca e aprins martorul cu siguranta mai are ceva.
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am verificat Imi da eroare pe Egr dar l-am luat si pe ala azi pus de pe alt motor arata ca nou cu tot cu garnituri, dar e o chesti ciudata in treptele 1,2,3 ma lasa sa o turez 6000 de ture iar in a 4 si 5 ma limiteaza la 140 de km cu greu trec de 140 iar turatiile undeva la 4500 cu greu mai mult.
Pe test mi-a dat iarasi sonda marca e Vdo..
Si Semnal viteza senzorul de la cutia de viteze.
Si mai are ceva suturi sa fie si catalizatoru?
Si oscilati in relantiu clapeta asta nu e curatata pt ca nu am avut timp atunci si am puso asa.
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am mai verificat ceva se pare ca incarcarea o am maxim 13.84 indiferent daca o accelerez ba chiar imi scade daca pornesc consumatori iar cand de exemplu folosesc muzica statia si ii dau volum mai mare incepe sa isi dea in nas doar daca accelerez nu mai simnte motoru dar nu baga mai mult curent posibil bateria daca nu alternatoru care nu da mai mult..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut am revenit dupa ceva timp nu am rezolvat complet problema am schimbat Ecu,EGR,SENZOR AX CAME M-AM COSTAT VRE 300 DE LEI DAR SE PARE CA SIEMENS E STERS DE PE EL STIE CINEVA CAT COSTA ORIGINALU? . Problema ramane pe sonda lambda pe care nu o mai rezolv si am lasat-o tot asa. Problema e urmatoarea pORnesc masina porneste cu un consum de 4.3 l/h si trebuie sa o las 2 3 minute pana scade daca vrea sa ec da in nas urat de tot. Cand ajunge la 2.3 l/h pot sa plec fara sa isi dea in nas.. Daca merg la drum lung nu am probleme cu sonda doar daca vreau sa merg cu 120 si sa o tin acolo da prima data in nas si se aprinde beculetul dupa care incepe calvaru nu se mai acclereara pune botul in pamant si da inapoi merge cam cu 100 mai mult cu greu.. Trebuie sa o opresc si sa repirnesc dupa care se singe becu si daca am noroc sa trec de 120 e bine dupa merge de rupe dar nu tot timpu uneori chiar daca trece de 120 ma limiteaza undeva la 160 merge pana acolo si dupa da inapoi si tot asa.. Acum 2 zile am mers pe autostrada Mergeam la Arad si iam dat sa vad daca merge spre surpriza mea a mers 180 si mai mergea dar afara era timp racoros ploua.. Cand m-am intors de la Arad i-am dat sa vad daca mai vrea, nu a mai vrut maxim 160 si acolo cand ajunge dadea inapoi cu acceleratia in podea degeaba dar cand m-am intors afara deja se incalzise a iesit soarele.. Vad ca aerul de afara o influenteaza mult de tot.. Oricum cand e mai racoare afar merge mai bine.. Am mai citi pe aici si am mai gasit o problema indentica dar fara raspun.. Am mai cumparat si o sonda din dezmembrari originala sa vad tot asa absolut nici o schimbare. Cine stie ceva daca de nu ii dau foc..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare am revenit dupa unele schimbari semnificative, schimbat distributie, pompa de apa, curea accesori, ulei, filtru de ulei.. Numai bine sa verificat distributia a fost putin decalata de la puncte mecanicu nu stie exact de ce sar putea din cauza curelei.. Verificat fulie vibrochen totul e ok.. Dupa schimbarea asta masina parca a prins ceva viata dar tot eroare pe sonda trebuia tinuta turata sa nu de-a eroare dar dadea daca urcam in deal sau in masina se aflau 4 persoane cum dadea de greu se aprindea beculetu se stingea dupa repornire motor si atunci se stingea daca o tineam sub 3000 de ture... Ma rog Duminica m-am pus sa curat debimetru dupa remontare nu a mai vrut sa mearfa deloc becu se aprindea oricum dupa ceva timp 1 2 minute.. Bine inteles nervi si asa mai departe am venit pe forum si am vazut ceva de debimetru cum sa ii scoti mufa.. Citit si facut merg scot mufa dau cheie accelerez turometru parca zbura am luat-o la o tura am ramas prost cand am vazut cat de bine trage rupea asfaltu pana atunci dabea scartaiau putin de tot rotile si turata dabea dabea fugea.. Insa acum zboara.. Sa fie debimetru dus?
Skip ads

  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am fost azi pe tester si cu mufa de la bebimetru scoasa nu mai da eroare pe sonda si motorul merge mai ok daca bag mufa de la debimetru da eroare pe sonda si motoru merge prost ciudat e de ce nu vede eroare pe debimetru.. Mecanicu mi-a zis sa il schimb ca el e dus sigur..
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare revin dupa schimbare debimetru am avut noroc sa gasesc unul la fier vechi cu 50 de lei.. L-am pus sus si totul functioneaza perfect a disparut beculetul din bord si se pare ca nu mai da nici pe sonda eroare am facut o tura cu ea merge super motorul toarce ca o pisica.. Problema rezolvata acum ramane sa incerc si celelate 2 sonde sa vad dac functioneaza si sa incerc si Ecu cel vechi care a fost reparat ca poate poate e bun si mai tin masina 20 de ani😀 mai am si o clapeta de acceleratie😁. Pentru cei care au probleme asemanatoare ca cele ale mele,Cititi pe aici si nu schimbati toti senzori doar daca sunteti siguri ca sunt dusi eu mai am un singur senzor de schimbat pe masina in urma acestei probleme si acela este cel de la vibrochen findca stiam ca e bun fara el nu porneste masina.. Daca aveti aceste simptome ca ale mele pur si simplu scoate mufa de la debimetru si faceti o tura cu ea daca merge mai bine decat cu mufa bagata este clar o problema de debimetru reactiile proaste pe care le are masina fara debimetru este un relanti instabil la calcarea ambreajului turatia scade pana pe la 500 de rpm chiar da sa moara motoru in schimb trage mai bine.. Multumesc pentru ajutor.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

abia azi am avut timp sa intru pe forum, am citit si pe privat, ma bucur sa citesc ca e rezolvat.

drumuri bune.
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc la fel! Doar am ramas cu o intrebare de ce nu vede Ecu debimetru defect?
Skip ads

  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
debimetrul trebuie sa aiti arate pe Opcom o valoare de cel puti 9kg/h de aer ,
vezi valorile lui de functionare,
si mai este ceva
vezi temperatura aerului care o indica debimetrul, trebuie sa fie apropiata de temperatura care este in acel moment
(mai exista si influente ale caldurii degajata de motor)
  • UIonut

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Aha nu stiam valorile si cred ca nici mecanicu nu stia exact valoarea pe care trebuia sa o arate.. Dar dupa mai multe teste cred ca si-a dat seama ca e debimetru dus ca m-a indrumat sa incerc cu un alt debimetru plus verificare distributie si presiune de benzina, presiunea nu am mai verificato nu era o problema de benzina pentru la ca pornirea motorului ziceai ca toarna cineva benzina langa masina.. Ne-am dat seama sigur ca e dus debimetru dabea dupa ce am scos mufa de la debimetru si nu mai dadea eroare pe sonda doar pe bebimetru care era clar deconectat.. Oricum or sa ma ajute aceste valori pe viitor, debimetru nu este nou dar pt 50 de lei daca merge si o luna ma multumesc.. Am mai schimbat si pompa de benzina iar ce-a originala era 400 de lei si mai una la 60 de lei care se potriveau am luat aia cu 60 de lei si merg cu ea de vreo 4 luni.. La fel am avut dubii cat timp o sa mearga sau daca isi face treaba dar pt moment isi face treaba..o sa merg sa sterg erorile ca au ramas stocate si vreau sa fie fara nici o eroare pe el in caz ca mai da eroare pe ceva sa stiu ce am de facut probabil saptamana viitoare si o sa rog mecanicu sa se uite si la valorile debimetrului sa vad cat e de bun..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR