Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
salut,
pentru cei cu motor 1.5 turbo le adresez o intrebare. schimbati viteza dupa cum arata sageata aferenta pe bord sau dupa bunul simt?mi se pare ca sageata apare la o turatie prea joasa pentru a schimba viteza. o fi benefic pentru turbina?
Skip ads

  • gheorghita.cristian

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Iti pot spune in cazul meu, am simtit acelasi lucru, ca schimba jos in ture (am automata). E foarte posibil sa fie setare pt a "proteja" sau conform parametrilor de functionare ai turbinei. Cu toate astea, a doua si a treia se schimba pana 2000 de ture si foarte repede una dupa cealalta. Si atunci motorul prinde viata.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
asta e dilema! e bine sa schimb mai jos sau mai sus unde motorul are cuplu si se simte bine?
  • vvede

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Schimbarea la turatii mai mici (cand iti indica masina) iti poate aduce o mica economie de carburant, fata de situatia in care schimbi "dupa bunul simt".
Personal schimb dupa ureche - 2500 - 3000 - 3500 rpm functie de situatie, trafic
De asemenea nu ii dai talpa daca e subturata si ai manuala (la automata va retrograda singura)

Mi-am permis sa scriu, chiar daca nu am 1.5T. In definitiv motoarele sunt tot motoare Wink
Skip ads

  • ANan

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,
Eu am automata, si a mea schimba foarte jos a 2 si a 3 sub 2000 de ture in jur de 1800 de aici si efectul ca se taraie masina, acum nu stiu ce economie de carburant o face cu aceste schimbari f jos insa eu nu o simt am in jur de 15% consum in oras.
La ceea manuala eu sincer nu as schimba asa de jos mai ales cand e motorul rece + mersul subturat nu face bine motorului trepidati, arderi incomplete, etc.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu ma gindeam ca daca cuplul maxim este intre 2000-4500, ar trebui ca dupa schimbare viteza sa ai turatia in acest interval.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
+1 vvede.
Adica subscriu in totalitate.
Pacat ca nu exista sistem de "Like-uri"
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@sergionel: Cu certitudine nu trebuie sa schimbi cand indica becul din bord pentru ca acel indicator este facut pentru consumul de combustibil, si nu pentru protejarea motorului sau pentru dinamica.
Si eu am un motor turbo pe benzina si schimb la 2500-3000 turatii, poate vei consuma putin mai mult combustibil dar ai si dinamica mai buna si nici nu subturezi motorul, omorand turbina.
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu schimb la cam 3000 si il mentin intre 2000 si 3000. dupa 7-8000 o sa-i dau si peste 3000 spre 5000.
  • PDumitrescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,

intrebare (putin offtopic) pentru cei cu cutie automata: sunteti multumiti de alegerea facuta ?

Ma tot documentez in ultima perioada despre cutia cu 6 trepte de pe Insignia si nu reusesc sa imi fac o parere clara,
plus de asta cei de prin reprezentante au pentru test drive doar manuale.

Sunt foarte curios cum se compara cu DSG, spre ex.

P.S. Motorizarea pe care mi-o doresc este tot 1.5 benzina.

Multumesc.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ciudat!
eu cind vroiam sa fac drive test cu manuala, aveau numai automate pe benzina. doar pe diesel aveau manuale.
eu am manuala si sint multumit de ea pina acum.
  • ANan

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am CT 1.5 AT6, cutia comparativ cu dsg e mai lenta la schimbare, aici ma refer la plecarea de pe loc o sa simti diferenta si pot face diferenta ca am condus si un DSG ce e drept mai vechi de prin 2014. Ca si comportament mie imi place, ca comparativ cu dsg-ul nu simti trecerile de la o treapta la alta doar daca te uiti la turometru. Acum ca si cutie mie la motorizarea asta as fi pus mai multe trepte, de exemplu pe la 150Km e pe la 3000 rpm si papa nu gluma 10-11%
Oricum la plecare de pe loc comparativ cu oricare alta masina o sa ti se para f leta asta pana ajunge in ture motorul, de schimbat schimba destul de jos undeva pe la 1800rpm.

Iar ca si fiabilitate nu stiu ce sa zic e generatia 3 de hidramata cu convertizor de cuplu hidraulic ma astept sa se fi rezolvat toate bubele dupa atatea reiterati si sa se fi eficientizat destul de mult blocul de valve astfel incat sa nu fie probleme.

Si da sunt f multumit de alegerea facuta, in bucuresti la ce treafic avem e perfecta, iara unde este un mare ++ este la cruse control, ai setat viteza si distanta de urmaririe si nu mai pui piciorul pe pedale, la manuala nu cred ca poti reduce de la 150Km la 80Km de exemplu fara sa schimbi viteza. Iar pt schimbari rapide de exemplu cand vreau sa fac o depasire mai din scurt eu mi-am luat si padele cu modul sport pe cutie AT6.. Singura nemultumire pana acum ti-am spus mai sus as fi preferat inca o treapta in plus.
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu se decupleaza pilotul automat nici la manuala cind schimbi treapta de viteza. doar daca apesi pe frina.
  • ADanutBratosin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2018

  • Mesaj Privat
La cutia automata in 6 trepte nu se poate selecta si modul manual de schimbare a vitezelor ?
  • ANan

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut @ADanut
La cutia AT6 se poate selecta si modul manual fie prin trecerea din D(Drive) inspre stanga a schimbatorului astfel se trece pe modul M(Manual) insa trebuie sa ai grija sa nu il uiti in manual Very Happy.
Sau varianta a 2 cu padele pe volan in momentul in care acctionez padela schimba viteza, daca timp de 1 minut nu schimbi in alta viteza sau ti 10s padela + apasata, trece in modul drive.
  • PDumitrescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Multumesc mult pentru raspunsuri !

Am reusit sa-mi fac o parere si voi merge mai departe cu varianta 1.5 XFT AT6.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR